Stránka 1 z 2
Neorig rádio v OII
Napsal: 24 srp 2010, 14:03
od Fantik
Jde aby to chodilo s klíčem v zapalování a po vyndání aby se vyplo?
Napsal: 24 srp 2010, 19:47
od fabiátor
urcite
Napsal: 24 srp 2010, 19:55
od Fantik
Poradíš ?
Napsal: 24 srp 2010, 22:25
od RobON
je potreba vytahnot 15-ku (spinane napeti) je na klimatroniku hned pod radiem, barvu dratu si z hlvyepamatuju ale nemel by byt problem to najit, kdyz bys to nemohl najit kouknu se ti do doc.
Napsal: 25 srp 2010, 14:10
od Fantik
No jsem to asi špatně napsal potřeboval bych S-kontakt ne 15-ku, aby se rádio vyplo po vytažení klíčku ze spínačky.
Napsal: 26 srp 2010, 09:27
od Venca1
No myslím,že "S"kontakt nevytáhneš nikde,jde jen ze spínačky do podvolantovky konektorem...a myslím,že zatížitelnost tohoto kontaktu bude minimální
Napsal: 26 srp 2010, 13:28
od Fantik
Ok takže buď origo rádio nebo jen přez 15-ku
Díky.

Napsal: 26 srp 2010, 21:05
od fabiátor
Venca1 píše:a myslím,že zatížitelnost tohoto kontaktu bude minimální
Co tim presne myslis ? Pokud to nesnese ani minimalni proudovy zatizeni navic, tak se to da resit pres polovodicovej spinaci prvek ovladanej z S kontaktu. Ale myslim ze by stacilo i primy napojeni a nebo rele. Potrebuju akorat potvrdit logiku a nakreslim pripadne schematko. Predpokladam, ze pri otoceni klicku je na S kontaktu 12V a po vytazeni neni, je to tak ?
Napsal: 26 srp 2010, 21:06
od RobON
pokud by si trval na tom skontaktu zkus se podivat po can bus modulu, je jich na trhu dost a myslim ze jsem u nejakeho videl ze ma vystup skontakt,
ja osbne bych se smiril s tou 15-kou
Napsal: 26 srp 2010, 21:09
od Fantik
Ok díky.

Napsal: 27 srp 2010, 19:27
od ROMIK
Já jsem taky dával modul CAN na více autech OII,je to jak origo, je to rozhodně lepší než ta 15.
Napsal: 28 srp 2010, 18:55
od KARLIN80
fabiátor píše:Venca1 píše:a myslím,že zatížitelnost tohoto kontaktu bude minimální
Co tim presne myslis ? Pokud to nesnese ani minimalni proudovy zatizeni navic, tak se to da resit pres polovodicovej spinaci prvek ovladanej z S kontaktu. Ale myslim ze by stacilo i primy napojeni a nebo rele. Potrebuju akorat potvrdit logiku a nakreslim pripadne schematko. Predpokladam, ze pri otoceni klicku je na S kontaktu 12V a po vytazeni neni, je to tak ?
Je to tak ako píšeš cez relé to funguje a logika je rovnaká ako pri normalnom S po vytiahnutí klúča zmizne napájanie len farbu kábla zo zámku teraz z hlavy neviem.
Napsal: 28 srp 2010, 19:16
od HanZ
ROMIK píše:Já jsem taky dával modul CAN na více autech OII,je to jak origo, je to rozhodně lepší než ta 15.
kvůli S-ku CAN modul?? Docela drahej špás... Za 16kč v součástkách to máš opticky oddělený a funkční. Bohužel opravdu ze sloupku řízení. U rádia je to jen řídící napětí v řádu mA, takže tranzistor bohatě stačí...na co cpát další relé smnohonásobně větší spotřebou...
Napsal: 28 srp 2010, 19:29
od Fantik
Já tomuhle vůbec nerozumim tak si nechám poradit, jsi schopný mi to nějak pořešit?
Napsal: 28 srp 2010, 19:36
od HanZ
Jasně že jo, kolik dáš?? Poslal bych ti kablík s popisem. 2 piny do podvolantovky, jeden na stálý plus, další na kostru a do rádia...
Rozhodně tě to přijde na 1/5 nejlevnějšího CAN adaptéru a myslím, že to splní přesně to, co potřebuješ
