2,0TDI CR 81kw - náchylný na naftu???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

2,0TDI CR 81kw - náchylný na naftu???

Příspěvek od Ondras83 »

je ten comonrail náchylnej na naftu, jak mi řikaj kluci z kvasin, nebo je to kec jako to bylo u PD ? :?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
STRÝCO
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 14 úno 2008, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od STRÝCO »

Nevlastním síce CR, ale pokiaľ mi je známe, tak čerpadlo aj vstrekovače pracujú s vyššími tlakmi, teda nečistoty a suchá nafta tam "paseku" narobia.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Čím sofistikovanější motor, tím náchylnější na cokoliv..U mě to jsou laboratorní sráče, které nemají co dělat v běžném životě a provozu.... :)
Jejich problém je již v zadání konstrukce....Nebude dlouho trvat a u nádrže bude miniaturní palivová laboratoř, která do motoru pustí jen palivo v perfektním stavu splňujícím všechny normy EU a jinak motor nespustí...Takže se moc nesvezeme... :(
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

jericho-3 píše:Čím sofistikovanější motor, tím náchylnější na cokoliv..U mě to jsou laboratorní sráče, které nemají co dělat v běžném životě a provozu.... :)
Jejich problém je již v zadání konstrukce....Nebude dlouho trvat a u nádrže bude miniaturní palivová laboratoř, která do motoru pustí jen palivo v perfektním stavu splňujícím všechny normy EU a jinak motor nespustí...Takže se moc nesvezeme... :(
to uš je snad trochu sci-fi ne (noteeth) nesrtaš nás tady těma chytrákama z pruselu.... (LOL)
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

no sem zvědavej, fotr koupil yetiho, tak jak dlouho to vydrží...
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

myslíš že ta nafta na benzínke je čistá? u nás čistily na OMW nádrže a vyviezli odtial 2 tatry bordelu takže to je uplne jedno či to je z kanistra ak to z niečím ten čo ti to predal nezmiešal . U nás býva jeden chlapík a vždy ked ide okolo cisterna čo vozí naftu a benzín tak to čo tam zostane tak vypustí jemu a verím tomu že to je čistejšie ako na nejakej 8 ročnej pumpe.
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Převod z rotačního pohybu vačky je u PD motoru přes vahadlo a rolnu s ložiskem mazaným mot. olejem... U CR je převod z vačky na píst přes zdvihací kostku v podstatě třením-dvě plochy po sobě mazané pouze naftou. Ono to sice vydrží funkční i 350000km, ale ty plochy se opotřebovávají a vzniká otěr, který dál pracuje jak v čerpadle, tak ve střikovačích. Čím větší tlaky, tím větší opotřebení. Podle mě by bylo ideální měnit VT čerpdlo preventivně po nějakých 150-200 tis. KM :D Takže nároky na naftu jsou větší jak u PD.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nevím jak jiné značky, ale třeba CR HDI motory od PSA stojí celkem za prd, najede to nějaké, kolikrát ne moc velké kilometry a pak už se to jen se*e .... :-(
ono to PD zas asi nebude takový průser jak se pořád dokola tvrdí...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No, já třeba, kupodivu, na první HDI (2.0,2.2 FAP 406/607, Boxer) nemůžu říct ani popel. Jezdí jich ke mě snad deset a některé mají i strašné km 300000+ a závady na vstřikování povětšinou banality typu DRV, přetěsnění VT pumpy, jedna pumpa v nádrži. Do toho nepočítám FAPy, to je katastrofa.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A6 TDI-nerad straším, ale je to čím dál horší..Budeme na PD ještě vzpomínat...
nepropadat panice...
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

já nehanim PDčko, ale CR už tam je a PD se do toho koupit nedá no...

takže přidávat nějaký aditivum do nafty bude lepčí, než samotná nafta?
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

VIF ;)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... nebo jezdit tankovat do Německa (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5183
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nabrnknout si dceru nějakýho šejka v Arábii....
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

martinsidlo píše:Nabrnknout si dceru nějakýho šejka v Arábii....
Potom by si sa ale vozil na nejakom 6 litri benzín :D
BMW 330 ix
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“