2,0TDI CR 81kw - náchylný na naftu???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0TDI CR 81kw - náchylný na naftu???
je ten comonrail náchylnej na naftu, jak mi řikaj kluci z kvasin, nebo je to kec jako to bylo u PD ? 
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Čím sofistikovanější motor, tím náchylnější na cokoliv..U mě to jsou laboratorní sráče, které nemají co dělat v běžném životě a provozu....
Jejich problém je již v zadání konstrukce....Nebude dlouho trvat a u nádrže bude miniaturní palivová laboratoř, která do motoru pustí jen palivo v perfektním stavu splňujícím všechny normy EU a jinak motor nespustí...Takže se moc nesvezeme...
Jejich problém je již v zadání konstrukce....Nebude dlouho trvat a u nádrže bude miniaturní palivová laboratoř, která do motoru pustí jen palivo v perfektním stavu splňujícím všechny normy EU a jinak motor nespustí...Takže se moc nesvezeme...
nepropadat panice...
to uš je snad trochu sci-fi nejericho-3 píše:Čím sofistikovanější motor, tím náchylnější na cokoliv..U mě to jsou laboratorní sráče, které nemají co dělat v běžném životě a provozu....![]()
Jejich problém je již v zadání konstrukce....Nebude dlouho trvat a u nádrže bude miniaturní palivová laboratoř, která do motoru pustí jen palivo v perfektním stavu splňujícím všechny normy EU a jinak motor nespustí...Takže se moc nesvezeme...

myslíš že ta nafta na benzínke je čistá? u nás čistily na OMW nádrže a vyviezli odtial 2 tatry bordelu takže to je uplne jedno či to je z kanistra ak to z niečím ten čo ti to predal nezmiešal . U nás býva jeden chlapík a vždy ked ide okolo cisterna čo vozí naftu a benzín tak to čo tam zostane tak vypustí jemu a verím tomu že to je čistejšie ako na nejakej 8 ročnej pumpe.
BMW 330 ix
Převod z rotačního pohybu vačky je u PD motoru přes vahadlo a rolnu s ložiskem mazaným mot. olejem... U CR je převod z vačky na píst přes zdvihací kostku v podstatě třením-dvě plochy po sobě mazané pouze naftou. Ono to sice vydrží funkční i 350000km, ale ty plochy se opotřebovávají a vzniká otěr, který dál pracuje jak v čerpadle, tak ve střikovačích. Čím větší tlaky, tím větší opotřebení. Podle mě by bylo ideální měnit VT čerpdlo preventivně po nějakých 150-200 tis. KM
Takže nároky na naftu jsou větší jak u PD.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
No, já třeba, kupodivu, na první HDI (2.0,2.2 FAP 406/607, Boxer) nemůžu říct ani popel. Jezdí jich ke mě snad deset a některé mají i strašné km 300000+ a závady na vstřikování povětšinou banality typu DRV, přetěsnění VT pumpy, jedna pumpa v nádrži. Do toho nepočítám FAPy, to je katastrofa.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
já nehanim PDčko, ale CR už tam je a PD se do toho koupit nedá no...
takže přidávat nějaký aditivum do nafty bude lepčí, než samotná nafta?
takže přidávat nějaký aditivum do nafty bude lepčí, než samotná nafta?
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5