Stránka 1 z 3
2,0TDI CR 81kw - náchylný na naftu???
Napsal: 03 zář 2010, 18:15
od Ondras83
je ten comonrail náchylnej na naftu, jak mi řikaj kluci z kvasin, nebo je to kec jako to bylo u PD ?

Napsal: 03 zář 2010, 18:55
od STRÝCO
Nevlastním síce CR, ale pokiaľ mi je známe, tak čerpadlo aj vstrekovače pracujú s vyššími tlakmi, teda nečistoty a suchá nafta tam "paseku" narobia.
Napsal: 03 zář 2010, 21:46
od jericho-3
Čím sofistikovanější motor, tím náchylnější na cokoliv..U mě to jsou laboratorní sráče, které nemají co dělat v běžném životě a provozu....
Jejich problém je již v zadání konstrukce....Nebude dlouho trvat a u nádrže bude miniaturní palivová laboratoř, která do motoru pustí jen palivo v perfektním stavu splňujícím všechny normy EU a jinak motor nespustí...Takže se moc nesvezeme...

Napsal: 03 zář 2010, 21:48
od A6TDI
jericho-3 píše:Čím sofistikovanější motor, tím náchylnější na cokoliv..U mě to jsou laboratorní sráče, které nemají co dělat v běžném životě a provozu....
Jejich problém je již v zadání konstrukce....Nebude dlouho trvat a u nádrže bude miniaturní palivová laboratoř, která do motoru pustí jen palivo v perfektním stavu splňujícím všechny normy EU a jinak motor nespustí...Takže se moc nesvezeme...

to uš je snad trochu sci-fi ne

nesrtaš nás tady těma chytrákama z pruselu....

Napsal: 04 zář 2010, 08:23
od Ondras83
no sem zvědavej, fotr koupil yetiho, tak jak dlouho to vydrží...
Napsal: 04 zář 2010, 09:34
od rudy5
myslíš že ta nafta na benzínke je čistá? u nás čistily na OMW nádrže a vyviezli odtial 2 tatry bordelu takže to je uplne jedno či to je z kanistra ak to z niečím ten čo ti to predal nezmiešal . U nás býva jeden chlapík a vždy ked ide okolo cisterna čo vozí naftu a benzín tak to čo tam zostane tak vypustí jemu a verím tomu že to je čistejšie ako na nejakej 8 ročnej pumpe.
Napsal: 04 zář 2010, 09:37
od dhfool
Převod z rotačního pohybu vačky je u PD motoru přes vahadlo a rolnu s ložiskem mazaným mot. olejem... U CR je převod z vačky na píst přes zdvihací kostku v podstatě třením-dvě plochy po sobě mazané pouze naftou. Ono to sice vydrží funkční i 350000km, ale ty plochy se opotřebovávají a vzniká otěr, který dál pracuje jak v čerpadle, tak ve střikovačích. Čím větší tlaky, tím větší opotřebení. Podle mě by bylo ideální měnit VT čerpdlo preventivně po nějakých 150-200 tis. KM

Takže nároky na naftu jsou větší jak u PD.
Napsal: 04 zář 2010, 11:49
od Vici
nevím jak jiné značky, ale třeba CR HDI motory od PSA stojí celkem za prd, najede to nějaké, kolikrát ne moc velké kilometry a pak už se to jen se*e ....

ono to PD zas asi nebude takový průser jak se pořád dokola tvrdí...
Napsal: 04 zář 2010, 12:41
od dhfool
No, já třeba, kupodivu, na první HDI (2.0,2.2 FAP 406/607, Boxer) nemůžu říct ani popel. Jezdí jich ke mě snad deset a některé mají i strašné km 300000+ a závady na vstřikování povětšinou banality typu DRV, přetěsnění VT pumpy, jedna pumpa v nádrži. Do toho nepočítám FAPy, to je katastrofa.
Napsal: 04 zář 2010, 13:14
od jericho-3
A6 TDI-nerad straším, ale je to čím dál horší..Budeme na PD ještě vzpomínat...
Napsal: 04 zář 2010, 16:09
od Ondras83
já nehanim PDčko, ale CR už tam je a PD se do toho koupit nedá no...
takže přidávat nějaký aditivum do nafty bude lepčí, než samotná nafta?
Napsal: 04 zář 2010, 16:28
od Huml
VIF

Napsal: 04 zář 2010, 16:47
od Slavkov
... nebo jezdit tankovat do Německa

Napsal: 04 zář 2010, 18:00
od martinsidlo
Nabrnknout si dceru nějakýho šejka v Arábii....
Napsal: 04 zář 2010, 18:51
od rudy5
martinsidlo píše:Nabrnknout si dceru nějakýho šejka v Arábii....
Potom by si sa ale vozil na nejakom 6 litri benzín
