Stránka 1 z 2
Octavia 1,9 Tdi 66kw - předvstřik
Napsal: 07 zář 2010, 12:32
od Aretin
Zdravim, poradil by někdo jak se šteluje předvstřik na octavii 66kw, dík.
Napsal: 07 zář 2010, 12:50
od Martin.R
VAGem spojíš se s motorem, základní nastavení, kanál 1, vpravo dole TDIgraf.
A pak sundat kryt rozvodů, povolit 3 šrouby M8 na kole čerpadla a ladit.
Bacha je to kurevsky citlivý.
Napsal: 07 zář 2010, 13:52
od Aretin
Martin.R píše:VAGem spojíš se s motorem, základní nastavení, kanál 1, vpravo dole TDIgraf.
A pak sundat kryt rozvodů, povolit 3 šrouby M8 na kole čerpadla a ladit.
Bacha je to kurevsky citlivý.
takze nastartuju kouknu na tdigraf pak to chcipnu a pootocim tak nebo tak a pak zas nastartuju??dik mooc..
Napsal: 07 zář 2010, 13:53
od Fantik
Jj

Napsal: 07 zář 2010, 19:19
od SnakeSK
Prosim vás, ak mám predvstrek 120 (Timing value), ktorým smerom to treba potočiť? O koľko to bude približne keď vravíte že je to citlivé? Pohľad je taký že sa pozerám smerom na auto z predu (proste klasická servisná poloha)
Napsal: 07 zář 2010, 19:37
od Tomas.cz
Doleva abys ubral.
Napsal: 07 zář 2010, 19:40
od albi-g
ahoj,mam mensi problem -nastartuju normalne chytne a a hned chcipne.
zacalo se to dit po stelovani predvstriku mam tu kabel i tdi graf ale neumim s tim.obcas se to povede nastartovat kdyz vyndam klicek promacknu central a zastartuju(ne vzdy ale chyti)pak pootocim na cerpadle,kdyz nepomuze metoda klicem a zase chtne a niky bezi nikdy ne.......ale hlavni je ze kdyz mi to nechytne tak nejde ani vag pise ze jednotka neodpovida a kdyz to chytne a bezi pise to porucha tlaku saciho potrubi.mam tam vetsi turbo a delsi vedeni IC.prosim poradte
Napsal: 07 zář 2010, 19:42
od Tomas.cz
Vyměň relé 109 v reléovém boxu nad levou nohou řidiče a mělo by to fungovat.
Pak teda při teplém motoru seřídit ten počátek vstřiku pořádně!
Napsal: 07 zář 2010, 20:06
od albi-g
ale proc mylis ze je to v tomhle kdyz to dela i za tepleho motoru,pak to zhaveni prece nepotrebuje?
Napsal: 07 zář 2010, 20:17
od albi-g
melo by to byt podle vseho rele zhaveni,ne?
Napsal: 07 zář 2010, 20:23
od Tomas.cz
Ta kontrolka žhavení, zdaleka nesignalizuje jen žhavení.
Napsal: 07 zář 2010, 20:29
od albi-g
takze je jedno ze za tepleho startu nejni potreba zhaveni?

Napsal: 07 zář 2010, 20:31
od slovacek.milos
albi-g píše:melo by to byt podle vseho rele zhaveni,ne?
když řj neodpovídá tak relé 109 ko, neproblikne ani žhaveni miloš
Napsal: 07 zář 2010, 20:33
od slovacek.milos
albi-g píše:takze je jedno ze za tepleho startu nejni potreba zhaveni?

ale je potřeba 870 až 900 otáček motoru a správna startovací dávka miloš

Napsal: 07 zář 2010, 20:37
od albi-g
kdyz za startuju tak starter to rostoci tak na 600ot. no a pak to kopne bum bum a bezi .....a zase chcipne