Stránka 1 z 4
Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER
Napsal: 08 říj 2010, 13:23
od Pája 19
Trysky FB Powerplus764 + doladění sw u Richarda (bez brzdy)
Čekal sem 150 koní, takže sem pěkně naštvanej
Chystám intercooler, velký sání a EGR úplně off, tak to tam snad příště bude.
Případný postřehy uvítám.

Napsal: 11 říj 2010, 15:51
od Marek77
Dej do nafty aditiva a jsi rázem přes 150 kobyl

.
Jinak pěkný, co víc k tomu říct?
Cooler udělá hodně, hlavně nahoře to bude znát. Uvažoval jsi o větším turbu? Takové ARL z GIV by jí slušelo

. Mně to na Galaxy tehdy udělalo 129kW (trysky 764PP, cooler z SAGII 96kW a turbo ARL + soft).
Napsal: 13 říj 2010, 07:08
od Pája 19
Jezdim na Vervu+VIF. A když turbo, tak Hybrid.
Napsal: 15 říj 2010, 07:40
od Marek77
Verva nemá chybu a VIF taky ne. To je řekl bych dost přepychové palivo v takové kombinaci

.
Napsal: 15 říj 2010, 07:46
od subz3ro_tdi
Sorry za nazor, ale podla mna je to celkom blbost liat do Vervy VIF

Minimalne je to zbytocne - cosi ako nosit vo vedrach vodu do jazera

Napsal: 15 říj 2010, 09:07
od fabiátor
subz3ro_tdi píše:podla mna je to celkom blbost liat do Vervy VIF
souhlas, udelal jsem podobnou zkusenost
Napsal: 15 říj 2010, 09:29
od Marek77
Fakt je, že Verva má deklarované cetanové číslo 60 (skutečně má dokonce ještě víc), což samo o sobě je tak vysoká hodnota, že přidávat další aditiva na zvýšení je zbytečné. Nicméně asi se tím nic zkazit nemůže.
Napsal: 15 říj 2010, 16:00
od Pája 19
Když má někdo VIF zadara, tak se to snese.
Napsal: 17 říj 2010, 05:57
od prazi007
Mam taky O1 81kw(puvodne),a jen chipem mam stejny vykon a kroutak jako ty.Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne?

Napsal: 17 říj 2010, 08:06
od Jayson
Záleží jak je motor zajetý nebo kolik má najeto. Pro 81kW není problém mít 88kW, nebo i 78kW pokud se s motorem zacházelo špatně.
Napsal: 17 říj 2010, 08:37
od subz3ro_tdi
prazi007 píše:Mam taky O1 81kw(puvodne),a jen chipem mam stejny vykon a kroutak jako ty.Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne?

Myslis placebo kone?

Hod graf do plena....
Napsal: 17 říj 2010, 10:22
od prazi007
az se dostanu na skener tak sem dam graf......jinak jsem nepochopil to PLACEBO

cesky prosim

Napsal: 17 říj 2010, 11:14
od subz3ro_tdi
PLACEBO = chcem tam mat taky vykon / krutak
Nie, teraz seriozne... so seriovymi 81kw komponentmi je to blbost, aj keby to tam bolo, co dovolim si tvrdit ze nie je, tak je to na hranici zivotnosti turba a s neprijatelnou dymovou kulisou. Pre ten motor je v seriovom stave prijatelna uprava na hranici 100kw, tzn. okolo 140ps
Napsal: 17 říj 2010, 11:18
od prazi007
Fakt to tak mam,jestli neveris tak never.....Mam s tim najeto 40 000km a za celou dobu jsem menil jen olej a brzdovi desticky.Turbo po kazde jizde dochlazuju,olej menim pravidelne.Kdyz tomu nalozim tak to huli to je pravda.
Napsal: 17 říj 2010, 11:19
od subz3ro_tdi
Daj ten graf, fakt som zvedavy.... Len tak medzi nami, prijmes stavku (o cokolvek) ci tam ten namerany vykon na brzde bude v lete pri 30 stupnoch?
