Kratce žhavi a špatně startuje octavia TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Kratce žhavi a špatně startuje octavia TDI

Příspěvek od Lu82 »

zdarec znamej ma problem na otavii 81kw TDI, auto kratce žhavi (cca sekundu)a po te špatně startuje (motor dlouho toči než chytne)

vymeneno:
žhavici svicky,rele žhaveni,čidlo teploty vody
(měněno z duvodu těch problemu,ale žadna změna, ve VAGu bez chyb)

nemate něake rady?
Naposledy upravil(a) Lu82 dne 24 lis 2010, 16:12, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Sráč
Přispěvovatel
Příspěvky: 176
Registrován: 18 úno 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Sráč »

nepadá mu nafta?A když startuje tak se čoudí s komínka?
leon asv,chip,Race 520,PD pumpa,11mm,GT1749VB,jednohmota SRE HDS57,puky TT,Brake 288mm,FMIC,výfuk durch,egr-váha-kat-off,zatím...3Kw sound
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

nafta nejspis nepada a pri startovani nehuli

jo a spatne sem to napsal, nezhavi mu to dlouho ale kratce cca vterinu,sem se spletl :)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Předvstřik je OK ?
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

odhliadnuc od predvstreku a od nafty by kontrolka zhavenia mala sietit dlhsie nie?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nechápu proč každej hledá chybu ve žhavením je to přímí vstřik a né koumůrka, mám zkušenost s TDi že i v -20st. bez žhavení chytla.

Zkontroloval bych palivový systém, jak psal kolega jestli nepadá nafta a zkontroloval bych počátek vstřiku paliva.
Lu82
Přispěvovatel
Příspěvky: 415
Registrován: 30 lis 2009, 11:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Lu82 »

kdyz je venku nad 10 stupnu auto chyta uplne normalne
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zkontroluje ten počátek vstřiku, kolik to má namotáno?
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4962
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

když hůř startuje a pak zahulí,jaká je příčina?díky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
nezmarr
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2009, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od nezmarr »

když zapneš spínačku, slyšíš cvaknutí relé? Mě to dělalo na Toledu a byl špatný kontakt v relé. Po propájení relé cvaklo, žhavilo tak jak má a startovalo znova normálně. Na Toledu je relé pod přístrojovkou, ale mělo by to být ve stejným místě, poslechni jestli cvaká.
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

OťasTDi píše:když hůř startuje a pak zahulí,jaká je příčina?díky
Mne to robil zly predvstrek.Dlho to točilo,natočilo a kudoľ dymu.A tiež som riešil padanie nafty,žhaviče a nakoniec to bol predvstrek.Ale ak to naštartuje na drc a zahuli,podľa mňa to je normalne keď je nižšia teplota vonku.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
nezmarr
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23 bře 2009, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Příspěvek od nezmarr »

jenže píše, že mu kontrolka blikne asi sekundu a ona by měla svítit déle. Ono to stejně nežhaví, ale kontrolka nesmí jen bliknout. Doporučuji zkontrolovat čas kontrolky žhavení a následně zkontrolovat to relé. Mělo by to být v horní řadě třetí, ale nejsem si jistý, musel bych se podívat.
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Ale nepovedal,pri akej teplote to skúšal.Pokial je vonku nad +5st.tak to nežhavi. Teraz som bol preč je tu 0st. a len prebliklo,počkal som kym cvakne rele(to kapanek trvalo) a už som štartoval a chytilo.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

nezmarr píše:jenže píše, že mu kontrolka blikne asi sekundu a ona by měla svítit déle. Ono to stejně nežhaví, ale kontrolka nesmí jen bliknout. Doporučuji zkontrolovat čas kontrolky žhavení a následně zkontrolovat to relé. Mělo by to být v horní řadě třetí, ale nejsem si jistý, musel bych se podívat.
Ta kontrolka vždycky po zapnutí klicku na vteřinu blikne, blikne v ramci funkcní kontroly řizení motoru. Žhavit žhaví jen když svítí a pak zhasne(předžhaví). TDI žhaví pod 5 teploty vzduchu. Odpoj čidlo teploty a zapní klicek, musí to žhavení svítit zhruba 10-20 vteřin a pak startuj, melo bi to chytnout na brnk a dost zahulit až chytne. pokud ne, tak zkontroluj predvstrik vagem.
To že dyl tocí, chytne a zahulí, muže být tím že to pomalu točí a pocitac přikrmuje po dobu startovaní. ;)
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

Zhavi pod 5 stupnov C teploty vody nie vzduchu, alebo sa mylim?
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“