M.Colt 1.3,r.v.99

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

M.Colt 1.3,r.v.99

Příspěvek od VPetr »

Ahojte u tohoto modelu mi nejde impuls na vstriky.Stale plus tam jde,ale spinani kostry z R.J. nejde.Hall ok.
Nevite nekdo jestli tento okruh blokuje imo nebo to muze byt necim jinym??
Napajeni R.J. ok.

Diky Petr
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Jiskru to dává? Píše to nějakou chybu? Možná to má ještě blikací kód.
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

GeorgeB píše:Jiskru to dává? Píše to nějakou chybu? Možná to má ještě blikací kód.
jiskra ok...jedina zavada je ze nedava impulz na vstriky
diag je pres obd zasuvku ale vyblikat to nejde.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

pokud je tam obd, tak vyblikat nepujde, jedine diag, ale zavadu jsi zrejme nasel, je to spinana kostra, citelny led-diodovou zkouseckou, pokud nespina, bude ko jednotka, resp. vykonny clen. Ale nenech se zmast tvarem konektoru, nemusi to byt obd...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

No jestli jsem dobře koukal na zapojení el. motoru,tak každý vstřik je ovládán zvlášť (nejsou všechny paralelně). Nespíná-li ř.j. ani jeden, tak nejspíš nebude vadný výkonový stupeň.
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

JJ...je to spinane kostrou jak jsem psal...a kazdy vstrik zvlast....

Zajimalo me take jak tyto auta jsou blokovana imobiliserem bo to muze zablokovat i on.

Koncaky si zkontroluji,ale mam obavy prave s tim imo... :o (((

Kazdopadne dekuji vam za pomoc!!!
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Taky bohužel nevím jak to imobilisér blokuje. Logický by mi přišlo blokovat jiskru i vstřik, ale kdo ví jak uvažovali vývojáři tentokrát.
Ještě mě napadá jedna věc. Jelikož to má jen snímač otáček v rozdělovači, tak přemýšlím jak řídící jednotka zjišťuje polohu klikové hřídele. Buď nepoužívá synchronní vstřikování(v tomto případě stříkají všechny vstřiky najednou) a nepotřebuje ř.j. znát který válec je zrovna na pálení-pak jdou z hallova snímače jen obdélníkové pulsy všechny stejné)
Nebo řídící jednotka řídí vstřiky synchronně a potřebuje znát který válec zrovna pálí. K tomu by musel být signál z rozdělovače složen z různě širokých impulsů. A právě absence tohoto synchronizačního impulsu by mohl způsobit že jiskra jde a vstřiky ne.
Takže ještě doporučuju podívat se na snímač v rozdělovači jestli má všechny okýnka stejný u Hallovky nebo jestli tam není nějakej mechanickej problém.
Víc mě opravdu nenapadá a viděl bych pak problém v imobiliséru.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

GeorgeB píše:(v tomto případě stříkají všechny vstřiky najednou)
myslis, ze takhle by to mohlo fungovat??
Nissan Primera SW 1,9 DCi
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

Peete píše:
GeorgeB píše:(v tomto případě stříkají všechny vstřiky najednou)
myslis, ze takhle by to mohlo fungovat??
myslim ze joo...Polo 1.3 r.v.89-93 byl 4bod vstrik.Vstriky byly zapojeny paralerne...

Zkontroluji jeste ten hall na osciloskopu a pak jeste juknu na ty koncaky...To me take napadlo.Presne jak popisuje GEORGE-B jak muze poznat kdy ktery vstrik ma otevrit.Jiskra je jasna.
V pripade ze koncaky,hall budou v pohode pak jedine ten imo.

To potom bude vesele sehnat nekoho kdo ho odstrani.... :roll:
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

Peete píše: myslis, ze takhle by to mohlo fungovat??
Tak fungují všechny systémy, kde jsou vstřiky paralelně. Namátkou Opel Astra 2,0i,Fiat Punto a podobně. Někdy jsou paralelně jen dvojice vstřiků.
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 10 úno 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od VPetr »

Tak nakonec to bylo klicem...tzn.ze imo blokuje pouze vstriky.

Jen na objasneni. Jeden klic byl pred pul rokem dodelavany.Na ten to jelo az do ted.Asi tak pred tydnem rekl ne...a uz s nim nejde nastartovat. Sehnal jsem origo a auto chytlo na otoceni.

Tak treba to nekomu pomuze.

Diky za nazory a rady.

S pozdravem Petr
GeorgeB
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 13 srp 2010, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeorgeB »

To je tak,když chybí kontrolka imobiliséru...
JInak díky za kompletní popis závady a na konec zjistění příčiny. Každá zkušenost se hodí.
Odpovědět

Zpět na „Mitsubishi“