M.Colt 1.3,r.v.99
Moderátoři: šulda, Moderátoři
M.Colt 1.3,r.v.99
Ahojte u tohoto modelu mi nejde impuls na vstriky.Stale plus tam jde,ale spinani kostry z R.J. nejde.Hall ok.
Nevite nekdo jestli tento okruh blokuje imo nebo to muze byt necim jinym??
Napajeni R.J. ok.
Diky Petr
Nevite nekdo jestli tento okruh blokuje imo nebo to muze byt necim jinym??
Napajeni R.J. ok.
Diky Petr
-
GeorgeB
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 155
- Registrován: 13 srp 2010, 14:50
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Taky bohužel nevím jak to imobilisér blokuje. Logický by mi přišlo blokovat jiskru i vstřik, ale kdo ví jak uvažovali vývojáři tentokrát.
Ještě mě napadá jedna věc. Jelikož to má jen snímač otáček v rozdělovači, tak přemýšlím jak řídící jednotka zjišťuje polohu klikové hřídele. Buď nepoužívá synchronní vstřikování(v tomto případě stříkají všechny vstřiky najednou) a nepotřebuje ř.j. znát který válec je zrovna na pálení-pak jdou z hallova snímače jen obdélníkové pulsy všechny stejné)
Nebo řídící jednotka řídí vstřiky synchronně a potřebuje znát který válec zrovna pálí. K tomu by musel být signál z rozdělovače složen z různě širokých impulsů. A právě absence tohoto synchronizačního impulsu by mohl způsobit že jiskra jde a vstřiky ne.
Takže ještě doporučuju podívat se na snímač v rozdělovači jestli má všechny okýnka stejný u Hallovky nebo jestli tam není nějakej mechanickej problém.
Víc mě opravdu nenapadá a viděl bych pak problém v imobiliséru.
Ještě mě napadá jedna věc. Jelikož to má jen snímač otáček v rozdělovači, tak přemýšlím jak řídící jednotka zjišťuje polohu klikové hřídele. Buď nepoužívá synchronní vstřikování(v tomto případě stříkají všechny vstřiky najednou) a nepotřebuje ř.j. znát který válec je zrovna na pálení-pak jdou z hallova snímače jen obdélníkové pulsy všechny stejné)
Nebo řídící jednotka řídí vstřiky synchronně a potřebuje znát který válec zrovna pálí. K tomu by musel být signál z rozdělovače složen z různě širokých impulsů. A právě absence tohoto synchronizačního impulsu by mohl způsobit že jiskra jde a vstřiky ne.
Takže ještě doporučuju podívat se na snímač v rozdělovači jestli má všechny okýnka stejný u Hallovky nebo jestli tam není nějakej mechanickej problém.
Víc mě opravdu nenapadá a viděl bych pak problém v imobiliséru.
myslim ze joo...Polo 1.3 r.v.89-93 byl 4bod vstrik.Vstriky byly zapojeny paralerne...Peete píše:myslis, ze takhle by to mohlo fungovat??GeorgeB píše:(v tomto případě stříkají všechny vstřiky najednou)
Zkontroluji jeste ten hall na osciloskopu a pak jeste juknu na ty koncaky...To me take napadlo.Presne jak popisuje GEORGE-B jak muze poznat kdy ktery vstrik ma otevrit.Jiskra je jasna.
V pripade ze koncaky,hall budou v pohode pak jedine ten imo.
To potom bude vesele sehnat nekoho kdo ho odstrani....
Tak nakonec to bylo klicem...tzn.ze imo blokuje pouze vstriky.
Jen na objasneni. Jeden klic byl pred pul rokem dodelavany.Na ten to jelo az do ted.Asi tak pred tydnem rekl ne...a uz s nim nejde nastartovat. Sehnal jsem origo a auto chytlo na otoceni.
Tak treba to nekomu pomuze.
Diky za nazory a rady.
S pozdravem Petr
Jen na objasneni. Jeden klic byl pred pul rokem dodelavany.Na ten to jelo az do ted.Asi tak pred tydnem rekl ne...a uz s nim nejde nastartovat. Sehnal jsem origo a auto chytlo na otoceni.
Tak treba to nekomu pomuze.
Diky za nazory a rady.
S pozdravem Petr