Stránka 1 z 3

Špatné starty, trhavý chod motoru Passat B5

Napsal: 07 led 2011, 15:36
od Jafa88
Ahoj, mám problém se startama jak teplýma tak i studenýma. Auto vždy nastartuje až tak na potřetí. Po nastartování kolísají volnoběžné otáčky v rozmezí 800-1100 ot/min. Při jízdě má občas motor trhavý průchod. Při dojezdech na křižovatku při sešlápnutí spojky motor sám od sebe zdechne. A jde nastartovat vždy až tak na potřetí. Když jedu po dálnici a zdechne tak nenastartuje vůbec až když trochu vychladne. Největší příznaky jsou asi vstřikovací čerpadlo, konkrétně hlava. Nebo by to mohlo být i něčím jiným? Díky Všem za rady

Napsal: 07 led 2011, 15:39
od jurosdi
Aký motor?? :)

Napsal: 07 led 2011, 15:48
od Jafa88
jurosdi píše:Aký motor?? :)
1,9 TDi 81 kW
r.v. 1997
Typ motoru: AFN

Napsal: 07 led 2011, 16:02
od Kovarrr
zaclo to delat samo od sebe nebo po nejake oprave nebo se to cim dal vic zhorsuje?

Napsal: 07 led 2011, 16:06
od Jafa88
Kovarrr píše:zaclo to delat samo od sebe nebo po nejake oprave nebo se to cim dal vic zhorsuje?
Začalo to dělat samo od sebe. Ještě mě napdlo že může být špinavá palivová soustava. Buď filtr nafty nebo filtr co je ještě v nádrži.
Právě že se to zhoršuje.

Napsal: 07 led 2011, 16:09
od koco
Najprv vymeň pal. filter a pozri sací koš v nádrži.

Napsal: 07 led 2011, 16:25
od Jafa88
koco píše:Najprv vymeň pal. filter a pozri sací koš v nádrži.
Díky zkusím tohle udělat, ale známej mi říkla že to nepomůže že je špatná hlava na čerpadle, ale určitě to v první řadě vyzkouším.

Re: Špatné starty, trhavý chod motoru Passat B5

Napsal: 07 led 2011, 19:06
od mates88
Jafa88 píše:Ahoj, mám problém se startama jak teplýma tak i studenýma. Auto vždy nastartuje až tak na potřetí. Po nastartování kolísají volnoběžné otáčky v rozmezí 800-1100 ot/min. Při jízdě má občas motor trhavý průchod. Při dojezdech na křižovatku při sešlápnutí spojky motor sám od sebe zdechne. A jde nastartovat vždy až tak na potřetí. Když jedu po dálnici a zdechne tak nenastartuje vůbec až když trochu vychladne. Největší příznaky jsou asi vstřikovací čerpadlo, konkrétně hlava. Nebo by to mohlo být i něčím jiným? Díky Všem za rady
Zdravím, promiň že se ti do toho vsírám...:-) mám podobný problém s fabii 2001 1.9 TDI (ATD) dělá mi to hodně když je zima ujedu určitou vzdálenost (1km) a pokaždé to padá až to zdechne...na potřetí zas jedu dál. VAG píše 3tí válec vynechává zapalování...tipoval jsem to na vstřiky jenže v autorizáku se nedoplatím...mates.

Napsal: 08 led 2011, 15:32
od Jafa88
Tak jsem dnes rozdělal čerpadlo v nádrži, no hnus velebnosti :-D Sýtko pořádně vyčistil, a zdá se že chytá lépe, ještě musí přijít na řadu palivovej filtr ale na něj už dnes nezbyl čas. Třeba to pomůže a nebudu muset řešit problém se vstřikovacím čerpadlem.

Napsal: 10 led 2011, 19:55
od Jafa88
Zlepšili se mi starty po výměně filtrů, ale motor neustále kolísá na volnoběh. A občas se stane že má za jízdy trhavý průběh. Nevíte co s tím ještě může být? Už mě vážně napadá jen čerpadlo.

Napsal: 10 led 2011, 20:06
od Tomas.cz
Co paměť závad? Měřené hodnoty?
Osobně tipuju vadná el. hlava

Napsal: 10 led 2011, 20:56
od Jafa88
Dřív mi to hlásilo něco s čerpadlem nevím přesně tu chybu, a blikalo mi žhavení i za jízdy. ALe po odstranění paměti závad už chyba nenaskočila. Můžu se zeptat jaké hodnity máš na mysli? Kámoš má VAG diagnostiku, tak jestli by jsi mi poradil kde a na jakém kanéle to vyzkoušet byl bych moc rád. A nějaké rozmezí hodnot ve kterých by se to mělo pohybovat? Děkuji moc za odpověď.

Napsal: 10 led 2011, 22:14
od prka
Podle příznaků, které uvádíš je to nedostatek paliva vstřikovaný do válců. Pokud jezdíš na normální naftu, máš nový pal. filtr a od filtru nejde průhlednou hadičkou do čerpadla obrovské množství bublin, tak bych to také viděl na opotřebenou hlavu vstřik. čerpadla. Udělej jednoduchou zkoušku. Při teplém motoru sundej čtyřpinový konektor z čidla teploty chladící kapaliny G 62 a nastartuj. Start by měl být podstatně lepší a motor by neměl zhasínat, protože bude dostávat více paliva/ŘJ motoru vyhodnotí čidlo G 62 jako vadné a nahradí ho čidlem teploty paliva G 81/. Teplota od čidla G 81 bude asi o 60°C nižší při nynějších teplotách vzduchu kolem 0°C a proto nastavovač množství paliva N 146 zvětší dodávku paliva do motoru.
Pokud po odpojení uvedeného konektoru nebude motor zhasínat a starty budou lepší, bude problém zřejmě v hlavě čerpadla.

Napsal: 11 led 2011, 11:03
od Jafa88
prka píše:Podle příznaků, které uvádíš je to nedostatek paliva vstřikovaný do válců. Pokud jezdíš na normální naftu, máš nový pal. filtr a od filtru nejde průhlednou hadičkou do čerpadla obrovské množství bublin, tak bych to také viděl na opotřebenou hlavu vstřik. čerpadla. Udělej jednoduchou zkoušku. Při teplém motoru sundej čtyřpinový konektor z čidla teploty chladící kapaliny G 62 a nastartuj. Start by měl být podstatně lepší a motor by neměl zhasínat, protože bude dostávat více paliva/ŘJ motoru vyhodnotí čidlo G 62 jako vadné a nahradí ho čidlem teploty paliva G 81/. Teplota od čidla G 81 bude asi o 60°C nižší při nynějších teplotách vzduchu kolem 0°C a proto nastavovač množství paliva N 146 zvětší dodávku paliva do motoru.
Pokud po odpojení uvedeného konektoru nebude motor zhasínat a starty budou lepší, bude problém zřejmě v hlavě čerpadla.
Díky za příspěvek, vyzkouším a dám vědět.

Napsal: 12 led 2011, 19:22
od Jafa88
Zdarec borci, tak včera jsme projeli diagnostikou mýho Passaťáka a nestačili jsme se divit. Nevíte náhodou příznaky? Já se jen děsím toho že moje auto jezdilo x tisíc na tři válce :-D
Obrázek