shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh
Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......
spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
nějaky ten okruh
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek
předem diky
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......
spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
nějaky ten okruh
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek
předem diky
Naposledy upravil(a) Jamal.1 dne 01 úno 2011, 18:21, celkem upraveno 1 x.
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
co se divíšVici píše:to si chceš sám složit hybrida ?

dělám v autorizáku nejmenované značky s logem "pitky" a šéf mně zdupal,proč si nerepasujem turba sami......se to poznačí fixem a netřeba vyvyžovat



jsem mu popřál hodně zdaru......že u toho fakt nemusím být



OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun
no smoke,no fun

Re: shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh
Jamal.1 píše:Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......
spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek
nějaky ten okruh
předem diky
zabudol si väčšie sanie,sacie parohy.airbox.Inak IC sa dáva pred softom,nie nakoniec

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Re: shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh
a brzdy...vilozx6 píše:Jamal.1 píše:Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......
spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek
nějaky ten okruh
předem diky
zabudol si väčšie sanie,sacie parohy.airbox.Inak IC sa dáva pred softom,nie nakoniec

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
ic sem nestihl dat protoze sem dodelal auto pred zimou a na zimu nebyl az tak treba....ted v zime budu delat spodek tak kdyz bude motor venku tak ho tam prdnu.......hybrida si slozim sam potrebuju jen presne vedet co tam narvat spiš z čeho? ale necham si ho potom vyvazit chcu totiz davat podlozky pod naklapeni a to by mi v servisu neudelali.....
to turbo kamna power
stou převodovkou si mi dal dobreho bouka do hlavy ale mas pravdu budu to este muset promyslet
to turbo kamna power
stou převodovkou si mi dal dobreho bouka do hlavy ale mas pravdu budu to este muset promyslet
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Podlozky pod naklapeni ,to je kravina ktera se tady vymyslela!!!!!!! turbo pokud ma pracovat vysoce efektivne nemuze mit nejake podlozky a mezery v regulaci!!!!!!!! reseni podlozek je tak akorad ztrata vykonu turba ale aspon ze nezatuhne regulace. 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
se stav, lezi mi tu docela pekenej mlejnek na sroubovanych svodech GT2256 nove streva, vyvazeno, i odtok k tomu je.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Re: shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh
Svody VA na 250ps , to by asi nestačilo podložit regulaciJamal.1 píše:Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......
spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
nějaky ten okruh
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek
předem diky

Tvůj přístup se mě líbí

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek