shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jamal.1
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 08 črc 2010, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-mistek

shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh

Příspěvek od Jamal.1 »

Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......

spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
nějaky ten okruh
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek


předem diky
Naposledy upravil(a) Jamal.1 dne 01 úno 2011, 18:21, celkem upraveno 1 x.
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

docela bych se bál o stávající převodovku, možná bych zauvažoval o přechodu na 6q s velkou spojkou
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to si chceš sám složit hybrida ? :)
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

Vici píše:to si chceš sám složit hybrida ? :)
co se divíš :D
dělám v autorizáku nejmenované značky s logem "pitky" a šéf mně zdupal,proč si nerepasujem turba sami......se to poznačí fixem a netřeba vyvyžovat (LOL) (LOL) (LOL)

jsem mu popřál hodně zdaru......že u toho fakt nemusím být (noteeth) (noteeth) (noteeth)
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh

Příspěvek od vilozx6 »

Jamal.1 píše:Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......

spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek
nějaky ten okruh

předem diky

zabudol si väčšie sanie,sacie parohy.airbox.Inak IC sa dáva pred softom,nie nakoniec
8)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Re: shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh

Příspěvek od brankar30 »

vilozx6 píše:
Jamal.1 píše:Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......

spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek
nějaky ten okruh

předem diky

zabudol si väčšie sanie,sacie parohy.airbox.Inak IC sa dáva pred softom,nie nakoniec
8)
a brzdy... :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Jamal.1
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 08 črc 2010, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-mistek

Příspěvek od Jamal.1 »

ic sem nestihl dat protoze sem dodelal auto pred zimou a na zimu nebyl az tak treba....ted v zime budu delat spodek tak kdyz bude motor venku tak ho tam prdnu.......hybrida si slozim sam potrebuju jen presne vedet co tam narvat spiš z čeho? ale necham si ho potom vyvazit chcu totiz davat podlozky pod naklapeni a to by mi v servisu neudelali.....




to turbo kamna power
stou převodovkou si mi dal dobreho bouka do hlavy ale mas pravdu budu to este muset promyslet
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

podložky tam chceš dávat proč?
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Podlozky pod naklapeni ,to je kravina ktera se tady vymyslela!!!!!!! turbo pokud ma pracovat vysoce efektivne nemuze mit nejake podlozky a mezery v regulaci!!!!!!!! reseni podlozek je tak akorad ztrata vykonu turba ale aspon ze nezatuhne regulace. (LOL)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Jamal.1
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 08 črc 2010, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-mistek

Příspěvek od Jamal.1 »

ok cili podlozky vynecham uz nebudou mit vyznam ale spis by mělo zajimalo zčeho ho mam poskladat at už to mužu popřipadně začit shanět
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

se stav, lezi mi tu docela pekenej mlejnek na sroubovanych svodech GT2256 nove streva, vyvazeno, i odtok k tomu je.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Re: shrnuti nutných dilu k 250 koni na alh

Příspěvek od toby66kw »

Jamal.1 píše:Ahoj,
jelikož už se leto nenavratne bliží a ja se chcu chystat na další ladění motoru na 250 koni chtel bych se jen ujistit jestli v tom mam jasno a na nic sem nezapomel bude se to tykat auta v popisu......

spodek asz(pisty,ojnice,klika)
dale předělani čerpadla na 12mm zapomoci pistku z awie
velky hybrid mužu použít obal s vnt1749 va ale eště furt nemam přesně jasno co do něho dat?
podavaci čerpadlo
pp RACE 520 fáze 2
čidlo tlaku c
jednohmotu uz mam ale lamela asi bude nutna keramicka?
brzdy tlumiče stim počítam
zapoměl sem na neco?....auto bude k běžnemu ježděni popřipadně
nějaky ten okruh
intercooler mam budu ho dodelavat az budu delat spodek


předem diky
Svody VA na 250ps , to by asi nestačilo podložit regulaci :roll:

Tvůj přístup se mě líbí ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

nezlob se na mne ale proc ti ma nekdo vykladat s ceho si mas slozit turbo .
jinak slozit ALH na 250 ps bube raketa. :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak to by se možná hodily speciální komponenty na závodní turba z balzy, jsou brutálně lehké
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ono i z ASZ by to vyšlo na dost....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“