kia sorento 2.5 CRD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
kia sorento 2.5 CRD
Zdravim brat si kupil toto auto, bokuzial je take lenive, ze by som ho prebehol aj na hladkom diesely. Diagnostika nevypisuje ziadnu chybu, pozerali sme turbo je to klasika odfuk, ktory je zavrety na volnobeh nafukuje hadice, zaslepili sme EGR ventil ani to nepomohlo,vaha vzduchu+vzduchovy filter novy. Nechce sa mu zo ziadnej rychlosti, uz jednotka sa rozbieha velmi pomaly. Auto dobre startuje, nedymi,sem tam mu ostane svietit zhavenie za jazdy auto vsak v skutocnosti vtedy nezhavi, diagnostika nevypisuje ani vtedy ziadnu chybu.neviete, kde by mohol byt problem.
Dakujem
Dakujem
Re: kia sorento 2.5 CRD
problém bude asi v diagnostice jestli ti za jízdy se rozviti žhavení tak tam závada musí být. Škoda teď si nemohu vybavit ten motor přesně co a jak.Rasto píše:Zdravim brat si kupil toto auto, bokuzial je take lenive, ze by som ho prebehol aj na hladkom diesely. Diagnostika nevypisuje ziadnu chybu, pozerali sme turbo je to klasika odfuk, ktory je zavrety na volnobeh nafukuje hadice, zaslepili sme EGR ventil ani to nepomohlo,vaha vzduchu+vzduchovy filter novy. Nechce sa mu zo ziadnej rychlosti, uz jednotka sa rozbieha velmi pomaly. Auto dobre startuje, nedymi,sem tam mu ostane svietit zhavenie za jazdy auto vsak v skutocnosti vtedy nezhavi, diagnostika nevypisuje ani vtedy ziadnu chybu.neviete, kde by mohol byt problem.
Dakujem
no divne to je merane hodnoty tlak paliva dobry, cidlo tlakuturba to nema, vaha vzduchu ukazuje viac voci pozadovanym hodnotam, ale je tam uz nova a ukzuje tak isto ako ta stara, rozmyslam ci sa niekto nerypal v riadiacej jednotke, podla mna to auto sa chova ako keby davkovalo malo paliva, vobec nezadymi na cierno ani na neutral ked pridam plny plyn aspon trochu by malo
-
- uživatel
- Příspěvky: 178
- Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Zkusil bych jít od jednoduchých věcí (všechny filtry) pro složitější, jako zkusit odpojit výfuk, jestli není kat KO. V další fázi bych vyzkoušel přepady ze vstřiků...kolik dávají jednotlivé vstřiky, jestli se jeden nefláká 

VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville
tohle auto se da diagnostit Highscanem nebo GDS, ne KTSkou nebo texou nebo atalem a dalsima multisrackama. Z multi nejlepsi by mohl byt launch nebo carmanscan (ostate na jeho platforme beha highscan).Rasto píše:Skusane na mojej kts 530 a tiez na texe, v budikoch svieti kontrolka tam o nej diagnostika vie, v motrovej jednotke pise ze je vypnute. Toto auto my fakt pili zavity
Takze at zamiri k oficialum, nebo pokud s tim bude nahodou ve str.chechach tak ke me - mam GDS (flasku tequily s sebou

diagnostika
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
vyfuk som mal odpojeny to taktiez nepomohlo, skusim pozriet tu pal.sustavu ale myslim si keby nemal dost nafty tak by to auto sklbalo alebo neslo skoro vobec, nerovnomerne. Auto ide plynulo len nema vykon. Dnes sa stala jedna vec zmenilo zvuk motora na volnobeh a ak som pridal na mieste vyskocil aj rychlomer na 80 km/h.Zvuk bol ako keby sa nieco o nieco suchalo, ale uz je to zase prec.
AndrejKv píše:tohle auto se da diagnostit Highscanem nebo GDS, ne KTSkou nebo texou nebo atalem a dalsima multisrackama. Z multi nejlepsi by mohl byt launch nebo carmanscan (ostate na jeho platforme beha highscan).Rasto píše:Skusane na mojej kts 530 a tiez na texe, v budikoch svieti kontrolka tam o nej diagnostika vie, v motrovej jednotke pise ze je vypnute. Toto auto my fakt pili zavity
Takze at zamiri k oficialum, nebo pokud s tim bude nahodou ve str.chechach tak ke me - mam GDS (flasku tequily s sebou)
Tak to sa asi pleteš co som robil GO na Sorente 2,5 CRDI tak tam bol vstrekovací systém BOSCH a KTSka si s tým vedela poradil velmi dobre co ma až prekvapovalo u korejského auta od chýb,cez Live data až po kodovanie vstrekovačov