Stránka 1 z 4
O1 - měkký pedál
Napsal: 01 bře 2011, 22:56
od capjackal
Již delší dobu řeším problém s brzdami na své Octavii 1, 1.9 tdi, 66 kW, r.v. 2001... vyřešil jsem tvrdnoucí pedál a občasné velmi špatné brzdění výměnou těsnění u podtlakového čerpadla a nyní je řada na další problém - měkký pedál.
Před 8 měsíci jsem měnil původní brzdy 280 mm za větší 288 mm z 1.8T. Od té doby je pedál měkký, zabírá níž, brzdí dobře, ale není to ono. Jako bych šlapal do másla nebo h...

. Po odvzdušnění VAGem přes ABS je to lepší (méně měkké), ale stále to není to pravé. Tak se chci zeptat, jestli někdo neměl podobný problém při výměně brzd za větší. Zda nejsou v 1.8T silnější komponenty - posilovač, atd.. a já tak zatím svádím boj s větrnými mlýny. Díky za každou radu!
Napsal: 02 bře 2011, 00:01
od picus16
vítej v klubu
Napsal: 02 bře 2011, 17:27
od jericho-3
Čím větší brzda, tím větší problém..větší plocha, větší možnost pružení svěráku../.větší páka/.
Napsal: 02 bře 2011, 17:33
od slovacek.milos
ten pedál má měký nebo po nastartování když stojíš na pedálu tak se pomalu propadneš na podlahu

Napsal: 02 bře 2011, 18:07
od capjackal
Po nastartování se pedál nepropadá na podlahu. Vůbec ho až na podlahu neprošlápnu. Zabírá ale níž než by měl, do měkka a hůř to brzdí. Žádný ostrý náběh se nekoná. Kotouče a destičky jsou nové před 8 měsíci. Kotouče Zimmermann, destičky Galfer. Tak jsem to měl na předchozích brzdách (ale kotouče byly vrtané), náběh byl ostrý, jen kotouče házely...
Napsal: 02 bře 2011, 18:09
od slovacek.milos
v zadu máš bubny

Napsal: 02 bře 2011, 18:59
od capjackal
Vzadu jsou kotouče z 81 kW. Včera vzadu nový kotouče a destičky Zimmermann. Dělá to stále. Ještě chci zkusit zadek komplet zaškrtit a zjistit, jestli je to ve předu nebo v zadu. Na původních brzdách 280 mm to ale nedělalo..
Napsal: 02 bře 2011, 19:06
od slovacek.milos
capjackal píše:Vzadu jsou kotouče z 81 kW. Včera vzadu nový kotouče a destičky Zimmermann. Dělá to stále. Ještě chci zkusit zadek komplet zaškrtit a zjistit, jestli je to ve předu nebo v zadu. Na původních brzdách 280 mm to ale nedělalo..
zkus to zaškrtit, záthlou brzdu jsi asi zkoušel a pořád to měklo,
já mám jen dva fígle dát těm brzdám mazec rozjedeš a zblokujš že se propadá pedá, nebo mám průhlednou hadišku a odvzdušním brzdy přes spojku
Napsal: 02 bře 2011, 19:10
od capjackal
Když je zatáhlá ručka, tak je to stejné. Několikrát se rozjet a prudce brzdit jsem zkoušel, nepomáhá. Ještě kdyžtak to odvzdušnění přes spojku. Jak mám postupovat? A odvzdušnit tímto způsobem všechny třmeny?
Napsal: 02 bře 2011, 19:17
od slovacek.milos
capjackal píše:Když je zatáhlá ručka, tak je to stejné. Několikrát se rozjet a prudce brzdit jsem zkoušel, nepomáhá. Ještě kdyžtak to odvzdušnění přes spojku. Jak mám postupovat? A odvzdušnit tímto způsobem všechny třmeny?
si kup průhlednou hadičku na ostřikovače, propjíš spojku s válečkem, na válešku povolíš a pak klasika šlápneš na spojku povolíš odvzdušnovák na spojce utáhneš a čumíš na ty hadičky jak ti to lítá

prostě to tou spojkou tam sereš naopak
Napsal: 02 bře 2011, 19:22
od capjackal
Jasně, díky za radu. A co ten vzduch v tý hadičče?
Napsal: 02 bře 2011, 19:49
od slovacek.milos
capjackal píše:Jasně, díky za radu. A co ten vzduch v tý hadičče?
právě proto si kup ty na střikovače průhledné oči míš a zbytek ti dojde
Napsal: 02 bře 2011, 19:56
od capjackal
Ok

jak se k tomu dostanu, tak pak dám vědět
Napsal: 30 bře 2011, 08:03
od capjackal
Takže ovzdušnění přes spojku, ani VAGem nepomohlo. Zadní třmeny jsou v pohodě. Tak já už nevím. Co kdybych zkusil překódovat řídící jednotku brzd na větší brzdy? Případně pak ještě jak tam je zákl. nastavení "Nastavení cívky pro vytvoření brzdného tlaku". Co myslíte? Díky
Napsal: 30 bře 2011, 09:08
od slovacek.milos
capjackal píše:Takže ovzdušnění přes spojku, ani VAGem nepomohlo. Zadní třmeny jsou v pohodě. Tak já už nevím. Co kdybych zkusil překódovat řídící jednotku brzd na větší brzdy? Případně pak ještě jak tam je zákl. nastavení "Nastavení cívky pro vytvoření brzdného tlaku". Co myslíte? Díky
mi se jen nelíbí párkrát jsem zkusi se rozjet a zabrzdit já tak jedu dvacet kilákůa kolikrát až po těch dvaceti je to OK, kodováním nic nezmůžeš, chce to brutál nářez k tomu dospěješ až se dostaví zoufalství

miloš
