co z toho vylezie arl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co z toho vylezie arl
aky vykon je mozne ocakavat pri motore arl s fmic 420MMx160MMx65MM plus vedenie 64mm no cat a sw.. ??? je mozne ist bezpecne na 190 ps
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
ten kdo má IC ARL tak mění maximálně trubky protože chladič je dostačující
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
a ja pri jistotu chladic nechal predelat na celohlinik

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
jasný trubka nebo bajonet jo.. hlavně ty bajonety asi občas zničí někdo kdo se v tom vrtá gramlavýma rukama...
ale pořád někdo tvrdí že ten IC prdne protože má plastové boky, ale že by někomu fakt prdnul...
to co nechal vyrobit FUN bude asi hodně pěkná práce, podle toho co říkal
ale on to má pro takové použití kde by ty plast. boky asi už mohly být na škodu
ale pořád někdo tvrdí že ten IC prdne protože má plastové boky, ale že by někomu fakt prdnul...
to co nechal vyrobit FUN bude asi hodně pěkná práce, podle toho co říkal
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
ARL IC je jedno z nejlepsich moznych reseni a nevahal bych rict, ze klidne i na 240koni. Jedine problemy jsou u tech boku (MilanK to tehdy testoval a prej pri 2 barech to ma tendence propoustet ... co je na tom pravdy netusim, ja ho kupoval novy vcetne vseho na predelani z AJM) ale hlavne v te plastove trubce, ktera vede z vystupu z IC.
Tam, kde je ten svar, tak ma tendence praskat a problem je, ze to nejde zavarit nebo svarit (Dr.Diesel by mohl vypravet), pricemz je draha jako cert. Takze pokud by to slo nejak "vyztuzit" treba sklolaminatem nebo cim (do plastu nedelam), tak by to byl hodne dobry pocin a investice do budoucnosti.
Pravdou je, ze na seriozni vykon bych to casem cele vyhodil a udelal vedeni z nerezu - sichr je sichr, nicmene to az v pripade, kdy bys sel na vetsi trysky a poradnej fen.
Tam, kde je ten svar, tak ma tendence praskat a problem je, ze to nejde zavarit nebo svarit (Dr.Diesel by mohl vypravet), pricemz je draha jako cert. Takze pokud by to slo nejak "vyztuzit" treba sklolaminatem nebo cim (do plastu nedelam), tak by to byl hodne dobry pocin a investice do budoucnosti.
Pravdou je, ze na seriozni vykon bych to casem cele vyhodil a udelal vedeni z nerezu - sichr je sichr, nicmene to az v pripade, kdy bys sel na vetsi trysky a poradnej fen.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)