co z toho vylezie arl

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

co z toho vylezie arl

Příspěvek od cindo888 »

aky vykon je mozne ocakavat pri motore arl s fmic 420MMx160MMx65MM plus vedenie 64mm no cat a sw.. ??? je mozne ist bezpecne na 190 ps
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

proč ti nestačil sériový IC?
190 koníků to snad dá. když to svěříš někomu kdo to umí tak aby to fungovalo a vydrželo :)
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

ic chcem menit ze by som v buducnosti chcel ist vyzsie a stare vedenie mi nevydrzalo preto som zohnal set

pod otazka ziskam v seriovke vymenou ic nieco ??
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

sériový IC je na 200 jistě....
a pokud je vše v pořádku musí i to vedení fungovat. takže pokud je někde chyba tak opravit..
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

nerozumiem tomu ze kazdy ma hned zrusi ze nechat povodne ic aj vedenie
sak ale ked chcem ist z vykonom hore tak ci tak to budem musiet zmenit
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ten kdo má IC ARL tak mění maximálně trubky protože chladič je dostačující
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

a ja pri jistotu chladic nechal predelat na celohlinik :) :) :)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Tak tak. IC z ARL je půlka starostí pryč. Viděl jsi vůbec ten IC ve skutečnosti jak vypadá když ho chceš měnit ?
cindo888
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2009, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od cindo888 »

takze to nemenit ? nejaky zaporny dovod
top sport 4x4+sw,seat ibiza asz+sw
honda civic 1.5 , leon arl+sw , skoda favorit 136l
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Možná plastové vedení, to rádo praská, ale záleží jaký tlak a jaké teploty tam polezou. A plastové boky u fmic.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

je někdo komu ty boky doopravdy praskly nebo je to jen stále tradovaná pověra?
do těch dejme tomu +- 200PS....
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Osobně jsem boky neviděl, ale prasklý trubky a zničený bajonety mockrát. Ty trubky byly ale z kraje výroby, možná je v průběhu let změnili, protože nový už jsem neviděl.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jasný trubka nebo bajonet jo.. hlavně ty bajonety asi občas zničí někdo kdo se v tom vrtá gramlavýma rukama...
ale pořád někdo tvrdí že ten IC prdne protože má plastové boky, ale že by někomu fakt prdnul...

to co nechal vyrobit FUN bude asi hodně pěkná práce, podle toho co říkal :-) ale on to má pro takové použití kde by ty plast. boky asi už mohly být na škodu
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

ARL IC je jedno z nejlepsich moznych reseni a nevahal bych rict, ze klidne i na 240koni. Jedine problemy jsou u tech boku (MilanK to tehdy testoval a prej pri 2 barech to ma tendence propoustet ... co je na tom pravdy netusim, ja ho kupoval novy vcetne vseho na predelani z AJM) ale hlavne v te plastove trubce, ktera vede z vystupu z IC.

Tam, kde je ten svar, tak ma tendence praskat a problem je, ze to nejde zavarit nebo svarit (Dr.Diesel by mohl vypravet), pricemz je draha jako cert. Takze pokud by to slo nejak "vyztuzit" treba sklolaminatem nebo cim (do plastu nedelam), tak by to byl hodne dobry pocin a investice do budoucnosti.

Pravdou je, ze na seriozni vykon bych to casem cele vyhodil a udelal vedeni z nerezu - sichr je sichr, nicmene to az v pripade, kdy bys sel na vetsi trysky a poradnej fen.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:a ja pri jistotu chladic nechal predelat na celohlinik :) :) :)
Mazec :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“