Stránka 1 z 1

kolik koníku s VA turbem

Napsal: 03 dub 2011, 17:24
od sixell
nazdárek ,,jen info odhadem a jako mate skušenost ,,kolík by se dalo dostat koníku na AHF 81KW s VA turbem a čipem?trysky puvodní ,,turbo už je ale rozhoduji se nejak dat nedat trysky a pak na soft ,,,,a ješte jak by to bylo dat filtrobox z 96KW alu trubku s frs ale IC zustane puvodni tedy z 81 kw :roll: ,,pomuže to a nebo to bude zbytečny??dík

Napsal: 03 dub 2011, 19:02
od Ladas
trubka z FRS je ti na prd

Napsal: 03 dub 2011, 19:08
od sixell
proč?spíše to bude asi jenom alu trubka,nebot kamoš ji v octavce měl

Napsal: 03 dub 2011, 19:11
od Ladas
z frs je kratší ale jestli ji tam měl nabastlenou tak ty ji tam dostaneš taky ;)

Napsal: 03 dub 2011, 19:17
od sixell
měl ji tam docela v pohode ,,co ta redukce ,,udelej ceničku malinko (rofl)

Napsal: 03 dub 2011, 19:22
od Ladas
jen origo rudá komunistická hadice od soudruhů z NDR cenu znáš a redukci nemám...

Napsal: 04 dub 2011, 07:49
od schonus
TD KKK VA, posledni mereni 153HP/428Nm, tlak 1.35Bar ... ted uz 1.45Bar, ale to uz bude jeho bezpecny limit.

S vice vzduchu a s horsim chlazenim nemam zkusenost. Vse slo najednou.

Napsal: 05 dub 2011, 14:49
od miš
VA s FMICem 160PS/390NM a nová fabie RS (132KW/250NM) neujede.

Napsal: 12 dub 2011, 07:06
od PajaGolfIV
FRS 165ps 405NM..... orig cooler

Napsal: 12 dub 2011, 16:30
od sixell
TO MATE DOCELA SLUŠNE poladeno,,to by mi klidne stačilo 160 kdyby tam bylo tak žadne trysky neřeším a sem ok,,asi to tak i dopadne ,,všem dík :D

Napsal: 12 dub 2011, 16:52
od Smoke
na VA trysky určitě, bez nich se přes 150k nedostaneš, jinak Fantik měl sprint 764, VA a chip 170k, cooler i hlava orig