Seat Leon ARL

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

corleone
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 06 zář 2010, 21:46
Odpovědi: 0

Seat Leon ARL

Příspěvek od corleone »

Ahoj o víkendu proběhlo lazení mého ARL.Jen dodám že je tam hybrid do 200 koní,přeobložená spojka,auto lazeno na životnost komponentů a téměř bez kouře.Obrázek
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hoj, jen takovy dotaz - proc jsi nepouzil originalni turbo?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
corleone
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 06 zář 2010, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od corleone »

Ahoj no udajně by to bylo maximum na seriové turbo.Chtěl jsem mít klid a nebát se o turbo.Nyní je to na 1.78 bar a to netuším jak by to bralo seriové turbo
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

A ten hybrid je z čeho seskládanej?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Slušný průběh 8)

Na necelých 190PS ti stačí nové VB, škoda že zase někdo čachroval s teplotou nasávaného vzduchu.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
corleone
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 06 zář 2010, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od corleone »

Za pochvalu průběhu děkuji(snad to nebyla ironie)jinak s teplotou si nikdo nehrál. bylo horko jako prase a i to byl jeden z důvodů proč nešel krouťák vejš.jen ještě dodám že měření bylo na zátěžové brzdě.A pokud se nemýlím tak se bere korigovaný výkon což je oněch 144 kw a při tlaku 1.78 by si myslím mělo problém i nové VB.Navíc mě v konečném důsledku vyšlo mnohem lépe hybridní turbo než seriovka.Ale ja sem jenom uživatel a určitě se nebudu z nikým hádat nebo přesvědčovat ho jelikož do toho skutečně moc nevidím.Ale jede to pěkně a neničej se komponenty akorát sem si mohl nechat trošičku víc kouře :D
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Nové VB by na to nemuselo vůbec tlačit 1,78 bar ;)
a je i dost pravděpodobné že by vydrželo dýl než ten hybrid (od RR?)... ale třeba budeš mít štěstí :)
corleone
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 06 zář 2010, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od corleone »

Ať tak či jinak VB tam není a je tam hybrid :-D
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jasné :) . good luck ! :)
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Indi píše:Slušný průběh 8)

Na necelých 190PS ti stačí nové VB, škoda že zase někdo čachroval s teplotou nasávaného vzduchu.
Nikdo s teplotou necaroval, ja jsem to u auta mel taky a pri premereni protoze tomu znamej neveril, ze ten motor ma takovy vykon. tak ty hodnoty skoro vysly stejne, tak tady porad prestan psat tyhle svoje nesmysly a bludy. Akorat sundavas praci nekoho, kdo neco umi...
corleone
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 06 zář 2010, 21:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od corleone »

Děkuji vici a ty máš na svůj výkon osazeno VB?NA čem máš bržděno?
To nostromo klid kamarade nechci aby se mi z toho stalo opět téma jako ostatní jen aby se tu lidi hadali o to nestojim. jinak máš to mazec dle popisu :D
Seat Leon 1.9 TDI ve vývoji
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jo na VB - vím to dobře protože jsem ho tam sám dával :-)
bržděno na motocomu...
pokud to zaplatíš, klidně to můžem zajet přeměřit na jarov nebo k srbovi ;)
podobnou úpravu od jiného úpravce má i moucha - se koukni
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

corleone píše: To nostromo klid kamarade nechci aby se mi z toho stalo opět téma jako ostatní jen aby se tu lidi hadali o to nestojim. jinak máš to mazec dle popisu :D
Ja jsem v pohode, nechtel jsem ti kazit vlakno, ale......
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak musíte si nějak zdůvodnit ty peníze které jste dali za hybridy, to chápu :)
ale jednodušší je vzít auto s ARL, pokud funguje jak má, zajet někomu kdo to umí a za třeba 5500 a nebo více, dle firmy máte 190+PS....

u O2 77kW je fakt že se turbo měnit musí...

jinak hlavně ať vám to jezdí ke spokojenosti, vo tom to asi tak nějak hlavně je! :)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Vici píše:jo na VB - vím to dobře protože jsem ho tam sám dával :-)
bržděno na motocomu...
pokud to zaplatíš, klidně to můžem zajet přeměřit na jarov nebo k srbovi ;)
podobnou úpravu od jiného úpravce má i moucha - se koukni
Nebo na Mahu , ale aby VB neudělalo pápá :D

PS. neprudím je konastatuju fakta ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Zamčeno

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“