Stránka 1 z 4

Mlzeni oken

Napsal: 22 led 2007, 09:39
od Biker
Po chvilce jizdy s TDI, Golf 2000, se me zacnou mlzit okna, driv jsem pustil klimu a bylo po problemu ted bez klimy nic nevidim a s klimou je to trosku lepsi, tak jsem oddelal pylovej filtr a jezdim bez nej, zadna zmena... nemel jste nekdo podobnej problem?

oknaa

Napsal: 22 led 2007, 09:44
od Package
zateka ti do auta...a voda sa potom kondenzuje na sklach..nepouzivaj vnutorny okruh cirkulacie vzduchu pri ofukovani okien.a najdi kde mas mokro..

Napsal: 22 led 2007, 12:59
od Radim205D
Je potřeba aby perfektně přilehal ten černý plast pod předním oknem, když pod něj zatéká tak se to vlhko dostává přes ventilátor k vyměníku topení a putuje jako pára na čelní sklo.

Případně ještě vyměnit pylový filtr nad tím ventilátorem.

Napsal: 22 led 2007, 16:32
od vlagik
Další věc je ucpaný otvor pod ventilátorem, kterým odteká případná voda, která se tam netěsnostmi dostane k nohám spolujezdce.

Napsal: 22 led 2007, 16:54
od TOMI
A uhlikovy filter by nepomohol? (hm) Ked sa vsak voda nedostava inakadial do interieru.

Napsal: 22 led 2007, 17:02
od Radim205D
TOMI píše:A uhlikovy filter by nepomohol? (hm) Ked sa vsak voda nedostava inakadial do interieru.
Ten proti vlhkosti bohužel nepomůže, jeho vlastnosti je pohlcování pachů, pylů a jiných marasů ve vzduchu.

Re: Mlzeni oken

Napsal: 22 led 2007, 20:30
od Huml
Biker píše:Po chvilce jizdy s TDI, Golf 2000, se me zacnou mlzit okna, driv jsem pustil klimu a bylo po problemu ted bez klimy nic nevidim a s klimou je to trosku lepsi, tak jsem oddelal pylovej filtr a jezdim bez nej, zadna zmena... nemel jste nekdo podobnej problem?
nemáš náhodou klimatronik? může to dělat zaseklá klapka vnitřní cirkulace, ty motorky se celkem serou, nejčastěji u klimatroniků, dírou po pylovým filtru by to mělo být vidět

Napsal: 22 led 2007, 21:20
od Biker
klimatronik nemam , klima je tam manualni.

Napsal: 22 led 2007, 21:27
od Huml
nejvíc jsem se s tí setkal u klimatroniků, ale vyjímka potvrzuje pravidlo, mrkni do toho sání, po vytáhnutí pylovýho filtru, jestli ta klapka není zavřená

Napsal: 22 led 2007, 22:00
od Karl
A nesmrdí Ti vnútri Voda ?

Napsal: 23 led 2007, 11:04
od Biker
jediny co smrdi je ta klima... vzdycky kdyz ji pustim tak je to takovej divnej smrad na chvili, skousel jsem ten sprey od Wurthu ale ten vydrzel vonet v tech trubkach tak tyden...

Napsal: 23 led 2007, 21:03
od Ondra
Huml píše:nejvíc jsem se s tí setkal u klimatroniků, ale vyjímka potvrzuje pravidlo, mrkni do toho sání, po vytáhnutí pylovýho filtru, jestli ta klapka není zavřená
jj, přesně jak říká Huml. Podle mě to bude určitě to klapkou, protože jsem měl stejný problém. Vytáhni pilový filtr a podívej se na tu klapku,zda není uzavřená. Pro jistotu zkus přepínat mezi vnitřní cirkulací a normálním provozem a podívej se, zda se poloha té klapky změní, nebo ne.

Napsal: 24 led 2007, 20:14
od celtic
Ako sa dá poriešiť problém ak sa klapka vnútornej cirkulácie zasekáva? Čo je treba opraviť alebo vymeniť? Po stlačení tlačitka cirkulácie (climatronic - š octavia) je počuť motorček ale akoby točil na mieste. Väčšinou to ostáva v polohe v nie úplne zavretej.

Napsal: 24 led 2007, 20:24
od Ondra
celtic píše:Ako sa dá poriešiť problém ak sa klapka vnútornej cirkulácie zasekáva? Čo je treba opraviť alebo vymeniť? Po stlačení tlačitka cirkulácie (climatronic - š octavia) je počuť motorček ale akoby točil na mieste. Väčšinou to ostáva v polohe v nie úplne zavretej.
To je právě ono. Musí se otevírat a zavírat. Jak zůstává v polootevřené poloze a nereaguje na přepínání climatronicu, tak je někde chyba. Když to píchneš na PC, nahlásí ti to přesnou chybu, ale dle mého to bude právě v tom motorku, jsou vcelku náchylné na poškození.

Napsal: 24 led 2007, 20:31
od celtic
Na pc nehlásilo žiadnu chybu. Pred zimou som vybral fiter a podarilo sa mi klapku dať do otvorenej polohy. Teraz musím dávať pozor aby som omylom nestlačil tlačidlo cirkulácie na climatronicu. Takže sa musí vymeniť celý motorček aj keď počuť že je funkčný, nestačí tam prehodiť iba nejaké prevody?