Rastlinný olej do 2,1 td?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
eurodriver
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 čer 2011, 15:48
- Bydliště: Žilina-SK
Rastlinný olej do 2,1 td?
Ahojte.Po predošlých výborných skúsenostiach so spaľovaní oleja v Peugeote 205 by som chcel jazdiť na olej aj na Citroene Xm 2,1 Td.Máte niekto skúsenosti?Je tam síce ešte mechanické čerpadlo,ale rôzných snímačov je tam na môj vkus až moc,tak aby to neblblo.Nalial som tam mix nafty s olejom,čo mi zostalo po Peugeote a nezdá sa mi,že by to bolo na škodu veci...Vďaka za rady a informácie.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Rastlinný olej do 2,1 td?
lij do toho nějaký přípravek kernite castrol, vif na ochranu čerpadla, to čerpadlo je šílený paskvil a drahý na opravy, já mám zrovna 6O5 a jde do šrotu oprava čerpadla kolem 15.OOO kč, k čerpadlu si dej průhlednou hadici nemá rádo jakouoliv bublinu,eurodriver píše:Ahojte.Po predošlých výborných skúsenostiach so spaľovaní oleja v Peugeote 205 by som chcel jazdiť na olej aj na Citroene Xm 2,1 Td.Máte niekto skúsenosti?Je tam síce ešte mechanické čerpadlo,ale rôzných snímačov je tam na môj vkus až moc,tak aby to neblblo.Nalial som tam mix nafty s olejom,čo mi zostalo po Peugeote a nezdá sa mi,že by to bolo na škodu veci...Vďaka za rady a informácie.
pak ti to normálně pojede od jara do podzimu,
-
eurodriver
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 čer 2011, 15:48
- Bydliště: Žilina-SK
-
eurodriver
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 čer 2011, 15:48
- Bydliště: Žilina-SK
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
na to čerpadle je taková malá páčka s nípisem stop, osmička klíček a nastav tím štoubkem s kontramatkou 7OO otáčekeurodriver píše:A šete ma napadlo,že ako sa na tom čerpadle dajú nastaviť voľnobežné otáčky?Idú mi pomaly hore.Najprv boli ,aspoň podľa otáčkomeru,na 1000 a teraz 1100 az1150.Všetko ide ako má,aspoň čo som skúšal.
-
eurodriver
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 čer 2011, 15:48
- Bydliště: Žilina-SK
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dej fotku dej kod motoru jinak debata oničem můžeš mít klidně jiní čerpadloeurodriver píše:No nič také som tam nenašiel...Sú tam nastavovacie šróby,ale k ním je na figu prístup,tak hľadám inú možnosť.A vyskitol sa ešte jeden problém,je tam na boku k vodičovej strane taká plastová zátka s vypustom a tadiaľ mi kvapká nafta.Nemá to súvis?Čo to je za vec?
-
eurodriver
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 25 čer 2011, 15:48
- Bydliště: Žilina-SK
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34090
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Do XM se dávaly motory 2.1TD ve 2 provedeních - první byly typ P8A bez recirkulace spalin s Boschem a novější P8B s recirkulací, ty už díky téhle prasárně měly menší krouťák, ale čerpadla tam myslim pořád byly Bosche. Oba měly stejný výkon. Ty přiblblý Lucasy se dávaly k těmhle motorům snad až pozdějc do Xantií a P406 apod. Sem se už Bosche nedávaly, údajně kvůli emisím
. Onačení tohoto motoru bylo myslím P8C.
Otázka na Miloše: Když budeš dávat tu 605 do šrotu, nemáš tam tohle - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=86174 ? Nikde to nemůžu sehnat...
Jestli jo, tak mám zájem 
Petr
Otázka na Miloše: Když budeš dávat tu 605 do šrotu, nemáš tam tohle - http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=86174 ? Nikde to nemůžu sehnat...
Petr
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000


