Stránka 1 z 1

octavia 1 -jak vyndat plast pod stěračema

Napsal: 11 srp 2011, 16:07
od adi
Ahoj,jak se dá vyndat plastová přepážka pod stěračema u Octavie 1 rv 2001?Žádný šroubky tam nejsou.Potřebuju se dostat k ŘJ Popř na co si dát pozor?dík.Obrázek

Napsal: 11 srp 2011, 16:28
od jarda123
jde to vysunout smerem k motoru ja zacal od rohu a pak to slo dobre .

Napsal: 11 srp 2011, 16:43
od adi
jarda123 píše:jde to vysunout smerem k motoru ja zacal od rohu a pak to slo dobre .
Já bych potřeboval druhou stranu od spolujedce,takže mám začít v rohu a táhnout jakoby k motoru a nebo nahoru?bojim se aby neprasklo sklo

Napsal: 11 srp 2011, 17:06
od alreadys
Vezmi si plochej šroubovák a zasun ho pod plast u okna opatrně a lechce nadzvedni plast v okně je drážka v čem drží a pak již jde leche rukou a nebo si pomáháš šroubovákem

Napsal: 11 srp 2011, 17:27
od adi
alreadys píše:Vezmi si plochej šroubovák a zasun ho pod plast u okna opatrně a lechce nadzvedni plast v okně je drážka v čem drží a pak již jde leche rukou a nebo si pomáháš šroubovákem
dik

Napsal: 11 srp 2011, 18:24
od sky59
alreadys píše:Vezmi si plochej šroubovák a zasun ho pod plast u okna opatrně a lechce nadzvedni plast v okně je drážka v čem drží a pak již jde leche rukou a nebo si pomáháš šroubovákem
myslim ze je to nalepene na okne ta drazka...

Napsal: 11 srp 2011, 18:45
od alreadys
V tý dražce je právě nasunut ten plast když ho měním tak lehce máznu vazelinou a pak jde ten plast lechce vyndat hodně aut to má rozlamaný nevím co na tom je to vyndat viděl jsem i prasklé okno od vyndavání plastu v škodovce

Napsal: 11 srp 2011, 20:44
od adi
alreadys píše:V tý dražce je právě nasunut ten plast když ho měním tak lehce máznu vazelinou a pak jde ten plast lechce vyndat hodně aut to má rozlamaný nevím co na tom je to vyndat viděl jsem i prasklé okno od vyndavání plastu v šškodovce
takže to táhnout směrem k motoru?a držet to za předek toho plastu?

Napsal: 11 srp 2011, 20:50
od hansdob
povol stěrače, sundej stěrače,sundej tu gumu co je na té hraně co končí ten plast nad motorem sundej prvně levej plast (ten co je na druhé straně) a pak stejným způsobem sundej tento. Na oně je nalepená drážka do které je ten plast zacvaklý takže u okna zvedat směrem nahoru a až vycvakne z drážky u okna tak ovytáhnout šikmo směrem k motoru. ( levá se vždy musí sundat první) a pravá ta co se na ni ptáš drží stejně.

Napsal: 12 srp 2011, 07:58
od Angel@Devil
http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavi ... ch-steracu

Není to sice přímo co hledáš, ale začátek je tam docela šikovný navíc tam je dobře vidět ta drážka!! Já podle toho dělal právě ten mechanismus stěračů a to nejsem žádný mechanik.

Ale jak tu někdo psal, myslím, že budeš muset sundat stěrače, aby jsi se tam v pohodě dostal. Pokud je budeš sundavat, přeju mnoho sil a nervů. Já je sundaval z nábojů hodinu!!(wallbash) a myslel jsme , že mě jebne už.

Po sundání stěračů krásně odcvakneš ty plasty. Jak tu kluci psali, stačí plochej šroubovák a jak je ta drážka, tak z ní vycvakávat.Hlavně opatrně no. Mě to šlo ven dobře, pač někdo, kdo se v tom hrabal to ani pořádně nezacvaknul,ale uvidíš jak to pujde u tebe.

Hodně štěstí

PS: doufám, že ten odkaz tu nijak nevadí, je to myšleno v dobrém jako pomoc ;)

Napsal: 12 srp 2011, 10:20
od martinsidlo
První se sundavá na pravé straně auta.

Napsal: 12 srp 2011, 13:57
od adi
moc vám všem děkuju,zítra vyzkousim

Napsal: 12 srp 2011, 14:31
od adi
jak se dá poznat špatný snímač teploty chladící kapaliny?Když ho nastartuju tak má snahu chcípnout,nereaguje vůbec na plyn,třeba se chci rozjet a i když dám pulku plynu,tak hned po pridání spadnou otáčky z volnoběhu místo nahoru,dolu až k 500ot/min. Nekdy se auto chytí kdyz je teplejsi,ale jak je hodne studený tak chcipne.ale po druhem startu uz nechcipne-pri rozjizdeni cuka.Jakmile se zahreje tak uz je to v pohode.Jinak spotreba driv byla kolem 7-8 a ted je 11l.Pri akceleraci v motoru zabubla,nekdy je citit nespaleny benzin.
v servise menily -LS,vahu vzduchu,palivovy filtr,vycistena klapka,udelano zakladni nastaveni.
Octavia 1 2,0i benzin rv 2001 motor AQY.Na co se zamerit?diky

Napsal: 12 srp 2011, 16:23
od OťasTDi
vagem v bloku měřených hodnot za studena...musí ukazovat reálnou teplotu okolí...

Napsal: 13 srp 2011, 14:19
od adi
tak uz jsem dekl vyndal,diky vam
Auto pise na vagu
16556-rada valcu 1-system odmerovani paliva-bohaty
17536-rada 1 -system prilis chudy
ls pred katem pendluje 0,3v do 1,132V-cpz je docela dost.
Auto ma jeste ovladanou klapku lankem,kdyz jsem u klapky a ve volnobehu vezmu rychle za klapku (jako akceleraci),tak u klapky jakoby zasyči na par sekund,je to normalní?nebo nekde podfukuje?
Čím by ta zavada mohla byt?dik za rady