Scháním schéma zapojení na KIA Sportage 2,0 td,r.v.1998 motor RF,nebo aspoň osazení řj motoru.Nesvítí kontrolka vstřikování a nejde nastartovat.Má to dálku na centrál,ale je to pravděpodobně bez imma.Info za info Díky
Podle mne to bude mít immo v klíčku,jakou barvu má klíček?? Nebyla náhodou vybitá baterie?? Protože když se vybije baterie nak se stane že se immo zablokuje a je nutno znovu nakódovat(to se stává u těchto starších aut) a nebo ještě se stává že se pootočí věnec na setrváku a pak to taky nejde nastartovat...A nebo bude problém ještě někde jinde....
V klíči immo neni,odimmobilizaci obstarává odemykací tlačítko dálky,takže pravděpodobně bude někde modul,co tento signál převádí?Kdepak,jak je to šikmooký,tak je to kamikadze
lenze keby bolo bloknute immo tak sa rozsvieti kontrola motora. Ak tam je riadenie bosch tak tam ide immo vypnut na tychto starsich vozoch . ale to asi nebude tento pripad.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Kdyby tam byla Boschka tak už to dávno jede,ale tam je nějakej asiat(teď si nevzpomenu značku) a kontrolka se rozsvicí až po odimmobilizaci,jako u klávesovejch immo u peugeotů 106,306 atd jako potvrzení správnosti kodu.Takže si to pomaže do značky na přeprogramování-už se mu to jednou stalo když vytloukl baterku.Jinak díky za rady.
Nevím jestli nějaká univerzální diagnostika na tyto auta je,jedině to nakódovat originální co mají v servisech KIA, jesli jsi z Prahy tak bych ti to klidně udělal a nebo zajeď do jiného servisu značky KIA udělají ti to všude práce tak na max 30min.