PROFI čiětění olejů
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
PROFI čiětění olejů
Během 3 měsíců budu mít možnost odkoupit technologii z firmy pro čištění veškerých olejů s garantovanou čistotou 2 mikrony a kapacitou 20-150 l/hod dle kvality znečištěného oleje technologie umí odloučit i vodu. Zjednodušeně rečeno umí z černého vyjetého oleje udělat krásně průzračný.A teď otázka byl by zájem o toto čištění? Předběžná cena je kalkulována na 2.50-3,50 Kč/l opět cena se bude odvíjet dle znečištění a množství.
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
nezna technologii ktera bude pouzita ale zkusim vestit z koule
Predpokladam ze jde jen o cisteni a v tom pripade ten olej vlastnosti noveho mit nebude ani zdaleko. Provozem se olej "opotrebovava" a to tak ze jeho jednotlive slozky degraduji. Pokud by mel byt znovu pouzitelny tak by se musel "regenerovat" tedy v podstate znovu "rafinovat", nestaci jen vycistit.
Na druhou stranu pokud to je na nejake mene narocne pouziti tak dobra nabidka, i ty nejlevnejsi oleje jsou radove drazsi.
trochu
: pokud chcete mit v aute olej "veky" tak tohle je podle me nesmysl, na to je lepsi do auta nainstalovat by-pass filtr a tim prodlouzit intervaly. Clovek navic usetri praci s vypoustenim a napoustenim.
Na druhou stranu pokud to je na nejake mene narocne pouziti tak dobra nabidka, i ty nejlevnejsi oleje jsou radove drazsi.
trochu
Pokud jsem to dobře pochopil tak tady jde o vyčištění oleje k tomu aby se dal použít jako palivo a né jako olej k mazání motoru, proto nepotřebuju aby měl vlastnosti nového oleje ale aby byl zbaven všech mechanických nečistot.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
takže abych byl přesnější jedná se o vysokootáčkovou centrifugu, která dosahuje při svém provozu běžně 30 tis ot/min i více celé je to navíc momentálně doplněno o o elektrostatickou čističku pro maximalni vycisteni oleju (konkretne uslechtilych oleju á 100 kč/l a více) kterou já kupovat nebudu ani na prodej nebude-moc draha sranda a jim jeste kapacitne dostacuje.a ted dal cele je to zalozene na filtraci mechanickych necistot ne deleni dle latek samozrejme dle ruzne hmotnosti se daji od sebe oddelit tyto látky / oleje na otazky typu smicham - li kapalinu A + B a po vycisteni jakou bude mit vyskozitu a podobne otazky opravdu odpovidat nebudu. ten koho to aspon trochu zajima najde si to tady na foru a da si to sam dohromady pokud ma aspon trosku selskeho rozumu 
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
funguje to na vse samozrejme neco velikosti hranolky problem bude protoze to neprotece pres ventil.... obaly ve kterych bude mozno privezt oleje se budu jeste specifikovat ale nejvetsi pravdepodobnost je plech sud 200l a nebo pak IBC kontejner 1000l. uz jen kvuli manipulaci atd. jinak pred samotnym vstupem do stroje je hruby filtr lepe receno mrizka o rozmeru oka 5x5mm ale jakmile se ti sekne v ventilu tak je problem mam tady sice cerpadlo ktere ma prumer hadice 5cm a taha 800l/h ale az takhlen jsem nad tim nelaboroval
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta