Stránka 1 z 3

Superb2 125kw CBBB

Napsal: 25 zář 2011, 15:20
od Bruno686
Stretol sa uz niekto s takymto problemom menit cele turbo je trosku drahe dikes za odpovede

009571 - Snímač polohy ovladače plnicího tlaku: neplatný signál
P2563 - 000 - - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 6
Kilometry: 155533 km
Indikace času: 0
Datum: 2027.14.19
Čas: 17:25:56

info o závadě:
Otáčky: 759 /min
Rychlost: 2.0 km/h
Napětí: 13.53 V
Lambda: 67.9 %
Lambda: -22.9 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 2.508 V

Napsal: 25 zář 2011, 17:11
od dhfool
Hmm to elektrické ovládání se údajně nedá vyměnit bez opětovné kalibrace turba na stolici. Takže nejspíš repas.

Napsal: 25 zář 2011, 17:45
od orza vw
normálně se dodává opravná sada tohoto ventilu cca 3000 czk

Napsal: 25 zář 2011, 18:03
od Ladas
na 3.0 to šlo v řízených funkcích na vasu

Napsal: 25 zář 2011, 19:35
od dhfool
Ladas píše:na 3.0 to šlo v řízených funkcích na vasu
Máš recht, našel jsem to v základním nastavení v SuperVagu.

Já to řešil na 530d E60 a bylo mi řečeno, že se musí překalibrovat nulová poloha lopatek a ověřit rychlost přechodu max-min nějakým přístrojem od Helly na průtokové stolici, jinak to může vyhazovat chyby. Nakonec jsem to vyřešil novým turbem za 17.000, páč za ten aktuátor chtěli 8.000...

Napsal: 26 zář 2011, 07:40
od Bruno686
Hmm to elektrické ovládání se údajně nedá vyměnit bez opětovné kalibrace turba na stolici normálně se dodává opravná sada tohoto ventilu cca 3000 czk. Takže nejspíš repas. Takže keď sa tam teoreticky dá ta opravná sada tak sa to musi skalibrovať na stolici? keď som dobre porozumel

Napsal: 26 zář 2011, 18:01
od dhfool
Vyměň to ovládání a udělej základní nastevení turba vagem. Pokud to bude jezdit bez chyb a motor nebude mít díru, tak máš vyhráno.

Napsal: 28 srp 2012, 14:07
od Karlos3
Taky už mně přesně tato závada potkala... na Passatu 2.0TDI CR 103kw CBAB, r.v.2010, při 167.300km... U AutoJarov, výměna této regulace, nastavení atd. cena komplet 4.355,- a měl jsem to za 2,5h hotové.

Napsal: 28 srp 2012, 14:12
od BoB12
vyměň baňku a v kanále 120 nastav 0,760V při zatáhlém táhlu a 3,7V bez podtlaku

Napsal: 28 srp 2012, 15:57
od sharik4x4
Už jsem to taky řešil,vyměnit podtlak/opravarenská sada za 3000Kč/ a pak nastavit a funguje to zase.

opravná sada

Napsal: 20 zář 2013, 11:13
od Gus
Ahoj,ted řeším stejný problém u Octky II RS a chtěl bych se zeptat kde se dá ta opravná sada snímače sehnat ,dík.

Napsal: 20 zář 2013, 13:42
od anydraj
Jde to udelat bez ruznych blbin.Staci nastavit krajni polohy do tolerance.
Je to popsane v Elze.

Napsal: 20 zář 2013, 17:02
od Gus
anydraj píše:Jde to udelat bez ruznych blbin.Staci nastavit krajni polohy do tolerance.
Je to popsane v Elze.
zkoušel jsem základní nastavení se udělá a jakmile podržim na chvilku plyn tak naskočí chyba a v měřených hodnotách zůstane seklé napětí 3,7V at přidávám nebo ne po smáznutí chyby to chvilku reaguje.

Napsal: 10 bře 2014, 10:23
od darebak
Take mam asi vadnou banku na turbu, ale nejsem si jist na 100%. Mam Superb II 125 kw 228tis. najeto. Jde to nejak overit jestli je to opravdu ono? abych nekoupil opraarenskou sadu a ono to pak nepomohlo?

Tady je log s chybou. Auto netahne a pada do nouzaku když vydocim vic jak 2900ot/min.

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 AP HW: 03L 906 022 GA
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2847
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 29106 141 86171
VCID: 73EFC11512AE091
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 228465 km
Time Indication: 0
Date: 2123.14.12
Time: 21:14:14

Freeze Frame:
RPM: 2254 /min
Speed: 112.0 km/h
Load: 71.4 %
Absolute Pres.: 2335.8 mbar
Absolute Pres.: 1479.0 mbar
Lambda: 97.1 %
Lambda: 46.6 %


Readiness: 1 1 0 0 0

Napsal: 10 bře 2014, 10:58
od jirka.p
u 125kw CBBB se neda menit banka (podle VW) a nedodava se jako nahradni dil. u 103kw stoji banka ve VW 3600cca. minuly tyden jsem to tady delal. auto nenabiha od spoda a hodne prefukuje.