Stránka 1 z 3

Vliv vadné dvouhmoty na start motoru - blbost nebo varianta?

Napsal: 06 říj 2011, 08:01
od 007houmr
Čau všichni! Postupně mě začal špatně startovat VW Sharan, 2003, AUY. Nejdříve byl špatnej jen první start a po nějaké době to začlo už při každém. Strašně dlouho to točí, než chytne. Když chytne, chod motoru je naprosto v pořádku. Navíc to nedělá stále. Starty jsou stále špatné, ale někdy točí dlouho a z toho zase některé dny méně dlouho. Prošel sem už kromě vstřiků všechno. Mám vadnej setrvák a někde jsem se dočetl, že může motor dlouho točit kvůli vadné dvouhmotě a nějakému čidlu. Nevíte o tom někdo něco??? Prosím o radu. Do vstřiků bych chtěl vrtat až opravdu jako poslední varianta. Díky moc!!

Napsal: 06 říj 2011, 08:07
od marena tdi
v setrvaku bych problem nevidel.

Napsal: 06 říj 2011, 08:11
od Vici
no leda by ten setrvák už tak moc vibroval že by to mohlo způsobit to že potom čidlo otáček posílá jednotce nesmysly
A když to nechce chytit a nastartuje zakouří pak?
On to taky může být tandem a nebo gumičky na vstřikách :-(

Napsal: 06 říj 2011, 08:15
od omega001
a kompres si meril?

Napsal: 06 říj 2011, 08:40
od 007houmr
Tandem sem zkoušel dávat jinej a bylo to pořád stejné. Jestli si zakouří po startu to nevím, v zrcátkách nic nevidím, až dneska pojedu, tak si na to dám pozor. Kompresi sem neměřil. Nedávno sem měl fouklé těsnění pod hlavou, takže při té příležitosti byly gumky na vstřikách vyměněný.

Napsal: 06 říj 2011, 08:45
od 007houmr
Ještě si vzpomínám, nedávno mě jeden kluk povídal, když jel za mnou, že při zařazení si mě to trochu začoudí a smrdí to. Nekouří to moc, ale vzhledem k tomu, že ty motory, když nejsou čipnutý nekouří, mohlo by to něco znamenat. Je teda fakt, že sme jeli spanilku a měl sem tam celou dobu nízké otáčky, kolem 1500.

Napsal: 09 říj 2011, 13:46
od 007houmr
Žádné další poznatky a návrhy?

Napsal: 09 říj 2011, 13:54
od misoVW
ja by som zacal pretesnenim vstrekov.

Napsal: 09 říj 2011, 14:05
od Tom.s
vstřiky píše že přetěsnoval! já bych kouknul na starter a baterku

Napsal: 09 říj 2011, 14:10
od misoVW
tak potom snimac otacek bud vacky, alebo kluky.

Napsal: 09 říj 2011, 17:48
od caryo
Moje AGR se poslední dobou chová stejně, napadá mě už jednom ten slabý startér.
Čidla otáček by byla možnost, ale jejich závadu by měla napsat diagnostika ne?

Napsal: 09 říj 2011, 18:14
od Ladas
začal bych baterkou pak starterem

Napsal: 09 říj 2011, 20:24
od Pája 19
Ladas píše:začal bych baterkou pak starterem
I když to zlobí s odpojenym čidlem teploty?

Napsal: 09 říj 2011, 20:26
od Ladas
no právě jde tam o nízké startovací otáčky

Napsal: 09 říj 2011, 20:29
od Pája 19
Na poslech to točí normálně a za studena je jednotce fuk, kolik to točí, nebo se pletu?