Ma teleso palivoveho filtra elektricky predohrev?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Ma teleso palivoveho filtra elektricky predohrev?

Příspěvek od Csala »

Zdravim.
Do telesa filtra mi vedu 2 x 2 draty. Co to je? Nebude to predohrev a nejake cidlo mnozstva vody vo filtri?
Ako to overit, ci ten mozno predohrev funguje? :?
Ma to aj rucnu pumpicku.
Diky za rady.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
sliva
Přispěvovatel
Příspěvky: 463
Registrován: 23 led 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. semily

Příspěvek od sliva »

na puntu mam kolem palivového filtru takovou objímku a k ní vedou draty :?
taky to bude asi vyhřívaní filtru :? ale jestli to fachá :x panbůh ví
dřive octa 81kw,pak 307 hdi a už zase vw-touran-konečne!!!turan prodan,nyni vw passat 3C,2007,BKP,octa combi ASV 2004,octa II-BJB-2005, yamaha Fazer FZ6,VW golf 5 variant BLS 2009,golf VI 2,0tdi,gilera nexus 500,ktm exc 450,octa III 2,0tdi...
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

melo by to byt na vyhrivani,mam to taky ale nefacha to
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Tak som to vcera opravil.
Bol vyhorety drziak poistky ohrevu paliva, zatial som to spojil nakratko, drziak namontujem dodatocne. :)
Na telese filtra je cidlo teploty paliva (to bol ten druhy konektor) a cez rele to spina ohrev. Este si to kontroluje, ci motor bezi, len pri beziacom motore to hreje palivo. Ta objimka na ohrev mala pri teplote -5°C odpor cca 1,5 Ohmu. Takze vykon zhruba 100W. 8)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

Mám to samý, jen tam nemám tu pumpičku :( tak pokaždé když měníme filtr tak se to musí pěkně dlouho točit než se to odvzdušní (wallbash)
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

To lukee:
Je dobre pri vymene palivoveho filtra naplnit ho naftou a tak zasrubovat.
A nemas tam aspon nejaku odvzdusnovaciu skrutku?
Inac horsie je, ked sa zavzdusni vysokotlaky system. Tam mi pomohlo uvolnenie prevlecnych matic na vstrekoch, az kym pri startovani z trubiciek netiekla nafta. 8)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
lukee
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 24 led 2006, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukee »

Csala píše:To lukee:
Je dobre pri vymene palivoveho filtra naplnit ho naftou a tak zasrubovat.
A nemas tam aspon nejaku odvzdusnovaciu skrutku?
Inac horsie je, ked sa zavzdusni vysokotlaky system. Tam mi pomohlo uvolnenie prevlecnych matic na vstrekoch, az kym pri startovani z trubiciek netiekla nafta. 8)
Naplnili jsme jej naftou. Nic na ovzdušnění tam fakt nemám :(
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“