Stránka 1 z 1
Ma teleso palivoveho filtra elektricky predohrev?
Napsal: 25 led 2006, 13:05
od Csala
Zdravim.
Do telesa filtra mi vedu 2 x 2 draty. Co to je? Nebude to predohrev a nejake cidlo mnozstva vody vo filtri?
Ako to overit, ci ten mozno predohrev funguje?
Ma to aj rucnu pumpicku.
Diky za rady.
Napsal: 25 led 2006, 14:36
od sliva
na puntu mam kolem palivového filtru takovou objímku a k ní vedou draty

taky to bude asi vyhřívaní filtru

ale jestli to fachá

panbůh ví
Napsal: 25 led 2006, 19:33
od Tomas-Oaza
melo by to byt na vyhrivani,mam to taky ale nefacha to
Napsal: 06 úno 2006, 07:37
od Csala
Tak som to vcera opravil.
Bol vyhorety drziak poistky ohrevu paliva, zatial som to spojil nakratko, drziak namontujem dodatocne.
Na telese filtra je cidlo teploty paliva (to bol ten druhy konektor) a cez rele to spina ohrev. Este si to kontroluje, ci motor bezi, len pri beziacom motore to hreje palivo. Ta objimka na ohrev mala pri teplote -5°C odpor cca 1,5 Ohmu. Takze vykon zhruba 100W.

Napsal: 07 úno 2006, 11:59
od lukee
Mám to samý, jen tam nemám tu pumpičku

tak pokaždé když měníme filtr tak se to musí pěkně dlouho točit než se to odvzdušní

Napsal: 07 úno 2006, 13:03
od Csala
To lukee:
Je dobre pri vymene palivoveho filtra naplnit ho naftou a tak zasrubovat.
A nemas tam aspon nejaku odvzdusnovaciu skrutku?
Inac horsie je, ked sa zavzdusni vysokotlaky system. Tam mi pomohlo uvolnenie prevlecnych matic na vstrekoch, az kym pri startovani z trubiciek netiekla nafta.

Napsal: 08 úno 2006, 07:43
od lukee
Csala píše:To lukee:
Je dobre pri vymene palivoveho filtra naplnit ho naftou a tak zasrubovat.
A nemas tam aspon nejaku odvzdusnovaciu skrutku?
Inac horsie je, ked sa zavzdusni vysokotlaky system. Tam mi pomohlo uvolnenie prevlecnych matic na vstrekoch, az kym pri startovani z trubiciek netiekla nafta.

Naplnili jsme jej naftou. Nic na ovzdušnění tam fakt nemám
