Stránka 1 z 1

Ma teleso palivoveho filtra elektricky predohrev?

Napsal: 25 led 2006, 13:05
od Csala
Zdravim.
Do telesa filtra mi vedu 2 x 2 draty. Co to je? Nebude to predohrev a nejake cidlo mnozstva vody vo filtri?
Ako to overit, ci ten mozno predohrev funguje? :?
Ma to aj rucnu pumpicku.
Diky za rady.

Napsal: 25 led 2006, 14:36
od sliva
na puntu mam kolem palivového filtru takovou objímku a k ní vedou draty :?
taky to bude asi vyhřívaní filtru :? ale jestli to fachá :x panbůh ví

Napsal: 25 led 2006, 19:33
od Tomas-Oaza
melo by to byt na vyhrivani,mam to taky ale nefacha to

Napsal: 06 úno 2006, 07:37
od Csala
Tak som to vcera opravil.
Bol vyhorety drziak poistky ohrevu paliva, zatial som to spojil nakratko, drziak namontujem dodatocne. :)
Na telese filtra je cidlo teploty paliva (to bol ten druhy konektor) a cez rele to spina ohrev. Este si to kontroluje, ci motor bezi, len pri beziacom motore to hreje palivo. Ta objimka na ohrev mala pri teplote -5°C odpor cca 1,5 Ohmu. Takze vykon zhruba 100W. 8)

Napsal: 07 úno 2006, 11:59
od lukee
Mám to samý, jen tam nemám tu pumpičku :( tak pokaždé když měníme filtr tak se to musí pěkně dlouho točit než se to odvzdušní (wallbash)

Napsal: 07 úno 2006, 13:03
od Csala
To lukee:
Je dobre pri vymene palivoveho filtra naplnit ho naftou a tak zasrubovat.
A nemas tam aspon nejaku odvzdusnovaciu skrutku?
Inac horsie je, ked sa zavzdusni vysokotlaky system. Tam mi pomohlo uvolnenie prevlecnych matic na vstrekoch, az kym pri startovani z trubiciek netiekla nafta. 8)

Napsal: 08 úno 2006, 07:43
od lukee
Csala píše:To lukee:
Je dobre pri vymene palivoveho filtra naplnit ho naftou a tak zasrubovat.
A nemas tam aspon nejaku odvzdusnovaciu skrutku?
Inac horsie je, ked sa zavzdusni vysokotlaky system. Tam mi pomohlo uvolnenie prevlecnych matic na vstrekoch, az kym pri startovani z trubiciek netiekla nafta. 8)
Naplnili jsme jej naftou. Nic na ovzdušnění tam fakt nemám :(