Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
thejackal
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 26 kvě 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry

Příspěvek od thejackal »

Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachom

Příspěvek od váha »

thejackal píše:Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry
na to bych zkusil kladivo (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

Takto nejako znela aj moja prva otazka :D

Si ochotnz investovat, radovo niekolko 100tis? Predpokladam, ze nie.
Ja by som ti odporucal kupovat menej univerzalne riesenia ako napr. VagTacho alebo obd2 kabel na niektore ople a postupne dokupit drahsie, univerzalnejsie riesenia.
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
PetrTechnology
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 04 črc 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od PetrTechnology »

Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

PetrTechnology píše:Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze
asi tak,a kdyz se rozhodnes poridit si udelatka takzvane na vsechno investujes do toho skoro pul mega , tak ti to stejne zkurv.. plno budiku,popr. bsi atd. :roll:akorat , ze nebudes mit zalohy puvodnich obsahu jako kdybys to delal programatory a prepocitaval rucne , a budes si akorat drbat hlavu
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

chiptuning píše:
PetrTechnology píše:Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze
asi tak,a kdyz se rozhodnes poridit si udelatka takzvane na vsechno investujes do toho skoro pul mega , tak ti to stejne zkurv.. plno budiku,popr. bsi atd. :roll:akorat , ze nebudes mit zalohy puvodnich obsahu jako kdybys to delal programatory a prepocitaval rucne , a budes si akorat drbat hlavu
pridavam sa k tomuto nazoru
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Uživatelský avatar
dalik
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 24 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dalik »

chiptuning píše:
PetrTechnology píše:Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze
asi tak,a kdyz se rozhodnes poridit si udelatka takzvane na vsechno investujes do toho skoro pul mega , tak ti to stejne zkurv.. plno budiku,popr. bsi atd. :roll:akorat , ze nebudes mit zalohy puvodnich obsahu jako kdybys to delal programatory a prepocitaval rucne , a budes si akorat drbat hlavu
Pripadne ti jeste nekdo da na budku. Radeji se ziv necim normalnim a ne timhle (hm)
Líp už bylo...
lake
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 26 led 2006, 11:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SLOVAKIA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lake »

nechapem preco, ja osobne to robim len na poziadanie zakaznika a nie z vlastnej vole.


ale to je asi debata na dlhsie...
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nesmotávej, smotájevů už je víc než lidí a všechny tachometry už jsou smotaný. I několikrát.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
dalik
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 24 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dalik »

lake píše:nechapem preco, ja osobne to robim len na poziadanie zakaznika a nie z vlastnej vole.


ale to je asi debata na dlhsie...
no, ja to myslel tak, ze mu nekdo da na budku kdyz mu umrtvi budiky :-) Jinak taky uz jsem "smotal" par tachometru, kdo ne, hodte kamenem :D
Líp už bylo...
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

s prominutím bych se na to taky vysral, není to nic jinýho než sprostý podvádění lidí! FUCK ALL tacho smotávače.... :x
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

witt píše:s prominutím bych se na to taky vysral, není to nic jinýho než sprostý podvádění lidí! FUCK ALL tacho smotávače.... :x
"Tachometer automobilu nie je statom ciachovane meradlo a je nim mozne lubovolne manipulovat.
Akekolvek zmeny, ktore vsak nekoresponduju so skutocnostou ste pri predaji povinni oznamit kupujucemu, inak sa mozete dopustit nezakonneho konania."

Manualne tacho pretacal kazdy sam. Teraz vacsina ludi na upravu tacha potrebuje technika. Nemyslim si, ze ten kto prevedie upravu tacha by chcel oklamat hocikoho. On len vykona pracu podla priania zakaznika zaco dostane prachy a finito.
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
Uživatelský avatar
maros4341
Aktivista
Příspěvky: 1082
Registrován: 23 led 2006, 14:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Michalovce SK

Příspěvek od maros4341 »

yeager píše:
"Tachometer automobilu nie je statom ciachovane meradlo a je nim mozne lubovolne manipulovat.
Akekolvek zmeny, ktore vsak nekoresponduju so skutocnostou ste pri predaji povinni oznamit kupujucemu, inak sa mozete dopustit nezakonneho konania.

zeby som tuto vetu uz niekde videl ? co YEAGER ?
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
vagus
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 23 led 2006, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od vagus »

yeager píše:
witt píše:s prominutím bych se na to taky vysral, není to nic jinýho než sprostý podvádění lidí! FUCK ALL tacho smotávače.... :x
"Tachometer automobilu nie je statom ciachovane meradlo a je nim mozne lubovolne manipulovat.
Akekolvek zmeny, ktore vsak nekoresponduju so skutocnostou ste pri predaji povinni oznamit kupujucemu, inak sa mozete dopustit nezakonneho konania."

Manualne tacho pretacal kazdy sam. Teraz vacsina ludi na upravu tacha potrebuje technika. Nemyslim si, ze ten kto prevedie upravu tacha by chcel oklamat hocikoho. On len vykona pracu podla priania zakaznika zaco dostane prachy a finito.
Pokud technik, ktery upravi tachometr pro zakaznika vi, za jakym ucelem to zakaznik pozaduje, a on to opravdu velmi casto vi, a tento ucel je nezakonny (oklamat kupujiciho pri prodeji, oklamat zamestnavatele pri vyuctovani sluzebnich jizd, atd.), tak se mily technik stava ucastnikem trestneho cinu ve forme pomoci. To je stejne trestne jako vedome nabizet auto se stocenym tachometrem a zamlcet to!

Jinymi slovy: pokud k Vam, drazi smotajevove, pravidelne dojizdi pan z autobazaru, tezko Vam statni zastupce uveri, ze jste zili v presvedceni, ze smotavate toliko za ucelem srovnani kilometru po vymene budiku!

Tusim, ze jsem tady do fora asi pred rokem psal na toto tema prispevek. Kdo ma zajem, at si ho najde.

Jinak doporucuji setrit na advokata! Neni to uplne levne, verte mi, vim o cem mluvim (LOL)
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

jo jo... (hm)
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“