Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry
Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry
Re: Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachom
na to bych zkusil kladivothejackal píše:Jaký kabel se softwarem, když chci stáčet všechny tachometry

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Takto nejako znela aj moja prva otazka
Si ochotnz investovat, radovo niekolko 100tis? Predpokladam, ze nie.
Ja by som ti odporucal kupovat menej univerzalne riesenia ako napr. VagTacho alebo obd2 kabel na niektore ople a postupne dokupit drahsie, univerzalnejsie riesenia.

Si ochotnz investovat, radovo niekolko 100tis? Predpokladam, ze nie.
Ja by som ti odporucal kupovat menej univerzalne riesenia ako napr. VagTacho alebo obd2 kabel na niektore ople a postupne dokupit drahsie, univerzalnejsie riesenia.
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 04 črc 2006, 14:59
- Bydliště: Vsetín
Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
asi tak,a kdyz se rozhodnes poridit si udelatka takzvane na vsechno investujes do toho skoro pul mega , tak ti to stejne zkurv.. plno budiku,popr. bsi atd. :roll:akorat , ze nebudes mit zalohy puvodnich obsahu jako kdybys to delal programatory a prepocitaval rucne , a budes si akorat drbat hlavuPetrTechnology píše:Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: 26 led 2006, 11:41
- Bydliště: SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
pridavam sa k tomuto nazoruchiptuning píše:asi tak,a kdyz se rozhodnes poridit si udelatka takzvane na vsechno investujes do toho skoro pul mega , tak ti to stejne zkurv.. plno budiku,popr. bsi atd. :roll:akorat , ze nebudes mit zalohy puvodnich obsahu jako kdybys to delal programatory a prepocitaval rucne , a budes si akorat drbat hlavuPetrTechnology píše:Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Pripadne ti jeste nekdo da na budku. Radeji se ziv necim normalnim a ne timhlechiptuning píše:asi tak,a kdyz se rozhodnes poridit si udelatka takzvane na vsechno investujes do toho skoro pul mega , tak ti to stejne zkurv.. plno budiku,popr. bsi atd. :roll:akorat , ze nebudes mit zalohy puvodnich obsahu jako kdybys to delal programatory a prepocitaval rucne , a budes si akorat drbat hlavuPetrTechnology píše:Pouze po kabelu toho moc neuděláš. Navíc dnes už se stav ujeté vzdálenosti nezaznamenává pouze do Dash CU. Nejdřív začni studiem. BIN, DEC, HEX soustava. EEPROM typy, mikroprocesory, komunikace (I2C, microwire). Mnohdy se ti prihodi, ze dojde k blokaci hardware a budeš muset řešit problém. Pořiď si programátory, horkovzdušnou pájecí stanici, atp. Musíš investovat... čas a peníze

Líp už bylo...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 281
- Registrován: 26 led 2006, 11:41
- Bydliště: SLOVAKIA
- Kontaktovat uživatele:
nechapem preco, ja osobne to robim len na poziadanie zakaznika a nie z vlastnej vole.
ale to je asi debata na dlhsie...
ale to je asi debata na dlhsie...
dash recalibration, chiptuning, autoelektrika
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
Odkodovanie
- Skoda Swing DELPHI, BLAUPUNKT
- VW RADIO LOW EU ,RCD310 ,RCD510
- Skoda Bolero
- VW RNS510
- SKODA COLUMBUS
- All versions SKODA STREAM, AUDIENCE, DANCE BLAUPUNKT, DANCE TECHNISAT
s prominutím bych se na to taky vysral, není to nic jinýho než sprostý podvádění lidí! FUCK ALL tacho smotávače.... 

Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím

"Tachometer automobilu nie je statom ciachovane meradlo a je nim mozne lubovolne manipulovat.witt píše:s prominutím bych se na to taky vysral, není to nic jinýho než sprostý podvádění lidí! FUCK ALL tacho smotávače....
Akekolvek zmeny, ktore vsak nekoresponduju so skutocnostou ste pri predaji povinni oznamit kupujucemu, inak sa mozete dopustit nezakonneho konania."
Manualne tacho pretacal kazdy sam. Teraz vacsina ludi na upravu tacha potrebuje technika. Nemyslim si, ze ten kto prevedie upravu tacha by chcel oklamat hocikoho. On len vykona pracu podla priania zakaznika zaco dostane prachy a finito.
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
yeager píše:
"Tachometer automobilu nie je statom ciachovane meradlo a je nim mozne lubovolne manipulovat.
Akekolvek zmeny, ktore vsak nekoresponduju so skutocnostou ste pri predaji povinni oznamit kupujucemu, inak sa mozete dopustit nezakonneho konania.
zeby som tuto vetu uz niekde videl ? co YEAGER ?
maros
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Rozumieme Vášmu autu
+421903905655
Pokud technik, ktery upravi tachometr pro zakaznika vi, za jakym ucelem to zakaznik pozaduje, a on to opravdu velmi casto vi, a tento ucel je nezakonny (oklamat kupujiciho pri prodeji, oklamat zamestnavatele pri vyuctovani sluzebnich jizd, atd.), tak se mily technik stava ucastnikem trestneho cinu ve forme pomoci. To je stejne trestne jako vedome nabizet auto se stocenym tachometrem a zamlcet to!yeager píše:"Tachometer automobilu nie je statom ciachovane meradlo a je nim mozne lubovolne manipulovat.witt píše:s prominutím bych se na to taky vysral, není to nic jinýho než sprostý podvádění lidí! FUCK ALL tacho smotávače....
Akekolvek zmeny, ktore vsak nekoresponduju so skutocnostou ste pri predaji povinni oznamit kupujucemu, inak sa mozete dopustit nezakonneho konania."
Manualne tacho pretacal kazdy sam. Teraz vacsina ludi na upravu tacha potrebuje technika. Nemyslim si, ze ten kto prevedie upravu tacha by chcel oklamat hocikoho. On len vykona pracu podla priania zakaznika zaco dostane prachy a finito.
Jinymi slovy: pokud k Vam, drazi smotajevove, pravidelne dojizdi pan z autobazaru, tezko Vam statni zastupce uveri, ze jste zili v presvedceni, ze smotavate toliko za ucelem srovnani kilometru po vymene budiku!
Tusim, ze jsem tady do fora asi pred rokem psal na toto tema prispevek. Kdo ma zajem, at si ho najde.
Jinak doporucuji setrit na advokata! Neni to uplne levne, verte mi, vim o cem mluvim
