
Oct.2 špatně startuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct.2 špatně startuje
Pomoc.Octavia 2 TDI 77kw BJB za tepla špatně startuje,za studena na škrtnutí.Žádná závada.Může se tam taky přidat nafta při startu?V kanále 5?Jo a má to najeto 130000km. 

Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
kurňa, není to ještě v záruce? Sorry, ale nezdá se mi to ..... jak dlouho se dělají O2??!!! 

Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím

je to celkom bezny problem. teple sterty. Da sa to urobit softwarovo a na urcitych verziach ked robim upravu tak to robim automaticky, nech je clovek spokojny. v kanali 5 som to neskusal, ale asi to nepojde. Bude tam asi ine opravnenie. ja to robim vo flash.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
znamej to mel taky, O2 tusim 103kw za studena v -15C na skrt a kdyz sme ujeli 100km a starotvali tak tocil urcite dele, ale start cisty, zadny kour, klidny chod motoru, normalka, zadnej defekt. kdyz jsem odpojil cidlo, tak jsem problem neodstranil. na LOGu nic.
proc by to mohlo byt to cerpadlo ? kdyby bylo neco tam, tak prece budou vsechny starty spatny, navic kdyz bych odpojil cidlo, tak davka je max a melo by to byt lepsi ne
proc by to mohlo byt to cerpadlo ? kdyby bylo neco tam, tak prece budou vsechny starty spatny, navic kdyz bych odpojil cidlo, tak davka je max a melo by to byt lepsi ne
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
No tak jsem se dnes koukal na diagnostiku v kare,od pojil jsem cidlo teploty nafty,chyba nahlasena.Ale na kanale 7 kde jsou teploty nasavaneho vzduchu,vody nafty je zarazejici proc navta ma mnohem mensi teplotu,Je to PD tam ty vstriky jsou v hlave dost zapusteny a nafta by mela mit skoro stejnou teplotu jako voda ne??Prisel na to nekdo jak zvysit u dvojek startovaci davku???
jak si tak pročítám to naše fórum, tak jsem se utvrdil v tom, že největší problémy dělá nafta. Od vyučení a to už je hezky dlouho mi prošlo rukama tisíce aut. A kdo mi řekne, že benzin patří do letlampy, tomu já řeknu ať vrátí výuční list. Náš mistr zase říkával, že nafta patří do náklaďáků a traktorů a do pořádných motorů patří benzin. A v dnešní době kdy nafta je už dražší než benzin to platí dvojnásob. Mám passata B5 2,8 syncro a po motorové stránce zcela bez problémů. Samozřejmě závady v komfort elktrice, ale to je u VW klasika a náprava o čtrnácti čepech taky nemá ráda české cesty. Trošku vyšší spotřeba je vykoupením za požitek z výkonu a nikdo mě nepřesvědčí, že diesel jede líp. Samozřejmě to beru pro stejné provedení motoru. Čili 2800 ccm, 30 ventilů,atmosférický /bez turba/. Bez turba je totiž diesel ztracený. A kdo mi tvrdí opak ať mě přesvědčí o tom, proč třeba F1 nepoužívají diesel když je tak dobrý.
... mě problém s teplými starty vyřešila kupodivu nová baterie. Původní točila jak blázen, ale auto teplý né a né chytnout, nepomohlo ani zvýšení startovací dávky, tak jsem koupil Banerku 80Ah a od té doby teplý na brnk......
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
