Oct.2 špatně startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Bydliště: Praha

Oct.2 špatně startuje

Příspěvek od ondratdi »

Pomoc.Octavia 2 TDI 77kw BJB za tepla špatně startuje,za studena na škrtnutí.Žádná závada.Může se tam taky přidat nafta při startu?V kanále 5?Jo a má to najeto 130000km. :scooter:
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo.
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od ondratdi »

ale je to divný že až při teplotě nad 80C,jinak dobry i výkon to má.
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jaká je změna po odpojeníé čidla teploty?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od ondratdi »

to nevim ěště jsem to nezkoušel,v pondělí to zkusim a dám vědět.to by bylo stejný jako když přidáš naftu co?
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

kurňa, není to ještě v záruce? Sorry, ale nezdá se mi to ..... jak dlouho se dělají O2??!!! :?
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od ondratdi »

Už ne je to 2004 rok.
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

je to celkom bezny problem. teple sterty. Da sa to urobit softwarovo a na urcitych verziach ked robim upravu tak to robim automaticky, nech je clovek spokojny. v kanali 5 som to neskusal, ale asi to nepojde. Bude tam asi ine opravnenie. ja to robim vo flash.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 09:43

Octvia II

Příspěvek od okob »

Mam stejny motor a stejny problem,auto je 1.9TDi 7kW 2005r.v. najeto 35tis teple starty na prd,na kanale 5 mam hodnotu 0 nis o startovaci davce tam neni.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

znamej to mel taky, O2 tusim 103kw za studena v -15C na skrt a kdyz sme ujeli 100km a starotvali tak tocil urcite dele, ale start cisty, zadny kour, klidny chod motoru, normalka, zadnej defekt. kdyz jsem odpojil cidlo, tak jsem problem neodstranil. na LOGu nic.

proc by to mohlo byt to cerpadlo ? kdyby bylo neco tam, tak prece budou vsechny starty spatny, navic kdyz bych odpojil cidlo, tak davka je max a melo by to byt lepsi ne
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 09:43

Příspěvek od okob »

No tak jsem se dnes koukal na diagnostiku v kare,od pojil jsem cidlo teploty nafty,chyba nahlasena.Ale na kanale 7 kde jsou teploty nasavaneho vzduchu,vody nafty je zarazejici proc navta ma mnohem mensi teplotu,Je to PD tam ty vstriky jsou v hlave dost zapusteny a nafta by mela mit skoro stejnou teplotu jako voda ne??Prisel na to nekdo jak zvysit u dvojek startovaci davku???
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1280
Odpovědi: 1
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

jak si tak pročítám to naše fórum, tak jsem se utvrdil v tom, že největší problémy dělá nafta. Od vyučení a to už je hezky dlouho mi prošlo rukama tisíce aut. A kdo mi řekne, že benzin patří do letlampy, tomu já řeknu ať vrátí výuční list. Náš mistr zase říkával, že nafta patří do náklaďáků a traktorů a do pořádných motorů patří benzin. A v dnešní době kdy nafta je už dražší než benzin to platí dvojnásob. Mám passata B5 2,8 syncro a po motorové stránce zcela bez problémů. Samozřejmě závady v komfort elktrice, ale to je u VW klasika a náprava o čtrnácti čepech taky nemá ráda české cesty. Trošku vyšší spotřeba je vykoupením za požitek z výkonu a nikdo mě nepřesvědčí, že diesel jede líp. Samozřejmě to beru pro stejné provedení motoru. Čili 2800 ccm, 30 ventilů,atmosférický /bez turba/. Bez turba je totiž diesel ztracený. A kdo mi tvrdí opak ať mě přesvědčí o tom, proč třeba F1 nepoužívají diesel když je tak dobrý.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

U 77 jsem oproblémech neslyšel,u 103 KW ano.Spíš než tandemové čerpadlo bych to snad viděl a vstřiky.Já mám teď 04,najeto 90.000 a starty super i teplé i studené
dali
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2007, 16:11

Příspěvek od dali »

kaad píše:proč třeba F1 nepoužívají diesel když je tak dobrý.
Protože jezděj na krátký trasy. ;) Jak moh 24h Le Mans vyhrát diesel, když je tak špatnej? (noteeth)
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

... mě problém s teplými starty vyřešila kupodivu nová baterie. Původní točila jak blázen, ale auto teplý né a né chytnout, nepomohlo ani zvýšení startovací dávky, tak jsem koupil Banerku 80Ah a od té doby teplý na brnk......
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“