Měla by přece přestat svítít až po nastartování motoru?! Spínač tlaku oleje jsem měřil(z boku pod olej filtrem vlevo) - při vypnutém motoru odpor=nekonečno a po nastartování odpor=0,4 ohmu. Tu kontrolku spíná přes tlakový spínač ŘJ motoru, nebo to jde přes panel přístrojů?
Kontrolka tlaku oleje-Octavia I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
tomtt
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Kontrolka tlaku oleje-Octavia I
Po otočení klíčku se mi rozsvítí kontrolka tlaku oleje(olejnička), ale hned zhasne spolu s ostatními kontrolkami!!
Měla by přece přestat svítít až po nastartování motoru?! Spínač tlaku oleje jsem měřil(z boku pod olej filtrem vlevo) - při vypnutém motoru odpor=nekonečno a po nastartování odpor=0,4 ohmu. Tu kontrolku spíná přes tlakový spínač ŘJ motoru, nebo to jde přes panel přístrojů?

Měla by přece přestat svítít až po nastartování motoru?! Spínač tlaku oleje jsem měřil(z boku pod olej filtrem vlevo) - při vypnutém motoru odpor=nekonečno a po nastartování odpor=0,4 ohmu. Tu kontrolku spíná přes tlakový spínač ŘJ motoru, nebo to jde přes panel přístrojů?
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
-
Ján Horosz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Červena olajnička može byť nočnou morou.
Funguje nasledovne:
Po zapnuti zapalovania zhasne, potmo sa ozve až keď je problem(podla algoritmu v RJ nad 2000 otačok, malo tlaku viac ako 3sekund, auto musi byt v pohybe).
Keď to niekedy zapipa, vymen čidlo, ked sa potom ozve, može byť všeličo:
Upchaty saci kôš, povolene, alebo opotrebovane olejove čerpadlo, netesnosť v mazani- prepušta turbo, alebo vačka, piestne kružky.
Najlepšie je si dať zmerat tlak oleja, a hned si v obraze.
Funguje nasledovne:
Po zapnuti zapalovania zhasne, potmo sa ozve až keď je problem(podla algoritmu v RJ nad 2000 otačok, malo tlaku viac ako 3sekund, auto musi byt v pohybe).
Keď to niekedy zapipa, vymen čidlo, ked sa potom ozve, može byť všeličo:
Upchaty saci kôš, povolene, alebo opotrebovane olejove čerpadlo, netesnosť v mazani- prepušta turbo, alebo vačka, piestne kružky.
Najlepšie je si dať zmerat tlak oleja, a hned si v obraze.
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Tak trochu to tu upnu protoze mam podobny problem na aute viz podpis.
Vyjizdel jsem s ohratim motorem od parkoviste, protze jsem jen na 5 min tam neco kupoval, nastartoval odjel, a rozjel jsem se akorat k cerveny a najednou mi zacalo piskat a blykat olejnicka
takze jsem to chcipl znovu nakopl a nic.. a jelikoz to nemam daleko domu dojel jsem domu, zkontroloval olej a vse ok.
Ted nevim je to teda to cidlo, protoze auto stalo, pul roku pak se obnovilo do provozu, uplne novy olej castrol 5w40 (600 km) s filtrama atd.
Motor ma overenou historii, vzdy kvalitni oleje.
A nejzajimavejsi je ze po chvili po oleji jsem ujel 400 km v kuse a celou dobu nic
Jak narocni, nebo co se dela kdyz se meri tlak diky za odpovedi
Vyjizdel jsem s ohratim motorem od parkoviste, protze jsem jen na 5 min tam neco kupoval, nastartoval odjel, a rozjel jsem se akorat k cerveny a najednou mi zacalo piskat a blykat olejnicka
takze jsem to chcipl znovu nakopl a nic.. a jelikoz to nemam daleko domu dojel jsem domu, zkontroloval olej a vse ok.
Ted nevim je to teda to cidlo, protoze auto stalo, pul roku pak se obnovilo do provozu, uplne novy olej castrol 5w40 (600 km) s filtrama atd.
Motor ma overenou historii, vzdy kvalitni oleje.
A nejzajimavejsi je ze po chvili po oleji jsem ujel 400 km v kuse a celou dobu nic
Jak narocni, nebo co se dela kdyz se meri tlak diky za odpovedi
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
Ján Horosz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Pri merani tlaku, ti vyšrobuju čidlo tlaku oleja, natočia tam manometer, naštartuju auto, a hned ti povedia, či je to OK. Radšej neriskuj, to je istota.
Možes vymenit aj čiclo, nie je to drahe, ale po vymene ked sa rozblika zase, tak stym nejazdiť!
Možes vymenit aj čiclo, nie je to drahe, ale po vymene ked sa rozblika zase, tak stym nejazdiť!
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K