Stránka 1 z 2
Audi A4 2,7TDI-prosím o zkušenosti!Děkuji
Napsal: 18 led 2012, 12:19
od ThrashTheTrash
http://www.autocentrumslatina.cz/audi-a ... 61597.html
Prosím vás o nějaké zkušenosti s tímto vozidlem,co servis atd...děkuji

Napsal: 18 led 2012, 19:56
od mara7518
MAM TAKY TENHLE MODEL A STEJNEJ MOTOR...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
Napsal: 18 led 2012, 21:35
od ThrashTheTrash
mara7518 píše:MAM TAKY TENHLE MODEL A STEJNEJ MOTOR...
AUTO V POHODE ALE SERVIS NECO STOJI,ALE JAK SI JEDNOU ZVYKNES NENI CO RESIT:-)
OLEJ 8,2L LONGLIFE,JINAK DESTICKY A TAKOVY TY BEZNY VECI JSOU V POHODE..ODCHAZEJ SACI KLAPKY ALE DAJ SE VYRADIT,JINAK STOJI 10200KC/KS V ORIGINALE..TA CO SI NASEL JE HEZKA ALE NEMA XENONY,COZ ME OSOBNE BY VADILO..ODESLA MI LAMBDA A STALA KOLEM 3000KC ORIGOS..NENI TO NIC HROZNYHO,KDYZ TO NEZANEDBAS JE TO DOBRY AUTO(MISTO ALE NIC MOC,JA JEZDIM SAM TAK TO NERESIM),AKORAD 2,7TDI BEZ CHIPU NEJEDE OD SPODA,JE TO SPIS NA DALNICE NEZ PRO JEZDENI PO OKRESKACH,ALE PO CHIPU NEMAM PROBLEM A JEZDIM DENNE KOLEM KOMINA A SEM SPOKOJENEJ...
Děkuji za názor

Napsal: 18 led 2012, 22:36
od TDI tech
Neber to je to vrazda rovnako ako 2.5
Napsal: 18 led 2012, 23:45
od ThrashTheTrash
TDI tech píše:Neber to je to vrazda rovnako ako 2.5
Děkuji

,nemám pražádný zkušenosti,nechám si poradit do mistrů

Napsal: 19 led 2012, 09:34
od Tomas.cz
Já jsem pro, svezení paráda, ale měj stranou tak 50-80tis který do toho můžeš jen tak střihnout

Napsal: 19 led 2012, 12:49
od jericho-3
Každý to má jinak, někdo hází prachy do bedny, rulety nebo bordelu, jiný do těchto aut..

audi
Napsal: 19 led 2012, 15:41
od Zata S-line
Kup 3.0tdi a mas klid!!!!!
Napsal: 20 led 2012, 16:31
od cippis
2,7 a 3,0 Tdi konstrukčně příbuzný motory a liší se jen zdvihem.
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
Napsal: 21 led 2012, 14:49
od ThrashTheTrash
cippis píše:2,7 a 3,0 Tdi konstrukčně příbuzný motory a liší se jen zdvihem.
očekávané náklady´:
servis (8,5 l oleje)
swirl klapky na obou hlavách á 10000,-
může, ale nemusí se vyskytnout rozvodový řetěz ( napínáky), ( motor ven ) cena různá, ale drahá. Tady je na tom něco děláno, ptal bych se proč, jestli to náhodou nemá najeto o 100 tis víc. Některé verze mají řemen!! Zjistit podle VINu
V tvých km může umřít vstřik 5-12 k za ks
Děkuji za informace

Napsal: 21 led 2012, 15:15
od Biimbo
rozvody jsou na 180 tis km, nevím jak u A4, ale u A6 motor ven nemusí, rozvody jsou zepředu, má to kámoš v A6 v manuálu, náhon na předek, ale lenoch je teda zdárnej, na můj vkus taky poměrně hlučnej, hlavně na volnoběh,má na tom asi 160 tis, průměrná spotřeba asi 7.2 a zatím žádný závady. Ale bez chipu bych s tim jezdit nechtěl. Jo a ještě to mám hrozně krátký kvalty. Jednička tam snad ani není potřeba..
Napsal: 21 led 2012, 17:09
od Alfons
Biimbo: Nepletes si 2,7tdi s 2,5 tdi?? 2,7 ma rozvody ze zadu a motor ven musi.
Napsal: 21 led 2012, 18:05
od Biimbo
známej dělá v Audi v Rakousku a říkal že u 2.7 rozvody jsou zepředu a že to není špatná práce.. Já měl taky za to že jsou mezi skříní a motorem dokud mi neřekl tohle..
Napsal: 21 led 2012, 21:55
od mara7518
Alfons píše:Biimbo: Nepletes si 2,7tdi s 2,5 tdi?? 2,7 ma rozvody ze zadu a motor ven musi.
TO SE TEDA SEREDNE PLETE:-)
2,5TDI MA ROZVODY REMENY ZEPREDU A S 2,7TDI(3,0TDI) MA DVAAPULKA STEJNY JEN TO ZE MAJ TY MOTORY 6VALCU...
JAK UZ BYLO RECENO 2,7TDI A 3,0TDI SOU KONSTRUKCNE STEJNY MOTORY S JINYM ZDVIHEM...
Napsal: 21 led 2012, 23:26
od MirekX
rozvody od setrváku, motor ven, krásnej orloj
