vyskakuje hadice od turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kralikkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 12 lis 2010, 00:24
Odpovědi: 0

vyskakuje hadice od turba

Příspěvek od kralikkk »

zdravím mám problém, vyměnil jsem turbo, dal jsem místo 81kw 110kw, turbo tlačí nádherně až přenádherně... :(

již 2x mi vyskočila hadice která vede do turba ke cooleru, z té umělé spojky jak vede na cooler... co s tím? dá se to nějak stáhnout? nebo musím vyměnit podtlakové vedení???

myslím že tam je tato hadice:
Obrázek

a právě na jedné straně jakoby ten klobouček i s hadicí vylejzá dokud nevyleze úplně
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

tohle je hadice s ARL vedeni.
nebo mas octavii 2 ?
mne tam nejak nehrajou ty kilowaty.
co mas za auto?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
kralikkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 12 lis 2010, 00:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od kralikkk »

seat toledo 1.9tdi 81kw AHF, turbo 110kw na turbu je redukce a hadice zůstali origo, a vyskakuje na tý umělý spojce ke cooleru
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

ale tahle hadice tam urcite neni.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Stáhni (napruž) to zajišťovací péro,máš ho volné,volnější a pečlivě nasadit.Pokud teda nemáš úplně servané výstupky na zajištění na té hadici.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

tak.je treba prekontrolovat zajistovaci vystupky na hadici.jsou hlinikove tak jestli je namas uz opotrebovane.citace-dá se to nějak stáhnout? nebo musím vyměnit podtlakové vedení???

to je tlakove vedeni.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
kralikkk
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 12 lis 2010, 00:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od kralikkk »

marena tdi: o tom že tam je přesně tahle hadice sem neřekl ani slovo řekl sem že myslím že tam je takováto ;) (tak tlakové)

martinsidlo výstupky jsou ok ale žádný zajištovací péro tam neni, je tam taková umělá spojka, neměl sem to sundané jen sem na to koukal ze spodu auta a natlačil hadici zpátky

je mi jasný že zase vyskočí proto se ptám jestli to jde nějak stáhnout
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak si nekde to zajistovaci pero sezen, tam nic z umely hmoty bejt nema
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

kralikkk píše:marena tdi: o tom že tam je přesně tahle hadice sem neřekl ani slovo řekl sem že myslím že tam je takováto ;) (tak tlakové)
tak si nejdrive zjisti co mas v aute a pak pis problem.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jestli von nemysli jinou hadici, ktera mu vyskakuje z katat kdyz jde kolem nejaka stabajzna (crazy)

Ale k tematu: hlavne, at Te nenapadne to prosroubovavat vrutem! Kup si originalni, novy kovovy dil (pero), kterym se to zajistuje a kdyz verim, tomu, co mas v RJ, tak to za ty konce muzes stahnout treba dratem. Pokud to bude vyskakovat i tak, mas uz osoupane vystupky
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To pero vypadá jak z umělé hmoty,je zelené.Ale je kovové.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

odpojit hadici - mrknout na západky zda nejsou ohoblovaný, pokud ne, tak vše důkladně odmastit, třebas sprejem na brzdy, zapojit a jak napsali kluci...stáhnout tu svorku a nasdadit.....

ale ještě bych omrkl, kolik ti to turbo tlačí....jestli ti to náhodou nepřefukuje a ta hadice to prostě už neudrží
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Doporucuju ti s tim moc nejezdit je to tak na popravu :)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Využiju toto téma na můj dotaz. Při zkoumání, kudy mi kape olej z motoru, jsem narazil na hadici od turba s bajonetem. Je to na 2.0tdi BPW, hned ta první hadice od turba. Jak je tam ten zobáček na zacvaknutí, tak je v něm díra a když fouknu do hadice, tak to tam tudy fičí. Může tam tudy unikat tlak?

Ilustrační obrázek:
Obrázek
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

No jistě !!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“