Stránka 1 z 2

vyskakuje hadice od turba

Napsal: 03 úno 2012, 11:42
od kralikkk
zdravím mám problém, vyměnil jsem turbo, dal jsem místo 81kw 110kw, turbo tlačí nádherně až přenádherně... :(

již 2x mi vyskočila hadice která vede do turba ke cooleru, z té umělé spojky jak vede na cooler... co s tím? dá se to nějak stáhnout? nebo musím vyměnit podtlakové vedení???

myslím že tam je tato hadice:
Obrázek

a právě na jedné straně jakoby ten klobouček i s hadicí vylejzá dokud nevyleze úplně

Napsal: 03 úno 2012, 11:44
od marena tdi
tohle je hadice s ARL vedeni.
nebo mas octavii 2 ?
mne tam nejak nehrajou ty kilowaty.
co mas za auto?

Napsal: 03 úno 2012, 11:52
od kralikkk
seat toledo 1.9tdi 81kw AHF, turbo 110kw na turbu je redukce a hadice zůstali origo, a vyskakuje na tý umělý spojce ke cooleru

Napsal: 03 úno 2012, 11:58
od marena tdi
ale tahle hadice tam urcite neni.

Napsal: 03 úno 2012, 12:21
od martinsidlo
Stáhni (napruž) to zajišťovací péro,máš ho volné,volnější a pečlivě nasadit.Pokud teda nemáš úplně servané výstupky na zajištění na té hadici.

Napsal: 03 úno 2012, 12:45
od marena tdi
tak.je treba prekontrolovat zajistovaci vystupky na hadici.jsou hlinikove tak jestli je namas uz opotrebovane.citace-dá se to nějak stáhnout? nebo musím vyměnit podtlakové vedení???

to je tlakove vedeni.

Napsal: 03 úno 2012, 14:28
od kralikkk
marena tdi: o tom že tam je přesně tahle hadice sem neřekl ani slovo řekl sem že myslím že tam je takováto ;) (tak tlakové)

martinsidlo výstupky jsou ok ale žádný zajištovací péro tam neni, je tam taková umělá spojka, neměl sem to sundané jen sem na to koukal ze spodu auta a natlačil hadici zpátky

je mi jasný že zase vyskočí proto se ptám jestli to jde nějak stáhnout

Napsal: 03 úno 2012, 15:12
od sniper--
tak si nekde to zajistovaci pero sezen, tam nic z umely hmoty bejt nema

Napsal: 03 úno 2012, 15:39
od marena tdi
kralikkk píše:marena tdi: o tom že tam je přesně tahle hadice sem neřekl ani slovo řekl sem že myslím že tam je takováto ;) (tak tlakové)
tak si nejdrive zjisti co mas v aute a pak pis problem.

Napsal: 03 úno 2012, 15:57
od Forest
Jestli von nemysli jinou hadici, ktera mu vyskakuje z katat kdyz jde kolem nejaka stabajzna (crazy)

Ale k tematu: hlavne, at Te nenapadne to prosroubovavat vrutem! Kup si originalni, novy kovovy dil (pero), kterym se to zajistuje a kdyz verim, tomu, co mas v RJ, tak to za ty konce muzes stahnout treba dratem. Pokud to bude vyskakovat i tak, mas uz osoupane vystupky

Napsal: 03 úno 2012, 18:31
od martinsidlo
To pero vypadá jak z umělé hmoty,je zelené.Ale je kovové.

Napsal: 03 úno 2012, 18:38
od kibi
odpojit hadici - mrknout na západky zda nejsou ohoblovaný, pokud ne, tak vše důkladně odmastit, třebas sprejem na brzdy, zapojit a jak napsali kluci...stáhnout tu svorku a nasdadit.....

ale ještě bych omrkl, kolik ti to turbo tlačí....jestli ti to náhodou nepřefukuje a ta hadice to prostě už neudrží

Napsal: 04 úno 2012, 22:28
od skoda
Doporucuju ti s tim moc nejezdit je to tak na popravu :)

Napsal: 05 říj 2014, 16:14
od arlie
Využiju toto téma na můj dotaz. Při zkoumání, kudy mi kape olej z motoru, jsem narazil na hadici od turba s bajonetem. Je to na 2.0tdi BPW, hned ta první hadice od turba. Jak je tam ten zobáček na zacvaknutí, tak je v něm díra a když fouknu do hadice, tak to tam tudy fičí. Může tam tudy unikat tlak?

Ilustrační obrázek:
Obrázek

Napsal: 05 říj 2014, 17:04
od martinsidlo
No jistě !!!