Stránka 1 z 2
vyskakuje hadice od turba
Napsal: 03 úno 2012, 11:42
od kralikkk
zdravím mám problém, vyměnil jsem turbo, dal jsem místo 81kw 110kw, turbo tlačí nádherně až přenádherně...
již 2x mi vyskočila hadice která vede do turba ke cooleru, z té umělé spojky jak vede na cooler... co s tím? dá se to nějak stáhnout? nebo musím vyměnit podtlakové vedení???
myslím že tam je tato hadice:
a právě na jedné straně jakoby ten klobouček i s hadicí vylejzá dokud nevyleze úplně
Napsal: 03 úno 2012, 11:44
od marena tdi
tohle je hadice s ARL vedeni.
nebo mas octavii 2 ?
mne tam nejak nehrajou ty kilowaty.
co mas za auto?
Napsal: 03 úno 2012, 11:52
od kralikkk
seat toledo 1.9tdi 81kw AHF, turbo 110kw na turbu je redukce a hadice zůstali origo, a vyskakuje na tý umělý spojce ke cooleru
Napsal: 03 úno 2012, 11:58
od marena tdi
ale tahle hadice tam urcite neni.
Napsal: 03 úno 2012, 12:21
od martinsidlo
Stáhni (napruž) to zajišťovací péro,máš ho volné,volnější a pečlivě nasadit.Pokud teda nemáš úplně servané výstupky na zajištění na té hadici.
Napsal: 03 úno 2012, 12:45
od marena tdi
tak.je treba prekontrolovat zajistovaci vystupky na hadici.jsou hlinikove tak jestli je namas uz opotrebovane.citace-dá se to nějak stáhnout? nebo musím vyměnit podtlakové vedení???
to je tlakove vedeni.
Napsal: 03 úno 2012, 14:28
od kralikkk
marena tdi: o tom že tam je přesně tahle hadice sem neřekl ani slovo řekl sem že myslím že tam je takováto

(tak tlakové)
martinsidlo výstupky jsou ok ale žádný zajištovací péro tam neni, je tam taková umělá spojka, neměl sem to sundané jen sem na to koukal ze spodu auta a natlačil hadici zpátky
je mi jasný že zase vyskočí proto se ptám jestli to jde nějak stáhnout
Napsal: 03 úno 2012, 15:12
od sniper--
tak si nekde to zajistovaci pero sezen, tam nic z umely hmoty bejt nema
Napsal: 03 úno 2012, 15:39
od marena tdi
kralikkk píše:marena tdi: o tom že tam je přesně tahle hadice sem neřekl ani slovo řekl sem že myslím že tam je takováto

(tak tlakové)
tak si nejdrive zjisti co mas v aute a pak pis problem.
Napsal: 03 úno 2012, 15:57
od Forest
Jestli von nemysli jinou hadici, ktera mu vyskakuje z katat kdyz jde kolem nejaka stabajzna
Ale k tematu: hlavne, at Te nenapadne to prosroubovavat vrutem! Kup si originalni, novy kovovy dil (pero), kterym se to zajistuje a kdyz verim, tomu, co mas v RJ, tak to za ty konce muzes stahnout treba dratem. Pokud to bude vyskakovat i tak, mas uz osoupane vystupky
Napsal: 03 úno 2012, 18:31
od martinsidlo
To pero vypadá jak z umělé hmoty,je zelené.Ale je kovové.
Napsal: 03 úno 2012, 18:38
od kibi
odpojit hadici - mrknout na západky zda nejsou ohoblovaný, pokud ne, tak vše důkladně odmastit, třebas sprejem na brzdy, zapojit a jak napsali kluci...stáhnout tu svorku a nasdadit.....
ale ještě bych omrkl, kolik ti to turbo tlačí....jestli ti to náhodou nepřefukuje a ta hadice to prostě už neudrží
Napsal: 04 úno 2012, 22:28
od skoda
Doporucuju ti s tim moc nejezdit je to tak na popravu

Napsal: 05 říj 2014, 16:14
od arlie
Využiju toto téma na můj dotaz. Při zkoumání, kudy mi kape olej z motoru, jsem narazil na hadici od turba s bajonetem. Je to na 2.0tdi BPW, hned ta první hadice od turba. Jak je tam ten zobáček na zacvaknutí, tak je v něm díra a když fouknu do hadice, tak to tam tudy fičí. Může tam tudy unikat tlak?
Ilustrační obrázek:

Napsal: 05 říj 2014, 17:04
od martinsidlo
No jistě !!!