Stránka 1 z 2
Spotřeba O1 96Kw PD
Napsal: 15 úno 2012, 19:39
od Kevin5189
Nevíte náhodou jestli je možné, že výměnou rozvodů u Octavie 96kw PD stoupne spotřeba cca o 1,5L? Před výměnou rozvodů jsem jezdil dálkové v pohodě za 5l a město 5,5 až 6L. Po rozvodech se na dálkových dostanu okolo 5,8-6L a město kolem 7,5 ale to se mi zdá, že si nohu hlídám víc než před tím. Když tam vidím ty cifry při okamžité spotřebě

Je sice poznat, že se něco po těch rozvodech změnilo, protože před tím rozjet se bez přidání plynu byl problém, teď se to bez plynu rozjede bez problému i do kopce. Ale zase ta spotřeba, že šla nahoru se mi nelíbí. Co s tím?
Re: Spotřeba O1 96Kw PD
Napsal: 15 úno 2012, 19:47
od Power156
Kevin5189 píše:Nevíte náhodou jestli je možné, že výměnou rozvodů u Octavie 96kw PD stoupne spotřeba cca o 1,5L? Před výměnou rozvodů jsem jezdil dálkové v pohodě za 5l a město 5,5 až 6L. Po rozvodech se na dálkových dostanu okolo 5,8-6L a město kolem 7,5 ale to se mi zdá, že si nohu hlídám víc než před tím. Když tam vidím ty cifry při okamžité spotřebě

Je sice poznat, že se něco po těch rozvodech změnilo, protože před tím rozjet se bez přidání plynu byl problém, teď se to bez plynu rozjede bez problému i do kopce. Ale zase ta spotřeba, že šla nahoru se mi nelíbí. Co s tím?
rozvody jsou dle vagu na 0st???
Napsal: 15 úno 2012, 22:31
od pitrsss
ta spotřeba se ti změnila skutečná nebo podle palubního pc
Napsal: 16 úno 2012, 10:08
od skoda
Podle me spatne natocena vacka.Koukni na hodnoty do vaginy a porovnej.Nekde to tu kluci psaly.Myslim ze to je ve FAQ
Napsal: 16 úno 2012, 10:16
od Vici
omrkni to jak se píše výše
ale myslím si že tu spotřebu co máš teď máš dobrou.. ASZ za 5 litrů jezdit dle mě neumí.. pokud jedeš normálním tempem
případně napiš odkud jsi a někdo ti to omrkne...
Re: Spotřeba O1 96Kw PD
Napsal: 16 úno 2012, 17:02
od Kevin5189
Power156 píše:Kevin5189 píše:Nevíte náhodou jestli je možné, že výměnou rozvodů u Octavie 96kw PD stoupne spotřeba cca o 1,5L? Před výměnou rozvodů jsem jezdil dálkové v pohodě za 5l a město 5,5 až 6L. Po rozvodech se na dálkových dostanu okolo 5,8-6L a město kolem 7,5 ale to se mi zdá, že si nohu hlídám víc než před tím. Když tam vidím ty cifry při okamžité spotřebě

Je sice poznat, že se něco po těch rozvodech změnilo, protože před tím rozjet se bez přidání plynu byl problém, teď se to bez plynu rozjede bez problému i do kopce. Ale zase ta spotřeba, že šla nahoru se mi nelíbí. Co s tím?
rozvody jsou dle vagu na 0st???
Koukal jsem do vagu a rozvody jsou na 0 st.
Napsal: 16 úno 2012, 17:10
od Kevin5189
Vici píše:omrkni to jak se píše výše
ale myslím si že tu spotřebu co máš teď máš dobrou.. ASZ za 5 litrů jezdit dle mě neumí.. pokud jedeš normálním tempem
případně napiš odkud jsi a někdo ti to omrkne...
To máš asi pravdu. ASZ jsou trošku žíznivější, ale nikdo mi nevyvrátí, že jsem kdysi zajel na Makarskou na jednu nádrž. U moře se rozsvítilo hladové oko. Je to 1100Km a nádrž je tuším na 55L. 5L tam ještě zbylo. Takže 50L na 1100Km. Jednoduchým výpočtem to pak je cca 4,55L na 100Km.
Teď bych to takhle nezajel ani náhodou.
Napsal: 16 úno 2012, 17:18
od Kevin5189
Jak to tady pročítám. Co si myslíte o seřízení vstřiků? Nemohlo by to mít vliv? ASZ r.v.2003 se vrací zpátky o 225 nebo 180 stupňů?
Napsal: 16 úno 2012, 17:20
od tiff
Kdyz to protocis, meni se nejak hodnoty ve vagu, nebo tam je nula porad? VAG totiz ukazuje nulu i kdyz jsou rozvody rozstelovane uplne mimo rozsah mereni.
Napsal: 16 úno 2012, 18:34
od skoda
180 je jen u ARL

Napsal: 16 úno 2012, 19:29
od pitrsss
mam dílenskou příručku na fabiji asz a tam píšou 180 stupnů
Napsal: 16 úno 2012, 20:17
od leguan
Kevin5189 píše:Jak to tady pročítám. Co si myslíte o seřízení vstřiků? Nemohlo by to mít vliv? ASZ r.v.2003 se vrací zpátky o 225 nebo 180 stupňů?
225 stupnů
Napsal: 16 úno 2012, 20:36
od Biimbo
tiff píše:Kdyz to protocis, meni se nejak hodnoty ve vagu, nebo tam je nula porad? VAG totiz ukazuje nulu i kdyz jsou rozvody rozstelovane uplne mimo rozsah mereni.
tak tak, jak je to víc jak +6 nebo míň jak -6, ukazuje to pořád nulu. Udělej to na přípravky, je to práce na chvíli. Mám zkušenost že nový řemen na přípravky -1, a po na nastartování motoru a usazení řemenu je to na přípravky -2,9. Rozdíl ve spotřebě na volnoběh 0,7 a 0,5..
Napsal: 16 úno 2012, 22:02
od Huml
jenže, když je to mimo tak to vyhodí chybu signál čidla vačky mimo toleranci
Napsal: 16 úno 2012, 22:07
od TDI tech
jj, presne tak, pokial je napr. -4.0CF blika kontrolka zhavenia a EU4 vysvieti kontrolku motora "vrtulnik"