Stránka 1 z 2
AGR+sprint 764
Napsal: 05 bře 2007, 16:55
od JimBoo
Mám na tryskách zatím jen něco kolem 2000 km, ale je to naprosto nesrovnatelný rozdíl. Má prvotní skepse-slibovali mi nárust výkonu na cca 120hp a 240-250 Nm při zachování stejné spotřeby, je překonáná. Motor "jede" v celém pásmu. Točivý moment je opravdu větší, povedlo se mi omylem jet bez plynu na 3

. Nejelpší je ovšem zrychlení reakce na jakýkoliv stupeň, zejména dálniční zrychlení: kamion-volná dálnice-tedy 90-130 na 5 je skoro lineární. Další příklad je stoupání 14 promile-dřív jsem končil na 4 na 90, nyní se dostanu na 110!!!.
Co se týče spotřeby, tak při stejné jízdě se dostanu tak o 0,2-0,3 litru dolu. OPRAVDU. Dokud jsem nespočítal spotřebu, taky jsem nevěřil. Nedávno se mi povedlo na trase Jaroměř-Prostějov(tam nějaké pojíždky po městě)-Hranice jet za 4,0. Průměrnou rychlost si už nepamutuju, ale vzhledm k mému stylu jízdy to zas tak špatné nebude:)).
co se týče kouřivosti je to trochu horší,ale je to taky tim že mám blbou koncovku(predchozi majitel), která u diesla vede na horu.
Jinak jsem uplný laik a nováček, je mi jasný že se to nedá srovnávat s výkonějšíma autama-ale rozdíl proti serii 66 je max-doufám že brzo bude brzda.
A chtel bych poděkovat Humlovi za trpelivost pri kladení spousty otázek a montáž
Napsal: 05 bře 2007, 17:23
od Jim
přesně tuhle kombinaci jsem měl(AGR a 764ky) a byl jsem spokojen, spotřebu jsem měl teda vyšší, ale to bylo dáno rychlou jízdou a s kouřivostí souhlasím, byla větší...

Napsal: 05 bře 2007, 18:24
od Andre
AGR + S764 je tak na hranici přijatelné kouřivosti (pro někoho možná už nad)
ALH + S764 tam je to naprosto OK, narůst kouřivosti opravdu jen minimální, nárůst výkonu velmi citelný v obou případech.
Napsal: 05 bře 2007, 19:29
od JimBoo
jakože já to chtel spiš na to aby jelo když potřebuju, nejsem závodník,ale do kopce jsem občas potreboval vic a tak.
když jezdim stejne jako pred tim tak sem fakt o ty 2-3desetinky dole
Napsal: 10 bře 2007, 11:20
od flekyc
Andre píše:AGR + S764 je tak na hranici přijatelné kouřivosti (pro někoho možná už nad)
ALH + S764 tam je to naprosto OK, narůst kouřivosti opravdu jen minimální, nárůst výkonu velmi citelný v obou případech.
a jak je to s kourivosti ASV + S764.......mas zkusenost?
Napsal: 10 bře 2007, 16:03
od Andre
ASV+S764 bude bez zvýšené kouřivosti, ale nečekej žádný extrémní nárůst výkonu cca 10-15PS, možná bych uvažoval power plus 764, tam je nárůst výkonu znatelnější.
Napsal: 11 bře 2007, 14:31
od flekyc
Andre píše:ASV+S764 bude bez zvýšené kouřivosti, ale nečekej žádný extrémní nárůst výkonu cca 10-15PS, možná bych uvažoval power plus 764, tam je nárůst výkonu znatelnější.
na kolik vyjdou power plus 764 ?
Napsal: 11 bře 2007, 14:43
od Dukes
flekyc píše:Andre píše:ASV+S764 bude bez zvýšené kouřivosti, ale nečekej žádný extrémní nárůst výkonu cca 10-15PS, možná bych uvažoval power plus 764, tam je nárůst výkonu znatelnější.
na kolik vyjdou power plus 764 ?
8284kč

Napsal: 14 bře 2007, 09:21
od bobo
sprint764 půjdou i do Passata 1,9 TDi PD 74 kW. Uvažuju o nich zároveň s čipem. Jsem na tom podobně s těma obavama, jestli výměna a seřízení dopadne ok...atd.
Napsal: 14 bře 2007, 09:35
od reesha
bobo píše:sprint764 půjdou i do Passata 1,9 TDi PD 74 kW. Uvažuju o nich zároveň s čipem. Jsem na tom podobně s těma obavama, jestli výměna a seřízení dopadne ok...atd.
Ahoj Bobo,
sprint764 jsou trysky pro motory s rotačním čerpadlem. Není je tedy možné použít pro TDI PD.
Pro TDI PD jsou určeny trysky BSLA 150P1043, ..P783, nebo jejich POWERPLUS verze.
Re: AGR+sprint 764
Napsal: 17 bře 2007, 00:03
od MirekX
JimBoo píše: Další příklad je stoupání 14 promile-dřív jsem končil na 4 na 90, nyní se dostanu na 110!!!.
to táhneš dvoutunový vlek?

Asi to mělo být procent, ne?

Napsal: 22 črc 2007, 23:20
od 6Daemon
Mate niekto skusenosti co spravi kombinacia AJM + BSLA 150P1043 ???
Co od toho mozem cakat?
To AJM je uz teraz chipovane na 150hp / 372Nm na seriovych triskach
Re: AGR+sprint 764
Napsal: 03 úno 2008, 20:55
od JimBoo
MirekX píše:JimBoo píše: Další příklad je stoupání 14 promile-dřív jsem končil na 4 na 90, nyní se dostanu na 110!!!.
to táhneš dvoutunový vlek?

Asi to mělo být procent, ne?


bych chtel videt 14% stoupání.....
Napsal: 04 úno 2008, 08:33
od de-nitro
14% procent je docela normální stoupání
Napsal: 04 úno 2008, 13:52
od JasteR
S764 jsou na AGR idealni tech 120PS tam asi pak bylo jezdilo to pekne, kourilo o malico vice, ale pak sem mel i 130PS turbo a s tim to hulilo jeste trocku vice a na STK sem prosel bezproblemu takze toho bych se nebal a zadek ani nebyl vocuzenej...