AGR+sprint 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

AGR+sprint 764

Příspěvek od JimBoo »

Mám na tryskách zatím jen něco kolem 2000 km, ale je to naprosto nesrovnatelný rozdíl. Má prvotní skepse-slibovali mi nárust výkonu na cca 120hp a 240-250 Nm při zachování stejné spotřeby, je překonáná. Motor "jede" v celém pásmu. Točivý moment je opravdu větší, povedlo se mi omylem jet bez plynu na 3 :roll: . Nejelpší je ovšem zrychlení reakce na jakýkoliv stupeň, zejména dálniční zrychlení: kamion-volná dálnice-tedy 90-130 na 5 je skoro lineární. Další příklad je stoupání 14 promile-dřív jsem končil na 4 na 90, nyní se dostanu na 110!!!.
Co se týče spotřeby, tak při stejné jízdě se dostanu tak o 0,2-0,3 litru dolu. OPRAVDU. Dokud jsem nespočítal spotřebu, taky jsem nevěřil. Nedávno se mi povedlo na trase Jaroměř-Prostějov(tam nějaké pojíždky po městě)-Hranice jet za 4,0. Průměrnou rychlost si už nepamutuju, ale vzhledm k mému stylu jízdy to zas tak špatné nebude:)).
co se týče kouřivosti je to trochu horší,ale je to taky tim že mám blbou koncovku(predchozi majitel), která u diesla vede na horu.

Jinak jsem uplný laik a nováček, je mi jasný že se to nedá srovnávat s výkonějšíma autama-ale rozdíl proti serii 66 je max-doufám že brzo bude brzda.

A chtel bych poděkovat Humlovi za trpelivost pri kladení spousty otázek a montáž
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

přesně tuhle kombinaci jsem měl(AGR a 764ky) a byl jsem spokojen, spotřebu jsem měl teda vyšší, ale to bylo dáno rychlou jízdou a s kouřivostí souhlasím, byla větší... (LOL) :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

AGR + S764 je tak na hranici přijatelné kouřivosti (pro někoho možná už nad)
ALH + S764 tam je to naprosto OK, narůst kouřivosti opravdu jen minimální, nárůst výkonu velmi citelný v obou případech.
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JimBoo »

jakože já to chtel spiš na to aby jelo když potřebuju, nejsem závodník,ale do kopce jsem občas potreboval vic a tak.
když jezdim stejne jako pred tim tak sem fakt o ty 2-3desetinky dole
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Andre píše:AGR + S764 je tak na hranici přijatelné kouřivosti (pro někoho možná už nad)
ALH + S764 tam je to naprosto OK, narůst kouřivosti opravdu jen minimální, nárůst výkonu velmi citelný v obou případech.
a jak je to s kourivosti ASV + S764.......mas zkusenost?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

ASV+S764 bude bez zvýšené kouřivosti, ale nečekej žádný extrémní nárůst výkonu cca 10-15PS, možná bych uvažoval power plus 764, tam je nárůst výkonu znatelnější.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Andre píše:ASV+S764 bude bez zvýšené kouřivosti, ale nečekej žádný extrémní nárůst výkonu cca 10-15PS, možná bych uvažoval power plus 764, tam je nárůst výkonu znatelnější.
na kolik vyjdou power plus 764 ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

flekyc píše:
Andre píše:ASV+S764 bude bez zvýšené kouřivosti, ale nečekej žádný extrémní nárůst výkonu cca 10-15PS, možná bych uvažoval power plus 764, tam je nárůst výkonu znatelnější.
na kolik vyjdou power plus 764 ?
8284kč ;)
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

sprint764 půjdou i do Passata 1,9 TDi PD 74 kW. Uvažuju o nich zároveň s čipem. Jsem na tom podobně s těma obavama, jestli výměna a seřízení dopadne ok...atd.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

bobo píše:sprint764 půjdou i do Passata 1,9 TDi PD 74 kW. Uvažuju o nich zároveň s čipem. Jsem na tom podobně s těma obavama, jestli výměna a seřízení dopadne ok...atd.
Ahoj Bobo,

sprint764 jsou trysky pro motory s rotačním čerpadlem. Není je tedy možné použít pro TDI PD.

Pro TDI PD jsou určeny trysky BSLA 150P1043, ..P783, nebo jejich POWERPLUS verze.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4718
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: AGR+sprint 764

Příspěvek od MirekX »

JimBoo píše: Další příklad je stoupání 14 promile-dřív jsem končil na 4 na 90, nyní se dostanu na 110!!!.
to táhneš dvoutunový vlek? :D Asi to mělo být procent, ne? :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
6Daemon
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 16 črc 2006, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od 6Daemon »

Mate niekto skusenosti co spravi kombinacia AJM + BSLA 150P1043 ???
Co od toho mozem cakat?

To AJM je uz teraz chipovane na 150hp / 372Nm na seriovych triskach
Uživatelský avatar
JimBoo
Přispěvovatel
Příspěvky: 286
Registrován: 25 dub 2006, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Štatl
Kontaktovat uživatele:

Re: AGR+sprint 764

Příspěvek od JimBoo »

MirekX píše:
JimBoo píše: Další příklad je stoupání 14 promile-dřív jsem končil na 4 na 90, nyní se dostanu na 110!!!.
to táhneš dvoutunový vlek? :D Asi to mělo být procent, ne? :)
(crazy) bych chtel videt 14% stoupání.....
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated

Pojištění nejen vozidel
de-nitro
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 12 úno 2007, 22:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od de-nitro »

14% procent je docela normální stoupání
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

S764 jsou na AGR idealni tech 120PS tam asi pak bylo jezdilo to pekne, kourilo o malico vice, ale pak sem mel i 130PS turbo a s tim to hulilo jeste trocku vice a na STK sem prosel bezproblemu takze toho bych se nebal a zadek ani nebyl vocuzenej...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“