agr - kde se bere přetlak pro regulaci ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4919
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

agr - kde se bere přetlak pro regulaci ?

Příspěvek od OťasTDi »

zdar pánové....možná trapná otázka,ale u VGT které je regulováno podtlakem,se podtlak vytváří vývěvou na motoru....ale jak je to u AGR,kde je regulace obtoku řízena přetlakem? kde se ten přetlak bere?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Na výstupe z turba
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4919
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

aha díky a to se počítám moc neporouchává,že...jde mi o to,že u agr mám problém s regulací,tak počítám podtlakové hadičky a nebo ventil...snad nic jiného to u těhle motorů být nemůže....turbo teda dost pouští olej,ale snad nebude uplně po smrti...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Může bejt i KO membrána v plechovce ;)
rp135
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 01 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza Slovakia

Příspěvek od rp135 »

ako pise "fantik" dost pravdepodobne to bude membrana, ja som to mal na 1Z a normalne som to rozparal srobovakom a zalepil tenkym flakom na defekty a bez problemov
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

to oťas : čo to znamená - problém s reguláciou ? Ako sa prejavuje ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zažil jsem, že AGR pořád padalo do nouzáku, kvůli přefuku tlaku a byla zadřená hřídelka v litině výfukové komory turba.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tomas.cz píše:Zažil jsem, že AGR pořád padalo do nouzáku, kvůli přefuku tlaku a byla zadřená hřídelka v litině výfukové komory turba.
Dělal jsem to na III golfu 1Z,taky zadřená hřídelka.Stane se :)
Boban_MK
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 17 říj 2007, 22:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban_MK »

A jak tu hridelku resite? Da se to rozebrat a vycistit? Pak uz se nezadira?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No, majitel do toho nechtěl investovat, tak jsem hřídelku zakapal červenou brzdovou kapalinou, do rána nechal působit, pak jsem baňku několikrát natlakovat vzduchem z kompresoru aby se procvičila a už je rok pokoj.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4919
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak projevovalo se to,že toledo agr netáhlo,jak mělo a já na vagu zjistil v chybách regulační odchylku...nicméně jsem to risknul a vyměnil regulační ventil a je to v naprostém pořádku...díky jo a když už jsem v tom byl tak jsme vyměnili komplet hadičky - pro jistotu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Mám rád ak sa dozviem o príčine poruchy a o spôsobe jej odstránenie . Myslím že je nevychovanosť , ak niekto žiada o rady z fóra a nedá si ani tú námahu , aby napísal ako to dopadlo .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4919
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

to je myšleno na mě???
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

OťasTDi píše:to je myšleno na mě???
Ano , Tebe patrí pochvala , že ak si ziskal radu , tak si sa nevykašľal na fórum , ale si sa podelil s ostatnými so skúsenosťou. Bolo by fajn , keby sme všetci boli takí .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4919
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak alespoň někdo mě chválí :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“