úprava softu [pro zasmání a uvolnění atmosféry]
Moderátoři: šulda, Moderátoři
na míru znamená že máš různé komponenty jiné IC turbo vstřiky sání než sériové a tudíž je potřeba doladit soft tak aby bylo vše "tak akorát"
a nalévání softu je vzít SW upravený (nerozlišujme teď jestli je legálně koupený nebo odcizen) a nahrát ho místo originálního SW do řj
a nalévání softu je vzít SW upravený (nerozlišujme teď jestli je legálně koupený nebo odcizen) a nahrát ho místo originálního SW do řj
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Este by som to trosku doplnil.Soft na mieru by mohol byt aj soft ktory sa vycita zdaneho typu auta a typu motora s RJ.nasledne sa upravi a zmeria na brzde kde vyjdu presne dane parametre vykonu a krutiaceho momentu v danom presnom otackovom pasme a teda po merani sa uz da povedat ze je to soft na mieru a podla priania zakaznika tak aby bola zaistena bezpecnost motora a a jeho sucasti ako takych a auta.A presne ako napisal Ladas ked su este vymenene veci v motore za schpnejsie dosiahnut vyssi vykon tak to uz asi chlapik na parkovisku nenaladi a ak aj ano netusi co z toho dostal.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soft
Pokusím se napsat určité zamyšlení.Misík píše:Mohol by som poprosit nech tu niekto vysvetli aky je rozdiel medzi nalievacmi softou a softom na mieru ja to viem ale nech to vedia aj ludia ktory vtom nemaju jasno a nechapu voco Go...
Stručně (původní myšlenka):
- nalejvání - nahrávání již připravených software do řídící jednotky motoru - optimalizovaná data na určitou konfiguraci motoru a jeho součástí
- ladění na míru - přizpůsobení nastavení řídící jednotky motoru ke skutečnému stavu motoru a součástí za účelem dosažení určitých výkonových parametrů
----
Ladění na míru je termín, který jsme my - firma DIESELPOWER - před několika lety zavedli "na trh". Jedná se opravdu o odladění řídícího systému motoru k dané konfiguraci součástí, a danému stavu motoru.
Tato záležitost se - bohužel - stala natolik populární, že tento termín začal postupně používat téměř každý (řekl bych zlidověl), a pomalu se tímto začala ztrácet původní myšlenka a smysl.
Dříve jsme ladění na míru nabízeli vpodstatě jediní, dnes to vypadá tak, že kdo neladí na míru, jako by nebyl.
Situace je dokonce taková, že jakmile vidím ladění na míru, pomalu mi začínají vstávat vlasy na hlavě, neboť jsem za svou kariéru ladiče viděl opravdu zajímavé "na míru laděné" kusy, které neměly s laděním na míru nic společného a je toho čím dál tím více.
Nechci tím říct, že ladiči neladí na míru. Problém je v tom, že často ladí na míru tak intenzivně, "až přeladí". Skoro bych to nazval někdy systémem, čim víc map pošahat, tim víc je na míru naladěno. Akorát že v drtivé většině případů takovíto ladiči vůbec neví, co dělají, a často z toho bývá pohroma - prodejci turbodmychadel mohou potvrdit.
----
Posoudíme-li tento stav věci, dostaneme se k tomu že zjistíme, že často je "klasická nalejvárna" daleko menší zlo, než ladění na míru - toto ovšem rapidně závisí na tom, kdo ladění na míru provádí.
Problém je v tom, že nalití software může být dvojího druhu:
- nalití kvalitního software od skutečného ladiče (v tomto případě vpořádku) - od někoho kdo software odladil, dostatečně otestoval atd.
- nebo nalití software od pseudo-na-míru-ladiče (viz předchozí popis)
A v tomto je bohužel bitý zákazník. Jelikož dnes ladí na míru každý, zákazník samozřejmě nemůže rozlišit, kdo to dělá opravdu dobře a kdo špatně. Jediné co lze doporučit - sledovat reference, historii firmy, nedát se ošálit nádhernými flash stránkami a marketingem..
Nejmenuji zde nikoho, ani na nikoho konkrétního nenarážím. Je to jen filozofická úvaha a postesknutí nad současným stavem.
zaujimava diskusia...trosku si myslim ze vidim do tejto problematiky...ale nezastavam si nikoho ale poviem len tolko,ze do serioveho auta ked nalejem hocjaky SW ktory sa osvedcil v takom istom aute tak kde je problem!!!A myslim ze to robia vsetci... 
Naposledy upravil(a) cupra dne 01 lis 2010, 20:15, celkem upraveno 1 x.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Re: úprava softu
Zaujimava cierno-biela logika. Avsak v beznom zivote sa casto ludia medzi sebou poznaju a principialne tomu programatorovi je jedno pod akou firmou sa to preda ak dostane zaplatene za usilie co vynalozil.. a verim ze v DP sa najdu schopny ludia a ak maju ''externistou'' co im usetria cas pri vyvoji okrajoveho produktu ... a oni program iba naladia...nugget píše:
Tak oba mi lžete, protože já na 100% vím, že pro Dieselpower dělá tyhle softy externí pracovníka vy to pak vydáváte za svoje? Hmmm jen tak dál.... to není dobrá vizitka, přitom na tom není nic špatnýho, ale pověst Boha by tím nejspíš utrpěla. Kdo lže ten krade.....
Pouziva sa to bezne vo vyvoji, a inak sa to efektivne robit ani neda, ziadne kradnutie alebo klamanie.

Forman135Le, VolvoV40TD
Muj nazor:
Pokud jsem opravdu jen nalejvac softu, je celkem evidentni, ze mi k praci staci software na flashovani obsahu pameti v ECU a k tomu prislusny kabel + modifikovane obsahy ECU ktere tam nasypu.
Vyvojovy software na upravy map jako napr. WinOLS je mi v takovem pripade na nic a nepotrebuju ho. Tudiz do nej nemusim ani investovat, protoze by to bylo kontraproduktivni.
Jinak receno jakakoliv podobna obvineni z nalevani jsou v pripade Dieselpoweru ryze ucelova, protoze nikdo pragmaticky uvazujici by si neporizoval pomerne drahy software, pokud by ho skutecne nepotreboval.
To ale nemusi nutne znamenat, ze Dieselpower je autorem vsech softwarovych uprav v ridicich jednotkach. Spoluprace s dalsimi upravci je vzhledem k pomerne velke skale ridicich jednotek a odlisnostem napric vyrobci vozidel celkem logicka a presto to muze byt odladeno tzv. na miru. Nekdy je zkratka jednodussi pouzit to co je, kdyz vite co chcete.
Pro zakaznika je spis dulezite to, aby software fungoval spravne a je ciste na bedrech dodavatele, aby takovou funkci zajistil. Jedno zda vlastnim vyvojem nebo outsourcingem a vyberem spravneho subdodavatele. A i v pripade outsourcingu plati, ze zakaznik dostava kvalitu, protoze nekdo ( = Risa) musel minimalne provest vyber a testovani produktu, nez ten software "nalil" do vaseho auta. A na to musite mit jednak vybaveni a jednak zkusenosti.
Logo Dieselpower vzdy melo a ma i nadale fungovat jako synonymum kvality. Proto jsem se ja osobne stal pred lety jejim zakaznikem a dokud bude Richard toto kredo drzet, budu jim i nadale. Je mi proto celkem jedno, jestli libovolny konkretni software Richard primo upravoval, nebo na to ma dodavatele s jehoz resenim je on osobne spokojeny, protoze si to zmeril, otestoval a vyzkousel. Vysledek je pokazde stejny. Upravena auta viz podpis. Dohromady najeto pres 50.000km v ruznych stupnich uprav, bez jedine poruchy na motormanagementu.
Pokud jsem opravdu jen nalejvac softu, je celkem evidentni, ze mi k praci staci software na flashovani obsahu pameti v ECU a k tomu prislusny kabel + modifikovane obsahy ECU ktere tam nasypu.
Vyvojovy software na upravy map jako napr. WinOLS je mi v takovem pripade na nic a nepotrebuju ho. Tudiz do nej nemusim ani investovat, protoze by to bylo kontraproduktivni.
Jinak receno jakakoliv podobna obvineni z nalevani jsou v pripade Dieselpoweru ryze ucelova, protoze nikdo pragmaticky uvazujici by si neporizoval pomerne drahy software, pokud by ho skutecne nepotreboval.
To ale nemusi nutne znamenat, ze Dieselpower je autorem vsech softwarovych uprav v ridicich jednotkach. Spoluprace s dalsimi upravci je vzhledem k pomerne velke skale ridicich jednotek a odlisnostem napric vyrobci vozidel celkem logicka a presto to muze byt odladeno tzv. na miru. Nekdy je zkratka jednodussi pouzit to co je, kdyz vite co chcete.
Pro zakaznika je spis dulezite to, aby software fungoval spravne a je ciste na bedrech dodavatele, aby takovou funkci zajistil. Jedno zda vlastnim vyvojem nebo outsourcingem a vyberem spravneho subdodavatele. A i v pripade outsourcingu plati, ze zakaznik dostava kvalitu, protoze nekdo ( = Risa) musel minimalne provest vyber a testovani produktu, nez ten software "nalil" do vaseho auta. A na to musite mit jednak vybaveni a jednak zkusenosti.
Logo Dieselpower vzdy melo a ma i nadale fungovat jako synonymum kvality. Proto jsem se ja osobne stal pred lety jejim zakaznikem a dokud bude Richard toto kredo drzet, budu jim i nadale. Je mi proto celkem jedno, jestli libovolny konkretni software Richard primo upravoval, nebo na to ma dodavatele s jehoz resenim je on osobne spokojeny, protoze si to zmeril, otestoval a vyzkousel. Vysledek je pokazde stejny. Upravena auta viz podpis. Dohromady najeto pres 50.000km v ruznych stupnich uprav, bez jedine poruchy na motormanagementu.
Můj názor :
Pokud už mám vyvinutou databázi ( mapy ) a přijede zákazník , kterej má stejnou konfiguraci ( vstřiky , turbo atd. ) , nevidím důvod nepoužít to , co už je vyzkoušené . Samozřejmě včetně kontroly na brzdě a z toho vyplívajících korekcí pro konkrétní motor .
Když přijede zákazník s motorem , na kterej nemám naprogramováno , začíná práce od nuly . . .
Jde spíš o to , aby ten program byl vyvinutej dobře a nebyl kradenej .
Ten , kdo jen přehraje program , má omezené možnosti proti tomu , kdo to na brzdě vyvíjí .
Aby tuner pracoval na vývojovém prostředí mi přijde jako blbost . Kdo z nás si doma vylepšuje Windows ?
Pokud už mám vyvinutou databázi ( mapy ) a přijede zákazník , kterej má stejnou konfiguraci ( vstřiky , turbo atd. ) , nevidím důvod nepoužít to , co už je vyzkoušené . Samozřejmě včetně kontroly na brzdě a z toho vyplívajících korekcí pro konkrétní motor .
Když přijede zákazník s motorem , na kterej nemám naprogramováno , začíná práce od nuly . . .
Jde spíš o to , aby ten program byl vyvinutej dobře a nebyl kradenej .
Ten , kdo jen přehraje program , má omezené možnosti proti tomu , kdo to na brzdě vyvíjí .
Aby tuner pracoval na vývojovém prostředí mi přijde jako blbost . Kdo z nás si doma vylepšuje Windows ?
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
otázka k ladeniu na mieru: máte brzdu atď. ale k veci. ak ladíte turbobenzínový motor, orientujete sa len podla toho čo brzda ukáže alebo to robíte na profi úrovni a dokážete zmerať aj bohatosť zmesi v celom rozsahu otáčok aby to nelietalo z chudobnej do bohatej zmesi, pretože potom sú aj tie grafy kostrbaté ako vysoké tatry. každý sa nazýva odborníkom, ale poznám zatial len jedného človeka čo takto upravuje benzínové motory. a kto sa venuje motorom tak vie čo spraví bohatá zmes aj chudobná. meníte predzápaly alebo necháte sériové hodnoty?
je to troska od veci, bavili sme sa o diesli ale budiz. mam k dispozicii lambda meter, knock senzori atd... samozrejme brzdu. ladit turbobenzin v akzdom rezime je alchymia, hlavne ked menis komponenty ako vstreky a turbo, menis kompresiu , vacky... Ale da sa to ked vies ako to mas robit. Turbobenzin ti chyby neodpusti. diesel je k tomuto zhovievavejsischneman píše:otázka k ladeniu na mieru: máte brzdu atď. ale k veci. ak ladíte turbobenzínový motor, orientujete sa len podla toho čo brzda ukáže alebo to robíte na profi úrovni a dokážete zmerať aj bohatosť zmesi v celom rozsahu otáčok aby to nelietalo z chudobnej do bohatej zmesi, pretože potom sú aj tie grafy kostrbaté ako vysoké tatry. každý sa nazýva odborníkom, ale poznám zatial len jedného človeka čo takto upravuje benzínové motory. a kto sa venuje motorom tak vie čo spraví bohatá zmes aj chudobná. meníte predzápaly alebo necháte sériové hodnoty?
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
scheman: a kiery si ty, chalanisko....... zeby sam Pan Najvyssi z Profituningu?
Ako nie, chalani, vazne, toto je fraska... budto sa pytajte normalne pod svojimi nickmi, alebo nic, lebo toto fakt zacina vyzerat ako jedna velka propaganda.... doteraz som sa do diskusie nezapajal, ale nedalo mi to
Ako nie, chalani, vazne, toto je fraska... budto sa pytajte normalne pod svojimi nickmi, alebo nic, lebo toto fakt zacina vyzerat ako jedna velka propaganda.... doteraz som sa do diskusie nezapajal, ale nedalo mi to
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
nie, niesom pán najvyšší ani z profituningu ani z inej konkurenčnej firmy. len mi nedá nereagovať ako sa niekto propaguje za profíka. preto tá jednoduchá otázka a čakám normálnu odpoveď. bhmotor môžem nazvať za profíka pretože to robí tak ako má. ale čo ostatní úpravcovia? a určite to bude zaujímať viac ľudí. mňa nezaujíma čo kto kam posiela a neposiela na úpravu, ale ako ladia tubobenzíny, pretože spraviť poriadne turbobenzín nie je to isté ako spraviť diesel. 
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Ono uz nejaky piatok je to na vsetkych 3 forach (kazdy vie ktore myslim) len o biznise
ved preto su tie dalsie 2
treba to brat s rezervou.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Land rover Defender 110 SW
