
http://www.turbosport.cz/1793-turbo-kit ... 260vk.html 37 000,-
Race520 11 576,-
Bavim se o kvalitnich novych dilech, tohle je jen malinkatej nastrel, zbytek XY penez.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to az si precte tvoje manzelkaAndre píše:No, asi takto:
Před časem jsem si domu přivezl A3 BKD, v plánu je přiblížit se k 300HP.
Auto je naprosto v průměrném stavu, byly již nainstalovány /koupeny tyto díly:
GO přední nápravy + částečně zadní - 5000,-
Kompletní spojka + ložisko + lamela HDS - 12000,-
(počítám s tím, že HDS asi nevydrží víc jak 500Nm, tzn pak dalších cca 17000,- za Sachs Race)
Nový IC S3 + mat. na vedení vzduchu 8500,- + cca 7000,-
Brzdy komplet S3 - 26000,-
Speedmeter + tlak turba + EGT - 15000,-
Tak jestli dobře počítám, tak je to cca 73000,- a motor má stále seriový výkon.
Dále budou nutné vstřiky - cca 15000,-
Turbo... dobře, to nepočítám
Svody, termoizolace, příruby... 20000,-
Materiál na výfuk - 10000,-
Takže celkem nějakých 120000,- pokud to motor, spojka a převodovka vydrží.
A není v tom žádná cena za práci.
Ta sem naštěstí nechodíTDIfun píše:to az si precte tvoje manzelkaAndre píše:No, asi takto:
Před časem jsem si domu přivezl A3 BKD, v plánu je přiblížit se k 300HP.
Auto je naprosto v průměrném stavu, byly již nainstalovány /koupeny tyto díly:
GO přední nápravy + částečně zadní - 5000,-
Kompletní spojka + ložisko + lamela HDS - 12000,-
(počítám s tím, že HDS asi nevydrží víc jak 500Nm, tzn pak dalších cca 17000,- za Sachs Race)
Nový IC S3 + mat. na vedení vzduchu 8500,- + cca 7000,-
Brzdy komplet S3 - 26000,-
Speedmeter + tlak turba + EGT - 15000,-
Tak jestli dobře počítám, tak je to cca 73000,- a motor má stále seriový výkon.
Dále budou nutné vstřiky - cca 15000,-
Turbo... dobře, to nepočítám
Svody, termoizolace, příruby... 20000,-
Materiál na výfuk - 10000,-
Takže celkem nějakých 120000,- pokud to motor, spojka a převodovka vydrží.
A není v tom žádná cena za práci.
FandaTDiček píše:Jen otázečka, jaký rozdíl mezi tímto?
http://www.turbosport.cz/1793-turbo-kit ... 260vk.html 37 000,-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= 18 000,-
v prvním odkaze nové turbo, přitom vyčištěná regulaceotázka pro Andreho... mi nějak nejde dohromady...
a ty rozpočty... jak říká smoke, pokud člověk si to dělá sám, nechá se věci na 250 Hp sehnat do těch 60-70 tis...
Nelze srovnávat když si něco dělám pro sebe a mám ceny od známých pro mě s tím, když si to někdo nechá udělat... to pak je 100 a víc no... s tím se musí počítat
Ta spotřeba bude pořád poloviční (i menší) než u benzínového auta stejného výkonu, je tady x lidí, co jezdí s takovým autem denně do práce.Vasekk píše:Vzdycky me zajimalo jakou tyhle 250-300PS nafty maji spotrebu a jestli je to pak vhodne na denni provoz, jet s tim na dovolenou, apod. Asi to musi jezdit furt za 5l jinak si nedovedu predstavit , co by k tomu cloveka vedlo.
Jojo, včetně menšího servisu na podvozku to bylo dokonce lehce přes 100tis.FandaTDiček píše:Dobrý, takže mi chceš říct, že do auta za 50 tisíc, snad jsem neřekl málo nebo moc... nandal jak říkají tuneři 80-100 tis jezdí za 5,5l a využil těch 240 koní jo?to je to o čem mluvím cena/výkon/využitelnost...