Jak se dostat na 250 PS ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
knopis
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 14 kvě 2012, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od knopis »

(LOL) hezký :-)

jojo soused je vděčnej strávník (LOL)
Neodkládej radost
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

subz3ro_tdi píše:@knopis: Solidarita je pekna vec, ale tu sa riesil vykon 250ps na AGR motore s rozpoctom 50-60 tis.Kc... takze ak sa ti nieco taketo podarilo, dufam ze sa s nami podelis o graf z merania ;)
Za ten graf se taky přimlouvám, mě hlavně zajímá ten Smokův.
(pro ty, co by si to chtěli brát zase osobně, je to čistě jen zvědavost a taky trochu dluh z minulosti)
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

a Smoke mel 250 ps ? co vim tak se pral s VB a hybridama atd ...a nikdy s toho nic poradneho nebylo .
to je asi ten tuning za malo penez nebo super dily z bazaru za super nizke ceny.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 31 pro 2011, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od FandaTDiček »

(pro ty, co by si to chtěli brát zase osobně, je to čistě jen zvědavost a taky trochu dluh z minulosti)[/quote]

pokud zase narážíš na mě, tak tě můžu ujistit, že už více reagovat nebudu... už jsi se ukázal :-D
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

marena tdi píše:a Smoke mel 250 ps ? co vim tak se pral s VB a hybridama atd ...a nikdy s toho nic poradneho nebylo .
to je asi ten tuning za malo penez nebo super dily z bazaru za super nizke ceny.
Nemel jsem pres 250k a ani nechcu, v VB jsem se pral tak 3roky zpet...
Hlavni problem byl vzdy cerpadlo, ale stacilo upravit drobnost a ok, jen nejak nespecham a nemam potrebu merit vykon pri kazde zmene.
A jak vis ze nic poradneho nebylo?? Jen ze jsem to nebrzdil? Nebo nejezdim si zvysovat ego na tuningy? Jezdim jen za zabavou 2x za rok a to jen par km od brna
Auto je hlavne na denni jezdeni
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Micky18
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 lis 2013, 20:35
Odpovědi: 0

PD motor

Příspěvek od Micky18 »

No,koukám že se tady diskuze rozjela v plném proudu. Přihodím ještě něco k diskuzi. Co všechno by se muselo dělat za změny na PD motoru abych se mohl dostat 300 HP aby 350 HP bylo max.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dukes píše:Pro zajímavost... majitel této Octavie http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=121319 zvládnul dovolenou v Chorvatsku s kombinovanou spotřebou 5,5 l/100 km.

To myslím docela jde na naložené auto s 240 PS. :)
s race 520 a 5,5l, to jel zpátky na podvalu, ale.
s PP764 bych to ještě zkousnul, ale s neekonomickýma vstřikama ne. Já s nima najezdil cca 60 000km.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
zip2010
Přispěvovatel
Příspěvky: 362
Registrován: 26 říj 2010, 22:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od zip2010 »

:)[/quote]
s race 520 a 5,5l, to jel zpátky na podvalu, ale.
s PP764 bych to ještě zkousnul, ale s neekonomickýma vstřikama ne. Já s nima najezdil cca 60 000km.[/quote]
Proc ne me to na pocitaci taky ukazuje 4.5l Ale realita je drobet jinde6, 7-10 dle nohy (rofl)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@kornout: Mne PP ukazuje 4,5-5,0 a realita je 5,0-5,5... ekonomicka jazda na dlhsiu vzdialenost... trysky Race520, cerpadlo s 12mm rozdelovacou hlavou. Asi to bude aj vecou naladenia, nemyslis? Tie trysky si tu naftu z nadrze samy netahaju. Kazda tryska pusti len tolko nafty, aku dlzku vstrekovania jej podla mapy na cerpadle pustis... :) Sportove trysky maju vacsie otvory, tym padom vacsi max. prietok (nie minimalny!) a horsie podmienky pre spravne rozprasenie nafty vo valci - co ovplyvnuje primarne dymivost a kulturu chodu motora a az sekundarne spotrebu. Ked je z auta dymovnica, je jasne ze aj spotreba bude podstatne vyssia. Je rozdiel ci sa ta nafta tlaci pod tlakom XY bar alebo XY+20% bar (prinos vacsieho rozdelovacieho elementu cerpadla). Veci ako obsah kyslika v spalovanej zmesi - ktore su (mimo inym) zavisle na type turba, na velkosti plniaceho tlaku, ucinnosti chladica stlaceneho vzduchu - je uz asi potom z hladiska spotreby aj skoda rozoberat, to je tema tak na dizertacnu pracu z procesu spalovania vznetovych motorov.
Pojem neekonomicka tryska pocujem prvy krat... ale ked je Race520 "neekonomicka", co su potom trysky H-FLOX 0,275 a 0,341 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Příspěvky s dýmovnicema a podobně vypadaji směšně když se podíváš nahoru na stránku.....jsem jedinej kdo tam má autíčko a za nim ten moc fujky mrak? :roll:
:-@
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Neviem kde vy na tie spotreby chodite. To idete vkuse dole kopcom a hore vas taha lanovka alebo co? Pod 6.5L/100km sa nedostanem ani keby moja octa levitovala. Preboha ludia nezijte v rozpravke.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@TDI tech: Leto 2009 - plne nalozene auto (300kg v kufri, 4 dospele osoby)... cesta Zilina (SK) - Podstrana (CRO) 1030km (podla Google maps) realne som mal aj so zachadzkami o 50km viac... do nadrze natisnem max. 60 litrov. To je spotreba nejakych 5,35l/100km. V nadrzi este nieco bolo (tankoval som az druhy den po prichode v Splite). O com chceme diskutovat? Proste to rozpatie moznej spotreby s Race520 je dost siroke.... :roll:

@nejsem-naivka: Tu neslo o dym ako taky a zabomysie vojny ze to ide aj bez neho (niekto ho ma dokonca rad a stve ho ze mu to nedymi - staci prejst o par tem nizsie), ale o to ze dym = nespalena nafta = nespotrebovana tepelna energia a teda vyssia spotreba. :)
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 02 pro 2013, 10:25, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj dá se dnes 40 dojezd a jestli chceš vidět účet s necelýma 60 litrama ze stojanu a bude ti stačit že 1130 nájezd v reálu tak to celkem sedí a z toho ber tak 1/3 město...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDI tech píše:Neviem kde vy na tie spotreby chodite. To idete vkuse dole kopcom a hore vas taha lanovka alebo co? Pod 6.5L/100km sa nedostanem ani keby moja octa levitovala. Preboha ludia nezijte v rozpravke.
levitovala (LOL) (LOL) (LOL)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

když už se tady vytahujete :D nemám nic extra, ale poslední nádrž za 5,06L ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“