Stránka 2 z 2
Napsal: 20 led 2013, 22:00
od wentil
Sayllo píše:wentil píše:ska.gri píše:Určitě zjistím z hodnot, jestli je OK? Já mám VAG, dělám si tam jen základní nastavení jako servis, kontrola kravin apod.
Můžu si tam najet aji hodnoty, co tlačí ale nevím, jaké budou správné .-) pokud mi někdo řekne co a jak, tak můžu nahodit něco. Max jsem si kontroloval váhu vzduchu, která mi občas kolísně v max zátěži.
Nebo zkusím zajet za tím servisákem, on bude vědět a projedem to s ním

Tak si udělej Log turba 1500ot na 3 a hod ho sem
Ale kukoncu by som isiel tak na 3000ot a tahal by som do kopca s 1500 na 3000...
Ked to budes robit na rovinke, isiel by som skor 4rka
jj není škoda v zátěži. Pokud to máš čplé každej úpravce to dělá jinak. Na grafu uvidíš i jak reguluje
Napsal: 20 led 2013, 22:10
od Sayllo
Ja som tomu valil na 4rke ale hodne do kopca a az do 5000.... 3500mba

Napsal: 21 led 2013, 09:38
od ska.gri
Během dneska se pokusím nalogovat. Jen taková technická.
Normálně do vagu, řj motoru, měřené hodnoty - tam najedu na správný kanál a zapne se tlačítkem logování?

ještě jsem to nezkoušel. Nebude vadit, když si předtím zastavím doufám a bude v tom i rozjezd, dojezd... myslím si že ne, ale abych to endělal zbytečně
Pak s rovinkou, někteří říkáte 3 někteří 4rychl. stupeň. Mám tu buď jeden docela ukrutnej kopec, nebo delší rovinka, co je hodně mírně do kopce (někteří myslej, že to je rovné uplně

) Zase je tam 50, stejně jak na tom kopcu. Co podle vás bude teda lepší? Oboje má po celé délce stejný sklon, já bych se přikláněl spíš k té rovince, oboje na trojku. Případně můžu nechat logovat delší dobu jestli to je možné a zkusit to vícekrát.
btw jestli hulím jsem se díval včera na 2 a 3r.st. a točení do 4500tis (říkal jsem že vyháním pavouky, jezdilo to chvilu po městě), mě to snad nikdy nehulilo (v 35°C jen minimálně, což si jen blaflo). A nic... btw měl jsem pocit že to shad prohrábne i na 3 :-/
Taky vezmu asi druhý telefon a připevním ho k motoru, doufám že o něj nepřijdu. Vyzkouším to nahrát, jestli se podaří mikrofonem.
Napsal: 21 led 2013, 12:08
od styblow
Jak rikas, motor, merene hodnoty. Tam najdes kanal 3, 10, 11. Das logovani, ulozis si to. Pak se rozjedes, das start a trojku od 1400 otacek slapnes na podlahu a budes ji drzet az treba nekam za 4000 otacek. Vytvori se ti soubor *.csv a ten sem nahrajes a tohle si kdyztak procti
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Napsal: 21 led 2013, 12:10
od ska.gri
nalogováno. první jsem dělal nasávaný vzduch, všiml jsem si toho až doma takže se jelo znova. šlo to kanál 10 agr-pokud 2 a pak 11ka ... pokus 3 (prudký kopec jak kráva...) a pokus 3 do mírného kopečka, spíš rovina. Tam bylo to hučení trošku slyšet, jednou jsem to vytočil do 4tis tam to bylo nejznatelnější.
Snad je to udělané dobře, jještě jsem to nedělal a učený z nebe nespadl
http://leteckaposta.cz/175043280
PS: včera mělo auto najeto cca 280tis
+ na volnoběh jsou možná větší otáčky turba kvůli zaslepenému EGR. Nevím jestli to má souvislost s nějakým tlakem potom.
Napsal: 21 led 2013, 14:35
od ska.gri
styblow píše:Jak rikas, motor, merene hodnoty. Tam najdes kanal 3, 10, 11. Das logovani, ulozis si to. Pak se rozjedes, das start a trojku od 1400 otacek slapnes na podlahu a budes ji drzet az treba nekam za 4000 otacek. Vytvori se ti soubor *.csv a ten sem nahrajes a tohle si kdyztak procti
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Stačí to teda zvlášť 11? Mrkněte na to pls někdo

mě se to nezdá nějak špatné.
Napsal: 21 led 2013, 15:47
od styblow
Mas tam aktualni tlak, ten by mel kopirovat tu lajnu specifickeho tlaku. Na zacatku,kdy turbo zabere, muze byt spicka a ke konci by me mirne klesat.
Napsal: 21 led 2013, 15:55
od ska.gri

Kopíruje, jen je pomalejší začátek.
Je to nahoře, odkaz z letecké pošty.
Napsal: 22 led 2013, 20:13
od ska.gri
Opravdu nikdo, kdo by se kouknul na jeden log, jestli to turbo jede jak má?

moc prosím ... Popř napadá někoho, co mám prokouknout, že by mohlo být ko a způsobovat zvuk hučícího ložiska?
http://leteckaposta.cz/175043280
ještě otázka. Kdyby bylo hoodně oleje v IC (nedej bože kdyby vlítnul do sání). Co to udělá s výkonem?
Napsal: 24 led 2013, 12:27
od matus
wentil píše:říkáš když sešlápneš plnej? a nevibruje to auto?
a keby to vibrovalo ??? cim myslis ze by to bolo ?
Napsal: 24 led 2013, 16:40
od ska.gri
Ještě jeden log s kanálama 1 10 a 11 dohromady... snad tak, jak má být.
http://ulozto.cz/x3Xy1rP/log-01-001-010 ... tturbo-csv
Jinak jsem si všiml, že při zatáčení a studeném autě mi to trošku cvaká a hučí (ale to byly asi i pneu, i když to tak neznělo). Při teplém to nedělalo. Nemůže toto být tím kamenem úrazu?? Do servisu jsem ještě nešel, nebyl na to čas ani nálada.
Napsal: 24 led 2013, 19:24
od kebs
Zdar,
jeden kamarád měl ten samý problém. Nebylo to ani pískání, ale spíš hučení. Po tom co jsme se na to koukl, tak jsem zjistil, že jedna lopatka z vrtule byla nahnutá a tím se tam vířil vzduch. Podotýkám, že tím vzniká nevývažek to způsobuje rychlejší opotřebovaní(zvětšování vůle) dmychadla.
Napsal: 24 led 2013, 20:07
od ska.gri
Adělalo mu to pořád? Já mám tu smůlu že si to ze mě ddělá doslova prdel a je to nepravidelné
