Jak se dostat na 250 PS ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Hmm tady 250hp rotacek jezdi kvanta.... (hm)
http://www.turbosport.cz/1793-turbo-kit ... 260vk.html 37 000,-
Race520 11 576,-
Bavim se o kvalitnich novych dilech, tohle je jen malinkatej nastrel, zbytek XY penez.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

No, asi takto:

Před časem jsem si domu přivezl A3 BKD, v plánu je přiblížit se k 300HP.

Auto je naprosto v průměrném stavu, byly již nainstalovány /koupeny tyto díly:

GO přední nápravy + částečně zadní - 5000,-
Kompletní spojka + ložisko + lamela HDS - 12000,-
(počítám s tím, že HDS asi nevydrží víc jak 500Nm, tzn pak dalších cca 17000,- za Sachs Race)
Nový IC S3 + mat. na vedení vzduchu 8500,- + cca 7000,-
Brzdy komplet S3 - 26000,-
Speedmeter + tlak turba + EGT - 15000,-

Tak jestli dobře počítám, tak je to cca 73000,- a motor má stále seriový výkon.

Dále budou nutné vstřiky - cca 15000,-
Turbo... dobře, to nepočítám :)
Svody, termoizolace, příruby... 20000,-
Materiál na výfuk - 10000,-


Takže celkem nějakých 120000,- pokud to motor, spojka a převodovka vydrží.

A není v tom žádná cena za práci.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Andre píše:No, asi takto:

Před časem jsem si domu přivezl A3 BKD, v plánu je přiblížit se k 300HP.

Auto je naprosto v průměrném stavu, byly již nainstalovány /koupeny tyto díly:

GO přední nápravy + částečně zadní - 5000,-
Kompletní spojka + ložisko + lamela HDS - 12000,-
(počítám s tím, že HDS asi nevydrží víc jak 500Nm, tzn pak dalších cca 17000,- za Sachs Race)
Nový IC S3 + mat. na vedení vzduchu 8500,- + cca 7000,-
Brzdy komplet S3 - 26000,-
Speedmeter + tlak turba + EGT - 15000,-

Tak jestli dobře počítám, tak je to cca 73000,- a motor má stále seriový výkon.

Dále budou nutné vstřiky - cca 15000,-
Turbo... dobře, to nepočítám :)
Svody, termoizolace, příruby... 20000,-
Materiál na výfuk - 10000,-


Takže celkem nějakých 120000,- pokud to motor, spojka a převodovka vydrží.

A není v tom žádná cena za práci.
to az si precte tvoje manzelka :-D
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

TDIfun píše:
Andre píše:No, asi takto:

Před časem jsem si domu přivezl A3 BKD, v plánu je přiblížit se k 300HP.

Auto je naprosto v průměrném stavu, byly již nainstalovány /koupeny tyto díly:

GO přední nápravy + částečně zadní - 5000,-
Kompletní spojka + ložisko + lamela HDS - 12000,-
(počítám s tím, že HDS asi nevydrží víc jak 500Nm, tzn pak dalších cca 17000,- za Sachs Race)
Nový IC S3 + mat. na vedení vzduchu 8500,- + cca 7000,-
Brzdy komplet S3 - 26000,-
Speedmeter + tlak turba + EGT - 15000,-

Tak jestli dobře počítám, tak je to cca 73000,- a motor má stále seriový výkon.

Dále budou nutné vstřiky - cca 15000,-
Turbo... dobře, to nepočítám :)
Svody, termoizolace, příruby... 20000,-
Materiál na výfuk - 10000,-


Takže celkem nějakých 120000,- pokud to motor, spojka a převodovka vydrží.

A není v tom žádná cena za práci.
to az si precte tvoje manzelka :-D
Ta sem naštěstí nechodí ;)
Vasekk
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Odpovědi: 0
Registrován: 13 říj 2006, 19:07

Příspěvek od Vasekk »

Vzdycky me zajimalo jakou tyhle 250-300PS nafty maji spotrebu a jestli je to pak vhodne na denni provoz, jet s tim na dovolenou, apod. Asi to musi jezdit furt za 5l jinak si nedovedu predstavit , co by k tomu cloveka vedlo. (LOL)
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2011, 16:00

Příspěvek od FandaTDiček »

Jen otázečka, jaký rozdíl mezi tímto?

http://www.turbosport.cz/1793-turbo-kit ... 260vk.html 37 000,-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= 18 000,-

v prvním odkaze nové turbo, přitom vyčištěná regulace :? otázka pro Andreho... mi nějak nejde dohromady...

a ty rozpočty... jak říká smoke, pokud člověk si to dělá sám, nechá se věci na 250 Hp sehnat do těch 60-70 tis...

Nelze srovnávat když si něco dělám pro sebe a mám ceny od známých pro mě s tím, když si to někdo nechá udělat... to pak je 100 a víc no... s tím se musí počítat
Naposledy upravil(a) FandaTDiček dne 14 lis 2013, 08:18, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ako pisal vyssie Zdeno, este ze po CR jazdi take kvantum 250ps rotaciek ze je kazdemu jasne co ho to bude stat (noteeth)
(pokial viem tak jediny z diskutujucich kto mal na danom type motora vykon 250ps je Marena)

Takze este raz a naposledy... strucny zoznam uprav ktore pri dobrej konstelacii hviezd zarucia ze na AGR motore bude 250ps. Pouzijem spodne hranice cien za ktore sa daju diely zohnat:

- nove turbo GTB2260VK ........ 25 tis.
- trysky 0.260um a vyssie ...... 9 tis.Kc
- 12mm hlava + podavacie cerpadlo + repas vstr. cerpadla + ... 10 tis.Kc
- vedenie vzduchu, FMIC + adekvatne tlakove potrubie ..... 20 tis.Kc
- adekvatne vyfukove potrubie .... 10 tis.Kc

Zatial sme bez prace, bez chiptuningu a so seriovym motorom a spojkou za hranicou 70 tis.Kc (!!)

- material spojky .... 7 tis. Kc
- spodok motora z PD, nove rozvody a olej, filtre ... 15 tis. Kc

Povedzme ze dotycny clovek je upravca a mechanik v jednej osobe, ma veskere vybavenie dielne, motorovu brzdu - mechanicku pracu si urobi, RJ si odladi a vykon zmeria sam - aj ked by sa v tomto patrilo zaratat jeho usly zisk, ktory by v pripade takto kvalifiovaneho cloveka (pokial zrovna nie je na pracaku a nema do coho pichnut) znamenal minimalne 2-tyzdnovy zarobok.
Aj tak mi to zhruba vychadza nejakych 90-100 tis.Kc - s tym ze nikde nie je zarucene ze ten vykon 250ps tam bude, lebo nie vsetko su nove diely a je mozne ze bude potrebna uprava hlavy valcov prip. agresivnejsia vacka. Aj keby tam ten vykon bol, na aute so seriovymi brzdami, podvozkom a kolesami je tento prakticky nepouzitelny a dalsie investicie budu znamenat dalsich min. 50 tis.Kc.

A teraz do mna, vazeni snilkovia (rofl)
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 14 lis 2013, 08:25, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

FandaTDiček píše:Jen otázečka, jaký rozdíl mezi tímto?

http://www.turbosport.cz/1793-turbo-kit ... 260vk.html 37 000,-
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= 18 000,-

v prvním odkaze nové turbo, přitom vyčištěná regulace :? otázka pro Andreho... mi nějak nejde dohromady...

a ty rozpočty... jak říká smoke, pokud člověk si to dělá sám, nechá se věci na 250 Hp sehnat do těch 60-70 tis...

Nelze srovnávat když si něco dělám pro sebe a mám ceny od známých pro mě s tím, když si to někdo nechá udělat... to pak je 100 a víc no... s tím se musí počítat

Díky za upozornění, ten text už je upraven, čistit regulaci u nového turba není samozřejmě třeba.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Vasekk píše:Vzdycky me zajimalo jakou tyhle 250-300PS nafty maji spotrebu a jestli je to pak vhodne na denni provoz, jet s tim na dovolenou, apod. Asi to musi jezdit furt za 5l jinak si nedovedu predstavit , co by k tomu cloveka vedlo. (LOL)
Ta spotřeba bude pořád poloviční (i menší) než u benzínového auta stejného výkonu, je tady x lidí, co jezdí s takovým autem denně do práce.

Co k tomu vede? Nechápu proč se na to ptá zrovna člověk s poladěnou RS...
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2011, 16:00

Příspěvek od FandaTDiček »

Hele, kde berete pocit sakra, že každý touží po 250 koních... co pak spotřeba? na normální ježdění už je to nevyužitelné... stejně tím 3-5 krát předjedu a pak jedu 130, 90 nebo 50... a tam si myslím, že cena/výkon/využitelnost těžce pokulhává, si raději počkám 3krát na místo v protisměru, dojedu o 5 minut dýl a raději si koupím novou sedačku do baráku...

nebo prostě brutálně porušujete předpisy a předjíždíte každé auto! a předjíždět za každou cenu... tuty lidé by potřebovali, aby jsim vzali papíry a pak by viděli... stejně ty blbečky s 250 koněma nebo A6 s 3,0 na prvním semaforu ve městě dojedu ve většině případů. I když mě předjížděl riskantné 15 km před.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Pro zajímavost... majitel této Octavie http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=121319 zvládnul dovolenou v Chorvatsku s kombinovanou spotřebou 5,5 l/100 km.

To myslím docela jde na naložené auto s 240 PS. :)
Obrázek
FandaTDiček
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Odpovědi: 0
Registrován: 31 pro 2011, 16:00

Příspěvek od FandaTDiček »

Dobrý, takže mi chceš říct, že do auta za 50 tisíc, snad jsem neřekl málo nebo moc... nandal jak říkají tuneři 80-100 tis jezdí za 5,5l a využil těch 240 koní jo? :-D to je to o čem mluvím cena/výkon/využitelnost... :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Hej len si zabudol podotknut ze taku rozpravku mu ukazal palubny pocitac, realita je mimo. Pod 6.5L/100km real sa proste nedostanes aj ked by si neviem ako setrne jazdil. Vlastnim upravene auto a dennodenne ho vyuzivam takze viem velmi dobre o com hovorim. Ked zakvaltujem 6tku tak po rovine a bezvetri pri 2000ot (120km/h) mi palubak ukazuje okamzitu spotrebu 2.6L/100km!!! Tak sa natom zasmejem, a vravim si ze keby to naozaj tolko zralo tak ho nikdy nepredam (LOL)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

FandaTDiček píše:Dobrý, takže mi chceš říct, že do auta za 50 tisíc, snad jsem neřekl málo nebo moc... nandal jak říkají tuneři 80-100 tis jezdí za 5,5l a využil těch 240 koní jo? :-D to je to o čem mluvím cena/výkon/využitelnost... :-)
Jojo, včetně menšího servisu na podvozku to bylo dokonce lehce přes 100tis. :)
Spotřeba není podle palubáku, ale změřená podle nádrží.
Jak hodně výkon využíval nevím...
Obrázek
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

FandaTDiček píše:Dobrý, takže mi chceš říct, že do auta za 50 tisíc, snad jsem neřekl málo nebo moc... nandal jak říkají tuneři 80-100 tis jezdí za 5,5l a využil těch 240 koní jo? :-D to je to o čem mluvím cena/výkon/využitelnost... :-)
tohle někdo jako ty nepochopí ...
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“