Fabia 74kW ATD -> 165kW 428Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Fabia 74kW ATD -> 165kW 428Nm

Příspěvek od Ondra_TDI »

Obrázek
Naposledy upravil(a) Ondra_TDI dne 21 bře 2015, 10:02, celkem upraveno 2 x.
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Odpovědi: 0
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

hardware?
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

2260 + trysky AL na sériových vstřikovačích, fmic + celonerez vedení, lamela HDS57 + přítlačák sachs, soft MVolesko Chipforum
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ondra_TDI píše:no jo mě taky celkem dlouho neodbytně vnucoval 2260vklr :D
... a uz chapu, proc jsi ho nechtel - ono Profituning si totiz jeste stale nevi rady s REA v autech, kde je seriove podtlakova regulace.

Asi ti nemusim psat, ze s VKLR (ikdyz to bude i softem) bys mel vyrazne lepsi nabeh, ze?! ... protoze toho ses si sam moc dobre vedom.

... lepsi nabeh jsem mel i s vylagrovanym motorem a GTB2264VK s vetsima rotorama.

No, nezbyva, nezli ti poprat, aby sis vyzral co sis uvaril...a abych nebyl tak negativni - gratuluji k dosazenym vysledkum ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

{část příspěvku smazána} mimo to jedná se o turbo od turbopower, které jsi tak vychvaloval.
Naposledy upravil(a) Ondra_TDI dne 26 zář 2018, 11:48, celkem upraveno 1 x.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Chtel jsi u Turbopoweru protokol z vyvazeni? Pokud ne, tvoje chyba, ... ale ono je to jedno, on to stejne dela poctive.

Jinak takto je diagnoza jasna - bud spatny motor/zastavba/aplikace nebo upravce, nebot GTB2260VK od Olega jsou povestne svoji skvelou kvalitou, nejvice znamou z upravy u Jima:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 491#836491

Co se upravce tyce, zde muzes tez porovnavat, v pripade Hegesaka:
-uprava Mvolesko

-uprava Dieselpower

Stejne je to usmevne, clovek nasype do auta desetitisice a pak to cele podela tim, ze usetri par tisic a prijde o to, kvuli cemu do toho narval ty prachy ... to je jak vzit zenskou na exotickou dovolenou a nechat si ho jen honit a ani si nestrejchnout ... jasne, k vyvrcholeni dojde, ale ten prozitek, ... ale nekomu to nejspis takto vyhovuje Obrázek

PS: jinak ja prodavam VKLR pouze dovyvazena, proverena u Turbopower a s grafem o vyvazeni na VSR vyvazovacce, zadny system "koupim nevim co - prodam nevim co" ;)
Naposledy upravil(a) Forest dne 26 zář 2018, 15:21, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Odpovědi: 0
Registrován: 23 srp 2010, 08:28

Příspěvek od r-a-k »

Otazka: Proc ma clovek zadat protokol z vyvazeni? Nemel by byt automaticky dodan? Kdyz uz se turbo dava na masinu a graf vysledku(protokol) je az na konci cele procedury, tak proc ho nehodi do krabice jako dukaz toho ze vyvazeni bylo uzkutecneno s danym vysledkem?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

r-a-k píše:Otazka: Proc ma clovek zadat protokol z vyvazeni? Nemel by byt automaticky dodan? Kdyz uz se turbo dava na masinu a graf vysledku(protokol) je az na konci cele procedury, tak proc ho nehodi do krabice jako dukaz toho ze vyvazeni bylo uzkutecneno s danym vysledkem?
Protoze tisk neni stale automatizovany. Bohuzel, vyvazovacka nema primy vystup a musi se to resit pres prenosne medium. Ano, je to nesikovne, ale to je zalezitost vyrobce.

Ostatne, vsem, kteri si u Olega turba objednavaji to vtloukam do palice dlouho: 1, 2, 3, 4, 5

... a to neni zdaleka vsechno, jen se mi to nechce sem davat.

Nicmene, kdyz se to pri zadavani zakazky zmini, Oleg to udela, u me to uz vi automaticky.

... ale jinak souhlasim, dobry podnet, myslim si, ze VSICHNI dodavatele turbodmychadel by to MELI dodavat automaticky ... pak by se oddelilo zrno od plev a "setrilci a spekulanti" od zodpovednych zakazniku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Především by jsi měl pochopit to, že já nemám a nikdy jsem neměl zájem o tvoji nebo nějakou jinou 2260vklr, můj inzerát tady byl jasně formulován že chci VK. Nezajímá mě, že s vklr by to bylo takové či makové. A podle té gratulace a reakce jsem i rád, že jsem od tebe nic nevzal. :roll:
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Promin, ted uz bez ironie - gratulaci stahuji zpet a preji uprimnou soustrast.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Vzhledem k motoru ATD a 228mm spojce, bych skoro řekl, že náběh turba a průběh krouťáku je vcelku rozumný s ohledem na životnost... a vzhledem k velikosti turba a malým tryskam si skoro myslím, že o moc lepší být ani nemůže, jedině kdyby se to hodně moc nakrmilo odspodu se spoustou kouře, ale k čemu by to bylo :)
Ale je to jen názor, nejsem odborník na chipovani ani turba :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@turbo kamna power: Vzhledem k upravam "lamela HDS57 + přítlačák sachs" bych se toho nebal. Zkus se zeptat Mouchy co vsechno delal za zverstva na seriove 228cce a co s pouhou oblozenou lamelou ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Forest píše:
Ondra_TDI píše:popravdě 2260vklr od tebe bych nechtěl, podle toho co jsem slyšel že děláš za ojebávky, mimo to jedná se o turbo od turbopower, které jsi tak vychvaloval.
A ja jsem slysel, ze ses impotentni - asi tak je relevantni ta pomluva (neboj, k tomu tematu se jeste vratim, jen to nechci odflaknout). Koukni se na turba, ktera jsem "dodaval" - Jim, Moucha, Radek156.

Chtel jsi u Turbopoweru protokol z vyvazeni? Pokud ne, tvoje chyba, ... ale ono je to jedno, on to stejne dela poctive.

Jinak takto je diagnoza jasna - bud spatny motor/zastavba/aplikace nebo upravce, nebot GTB2260VK od Olega jsou povestne svoji skvelou kvalitou, nejvice znamou z upravy u Jima:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 491#836491

Co se upravce tyce, zde muzes tez porovnavat, v pripade Hegesaka:
-uprava Mvolesko

-uprava Dieselpower

Stejne je to usmevne, clovek nasype do auta desetitisice a pak to cele podela tim, ze usetri par tisic a prijde o to, kvuli cemu do toho narval ty prachy ... to je jak vzit zenskou na exotickou dovolenou a nechat si ho jen honit a ani si nestrejchnout ... jasne, k vyvrcholeni dojde, ale ten prozitek, ... ale nekomu to nejspis takto vyhovuje Obrázek

PS: jinak ja prodavam VKLR pouze dovyvazena, proverena u Turbopower a s grafem o vyvazeni na VSR vyvazovacce, zadny system "koupim nevim co - prodam nevim co" ;)
Zvláštní je, že do toho tvého vyděděného Golfa se mu to vždycky úplně nepovede co?
Proč sem nedáš svůj graf? Nebyl by to ten nejlepší důkaz toho, kdo je tady ten plevel? :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:Zvláštní je, že do toho tvého vyděděného Golfa se mu to vždycky úplně nepovede co?
Proč sem nedáš svůj graf? Nebyl by to ten nejlepší důkaz toho, kdo je tady ten plevel? :D
Myslel jsi asi "zdedeneho", ze? Ach ten cestin, ze? Ale lepsi "vydedenec" (ikdyz je to samozrejme spatna formulace, protoze to znamena vyvrhel nebo tez paria ... ale u cloveka tveho razeni se netreba divit) nezli prodejce kradenych dilu, aneb na tom sis rozjel svoje podnikani.

Me se hrozne libi, jak te zjevne nehorazne stve, ze jsem si ke svemu Golfu prisel formou spolecenstvi v s.r.o., ze? Myslis si, jak sis vsechno vydrel apod., jenze prodej kradenych dilu z Polska ti do toho tak nejak z moralniho hlediska nezapada. Navic, ty ve sve tupe naivite netusis jednu zasadni vec - toho Golfa jsem si jiz davno odkoupil (na zaklade znaleckeho posudku nezavisleho znalce) do osobniho vlastnictvi a nyni ho prodavam bratrovi. Navic, ja jsem v dobe, kdy jsi prozival nejspis "bezne mladi" chodil zpracovat po skole do toho s.r.o., takze ikdybych ho dostal, tak jsem ho mel zaslouzenyho. Ale tak klasika, zase delas mimo misu, kdy uz se konecne trefis ... stejne jako v mnoha dalsich pripadech.

Co se toho motoru tyce, mas pravdu, nezadarilo se - koupil jsem si nevedomky (inu, v roce 2005 jsem byl naivnejsi mozna nezli ty) a tak jsem si myslel, ze motor, ktery byl vyroben 12/2004 tak nemuze mit najeto v lete moc - zel, asi se jednalo o motor ze zkusebny ... nicmene, ja si myslim, ze na to, v jak katastrofickem stavu byl, tak nejel spatne:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=143711

Mimochodem, nechtej aby se tu "nalevalo cisteho vina", mohl bys z toho mit nechutnou kocovinu ;)

... a ted me napada, ze si predtim nepovedlo? To, ze jsem mel auto v CV a nedoslo ke mereni? Inu, vis jak, kovarovic kobyla, nevyslo to. A to, ze to jezdilo do posledni chvile (pred rozebranim a pripravou na dalsi vyvoj) hovori za sve.

Byt mi to neprislusi, uz jsi preci jen velky kluk, tak bych si dovolil ti doporucit, aby ses s nekterymi vecmi smiril ... ver, ze se ti ulevi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Tyhle sračky tady fakt chyběly (wallbash)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“