
Fabia 74kW ATD -> 165kW 428Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Fabia 74kW ATD -> 165kW 428Nm

Naposledy upravil(a) Ondra_TDI dne 21 bře 2015, 10:02, celkem upraveno 2 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
... a uz chapu, proc jsi ho nechtel - ono Profituning si totiz jeste stale nevi rady s REA v autech, kde je seriove podtlakova regulace.Ondra_TDI píše:no jo mě taky celkem dlouho neodbytně vnucoval 2260vklr
Asi ti nemusim psat, ze s VKLR (ikdyz to bude i softem) bys mel vyrazne lepsi nabeh, ze?! ... protoze toho ses si sam moc dobre vedom.
... lepsi nabeh jsem mel i s vylagrovanym motorem a GTB2264VK s vetsima rotorama.
No, nezbyva, nezli ti poprat, aby sis vyzral co sis uvaril...a abych nebyl tak negativni - gratuluji k dosazenym vysledkum

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Chtel jsi u Turbopoweru protokol z vyvazeni? Pokud ne, tvoje chyba, ... ale ono je to jedno, on to stejne dela poctive.
Jinak takto je diagnoza jasna - bud spatny motor/zastavba/aplikace nebo upravce, nebot GTB2260VK od Olega jsou povestne svoji skvelou kvalitou, nejvice znamou z upravy u Jima:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 491#836491
Co se upravce tyce, zde muzes tez porovnavat, v pripade Hegesaka:
-uprava Mvolesko
-uprava Dieselpower
Stejne je to usmevne, clovek nasype do auta desetitisice a pak to cele podela tim, ze usetri par tisic a prijde o to, kvuli cemu do toho narval ty prachy ... to je jak vzit zenskou na exotickou dovolenou a nechat si ho jen honit a ani si nestrejchnout ... jasne, k vyvrcholeni dojde, ale ten prozitek, ... ale nekomu to nejspis takto vyhovuje
PS: jinak ja prodavam VKLR pouze dovyvazena, proverena u Turbopower a s grafem o vyvazeni na VSR vyvazovacce, zadny system "koupim nevim co - prodam nevim co"
Jinak takto je diagnoza jasna - bud spatny motor/zastavba/aplikace nebo upravce, nebot GTB2260VK od Olega jsou povestne svoji skvelou kvalitou, nejvice znamou z upravy u Jima:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 491#836491
Co se upravce tyce, zde muzes tez porovnavat, v pripade Hegesaka:
-uprava Mvolesko
-uprava Dieselpower
Stejne je to usmevne, clovek nasype do auta desetitisice a pak to cele podela tim, ze usetri par tisic a prijde o to, kvuli cemu do toho narval ty prachy ... to je jak vzit zenskou na exotickou dovolenou a nechat si ho jen honit a ani si nestrejchnout ... jasne, k vyvrcholeni dojde, ale ten prozitek, ... ale nekomu to nejspis takto vyhovuje

PS: jinak ja prodavam VKLR pouze dovyvazena, proverena u Turbopower a s grafem o vyvazeni na VSR vyvazovacce, zadny system "koupim nevim co - prodam nevim co"

Naposledy upravil(a) Forest dne 26 zář 2018, 15:21, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Protoze tisk neni stale automatizovany. Bohuzel, vyvazovacka nema primy vystup a musi se to resit pres prenosne medium. Ano, je to nesikovne, ale to je zalezitost vyrobce.r-a-k píše:Otazka: Proc ma clovek zadat protokol z vyvazeni? Nemel by byt automaticky dodan? Kdyz uz se turbo dava na masinu a graf vysledku(protokol) je az na konci cele procedury, tak proc ho nehodi do krabice jako dukaz toho ze vyvazeni bylo uzkutecneno s danym vysledkem?
Ostatne, vsem, kteri si u Olega turba objednavaji to vtloukam do palice dlouho: 1, 2, 3, 4, 5
... a to neni zdaleka vsechno, jen se mi to nechce sem davat.
Nicmene, kdyz se to pri zadavani zakazky zmini, Oleg to udela, u me to uz vi automaticky.
... ale jinak souhlasim, dobry podnet, myslim si, ze VSICHNI dodavatele turbodmychadel by to MELI dodavat automaticky ... pak by se oddelilo zrno od plev a "setrilci a spekulanti" od zodpovednych zakazniku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Vzhledem k motoru ATD a 228mm spojce, bych skoro řekl, že náběh turba a průběh krouťáku je vcelku rozumný s ohledem na životnost... a vzhledem k velikosti turba a malým tryskam si skoro myslím, že o moc lepší být ani nemůže, jedině kdyby se to hodně moc nakrmilo odspodu se spoustou kouře, ale k čemu by to bylo
Ale je to jen názor, nejsem odborník na chipovani ani turba

Ale je to jen názor, nejsem odborník na chipovani ani turba

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
@turbo kamna power: Vzhledem k upravam "lamela HDS57 + přítlačák sachs" bych se toho nebal. Zkus se zeptat Mouchy co vsechno delal za zverstva na seriove 228cce a co s pouhou oblozenou lamelou 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Zvláštní je, že do toho tvého vyděděného Golfa se mu to vždycky úplně nepovede co?Forest píše:A ja jsem slysel, ze ses impotentni - asi tak je relevantni ta pomluva (neboj, k tomu tematu se jeste vratim, jen to nechci odflaknout). Koukni se na turba, ktera jsem "dodaval" - Jim, Moucha, Radek156.Ondra_TDI píše:popravdě 2260vklr od tebe bych nechtěl, podle toho co jsem slyšel že děláš za ojebávky, mimo to jedná se o turbo od turbopower, které jsi tak vychvaloval.
Chtel jsi u Turbopoweru protokol z vyvazeni? Pokud ne, tvoje chyba, ... ale ono je to jedno, on to stejne dela poctive.
Jinak takto je diagnoza jasna - bud spatny motor/zastavba/aplikace nebo upravce, nebot GTB2260VK od Olega jsou povestne svoji skvelou kvalitou, nejvice znamou z upravy u Jima:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 491#836491
Co se upravce tyce, zde muzes tez porovnavat, v pripade Hegesaka:
-uprava Mvolesko
-uprava Dieselpower
Stejne je to usmevne, clovek nasype do auta desetitisice a pak to cele podela tim, ze usetri par tisic a prijde o to, kvuli cemu do toho narval ty prachy ... to je jak vzit zenskou na exotickou dovolenou a nechat si ho jen honit a ani si nestrejchnout ... jasne, k vyvrcholeni dojde, ale ten prozitek, ... ale nekomu to nejspis takto vyhovuje
PS: jinak ja prodavam VKLR pouze dovyvazena, proverena u Turbopower a s grafem o vyvazeni na VSR vyvazovacce, zadny system "koupim nevim co - prodam nevim co"
Proč sem nedáš svůj graf? Nebyl by to ten nejlepší důkaz toho, kdo je tady ten plevel?

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Myslel jsi asi "zdedeneho", ze? Ach ten cestin, ze? Ale lepsi "vydedenec" (ikdyz je to samozrejme spatna formulace, protoze to znamena vyvrhel nebo tez paria ... ale u cloveka tveho razeni se netreba divit) nezli prodejce kradenych dilu, aneb na tom sis rozjel svoje podnikani.Andre píše:Zvláštní je, že do toho tvého vyděděného Golfa se mu to vždycky úplně nepovede co?
Proč sem nedáš svůj graf? Nebyl by to ten nejlepší důkaz toho, kdo je tady ten plevel?
Me se hrozne libi, jak te zjevne nehorazne stve, ze jsem si ke svemu Golfu prisel formou spolecenstvi v s.r.o., ze? Myslis si, jak sis vsechno vydrel apod., jenze prodej kradenych dilu z Polska ti do toho tak nejak z moralniho hlediska nezapada. Navic, ty ve sve tupe naivite netusis jednu zasadni vec - toho Golfa jsem si jiz davno odkoupil (na zaklade znaleckeho posudku nezavisleho znalce) do osobniho vlastnictvi a nyni ho prodavam bratrovi. Navic, ja jsem v dobe, kdy jsi prozival nejspis "bezne mladi" chodil zpracovat po skole do toho s.r.o., takze ikdybych ho dostal, tak jsem ho mel zaslouzenyho. Ale tak klasika, zase delas mimo misu, kdy uz se konecne trefis ... stejne jako v mnoha dalsich pripadech.
Co se toho motoru tyce, mas pravdu, nezadarilo se - koupil jsem si nevedomky (inu, v roce 2005 jsem byl naivnejsi mozna nezli ty) a tak jsem si myslel, ze motor, ktery byl vyroben 12/2004 tak nemuze mit najeto v lete moc - zel, asi se jednalo o motor ze zkusebny ... nicmene, ja si myslim, ze na to, v jak katastrofickem stavu byl, tak nejel spatne:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=143711
Mimochodem, nechtej aby se tu "nalevalo cisteho vina", mohl bys z toho mit nechutnou kocovinu

... a ted me napada, ze si predtim nepovedlo? To, ze jsem mel auto v CV a nedoslo ke mereni? Inu, vis jak, kovarovic kobyla, nevyslo to. A to, ze to jezdilo do posledni chvile (pred rozebranim a pripravou na dalsi vyvoj) hovori za sve.
Byt mi to neprislusi, uz jsi preci jen velky kluk, tak bych si dovolil ti doporucit, aby ses s nekterymi vecmi smiril ... ver, ze se ti ulevi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)