Stránka 1 z 1

Fabia 74kW ATD -> 165kW 428Nm

Napsal: 09 bře 2015, 19:10
od Ondra_TDI
Obrázek

Napsal: 09 bře 2015, 19:19
od tomes123456
hardware?

Napsal: 21 bře 2015, 10:02
od Ondra_TDI
2260 + trysky AL na sériových vstřikovačích, fmic + celonerez vedení, lamela HDS57 + přítlačák sachs, soft MVolesko Chipforum

Napsal: 21 bře 2015, 13:41
od Forest
Ondra_TDI píše:no jo mě taky celkem dlouho neodbytně vnucoval 2260vklr :D
... a uz chapu, proc jsi ho nechtel - ono Profituning si totiz jeste stale nevi rady s REA v autech, kde je seriove podtlakova regulace.

Asi ti nemusim psat, ze s VKLR (ikdyz to bude i softem) bys mel vyrazne lepsi nabeh, ze?! ... protoze toho ses si sam moc dobre vedom.

... lepsi nabeh jsem mel i s vylagrovanym motorem a GTB2264VK s vetsima rotorama.

No, nezbyva, nezli ti poprat, aby sis vyzral co sis uvaril...a abych nebyl tak negativni - gratuluji k dosazenym vysledkum ;)

Napsal: 21 bře 2015, 14:15
od Ondra_TDI
{část příspěvku smazána} mimo to jedná se o turbo od turbopower, které jsi tak vychvaloval.

Napsal: 21 bře 2015, 14:34
od Forest
Chtel jsi u Turbopoweru protokol z vyvazeni? Pokud ne, tvoje chyba, ... ale ono je to jedno, on to stejne dela poctive.

Jinak takto je diagnoza jasna - bud spatny motor/zastavba/aplikace nebo upravce, nebot GTB2260VK od Olega jsou povestne svoji skvelou kvalitou, nejvice znamou z upravy u Jima:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 491#836491

Co se upravce tyce, zde muzes tez porovnavat, v pripade Hegesaka:
-uprava Mvolesko

-uprava Dieselpower

Stejne je to usmevne, clovek nasype do auta desetitisice a pak to cele podela tim, ze usetri par tisic a prijde o to, kvuli cemu do toho narval ty prachy ... to je jak vzit zenskou na exotickou dovolenou a nechat si ho jen honit a ani si nestrejchnout ... jasne, k vyvrcholeni dojde, ale ten prozitek, ... ale nekomu to nejspis takto vyhovuje Obrázek

PS: jinak ja prodavam VKLR pouze dovyvazena, proverena u Turbopower a s grafem o vyvazeni na VSR vyvazovacce, zadny system "koupim nevim co - prodam nevim co" ;)

Napsal: 21 bře 2015, 14:54
od r-a-k
Otazka: Proc ma clovek zadat protokol z vyvazeni? Nemel by byt automaticky dodan? Kdyz uz se turbo dava na masinu a graf vysledku(protokol) je az na konci cele procedury, tak proc ho nehodi do krabice jako dukaz toho ze vyvazeni bylo uzkutecneno s danym vysledkem?

Napsal: 21 bře 2015, 14:58
od Forest
r-a-k píše:Otazka: Proc ma clovek zadat protokol z vyvazeni? Nemel by byt automaticky dodan? Kdyz uz se turbo dava na masinu a graf vysledku(protokol) je az na konci cele procedury, tak proc ho nehodi do krabice jako dukaz toho ze vyvazeni bylo uzkutecneno s danym vysledkem?
Protoze tisk neni stale automatizovany. Bohuzel, vyvazovacka nema primy vystup a musi se to resit pres prenosne medium. Ano, je to nesikovne, ale to je zalezitost vyrobce.

Ostatne, vsem, kteri si u Olega turba objednavaji to vtloukam do palice dlouho: 1, 2, 3, 4, 5

... a to neni zdaleka vsechno, jen se mi to nechce sem davat.

Nicmene, kdyz se to pri zadavani zakazky zmini, Oleg to udela, u me to uz vi automaticky.

... ale jinak souhlasim, dobry podnet, myslim si, ze VSICHNI dodavatele turbodmychadel by to MELI dodavat automaticky ... pak by se oddelilo zrno od plev a "setrilci a spekulanti" od zodpovednych zakazniku.

Napsal: 21 bře 2015, 15:39
od Ondra_TDI
Především by jsi měl pochopit to, že já nemám a nikdy jsem neměl zájem o tvoji nebo nějakou jinou 2260vklr, můj inzerát tady byl jasně formulován že chci VK. Nezajímá mě, že s vklr by to bylo takové či makové. A podle té gratulace a reakce jsem i rád, že jsem od tebe nic nevzal. :roll:

Napsal: 21 bře 2015, 16:04
od Forest
Promin, ted uz bez ironie - gratulaci stahuji zpet a preji uprimnou soustrast.

Napsal: 21 bře 2015, 17:20
od turbo kamna power
Vzhledem k motoru ATD a 228mm spojce, bych skoro řekl, že náběh turba a průběh krouťáku je vcelku rozumný s ohledem na životnost... a vzhledem k velikosti turba a malým tryskam si skoro myslím, že o moc lepší být ani nemůže, jedině kdyby se to hodně moc nakrmilo odspodu se spoustou kouře, ale k čemu by to bylo :)
Ale je to jen názor, nejsem odborník na chipovani ani turba :)

Napsal: 21 bře 2015, 17:31
od Forest
@turbo kamna power: Vzhledem k upravam "lamela HDS57 + přítlačák sachs" bych se toho nebal. Zkus se zeptat Mouchy co vsechno delal za zverstva na seriove 228cce a co s pouhou oblozenou lamelou ;)

Napsal: 23 bře 2015, 11:34
od Andre
Forest píše:
Ondra_TDI píše:popravdě 2260vklr od tebe bych nechtěl, podle toho co jsem slyšel že děláš za ojebávky, mimo to jedná se o turbo od turbopower, které jsi tak vychvaloval.
A ja jsem slysel, ze ses impotentni - asi tak je relevantni ta pomluva (neboj, k tomu tematu se jeste vratim, jen to nechci odflaknout). Koukni se na turba, ktera jsem "dodaval" - Jim, Moucha, Radek156.

Chtel jsi u Turbopoweru protokol z vyvazeni? Pokud ne, tvoje chyba, ... ale ono je to jedno, on to stejne dela poctive.

Jinak takto je diagnoza jasna - bud spatny motor/zastavba/aplikace nebo upravce, nebot GTB2260VK od Olega jsou povestne svoji skvelou kvalitou, nejvice znamou z upravy u Jima:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 491#836491

Co se upravce tyce, zde muzes tez porovnavat, v pripade Hegesaka:
-uprava Mvolesko

-uprava Dieselpower

Stejne je to usmevne, clovek nasype do auta desetitisice a pak to cele podela tim, ze usetri par tisic a prijde o to, kvuli cemu do toho narval ty prachy ... to je jak vzit zenskou na exotickou dovolenou a nechat si ho jen honit a ani si nestrejchnout ... jasne, k vyvrcholeni dojde, ale ten prozitek, ... ale nekomu to nejspis takto vyhovuje Obrázek

PS: jinak ja prodavam VKLR pouze dovyvazena, proverena u Turbopower a s grafem o vyvazeni na VSR vyvazovacce, zadny system "koupim nevim co - prodam nevim co" ;)
Zvláštní je, že do toho tvého vyděděného Golfa se mu to vždycky úplně nepovede co?
Proč sem nedáš svůj graf? Nebyl by to ten nejlepší důkaz toho, kdo je tady ten plevel? :D

Napsal: 23 bře 2015, 15:08
od Forest
Andre píše:Zvláštní je, že do toho tvého vyděděného Golfa se mu to vždycky úplně nepovede co?
Proč sem nedáš svůj graf? Nebyl by to ten nejlepší důkaz toho, kdo je tady ten plevel? :D
Myslel jsi asi "zdedeneho", ze? Ach ten cestin, ze? Ale lepsi "vydedenec" (ikdyz je to samozrejme spatna formulace, protoze to znamena vyvrhel nebo tez paria ... ale u cloveka tveho razeni se netreba divit) nezli prodejce kradenych dilu, aneb na tom sis rozjel svoje podnikani.

Me se hrozne libi, jak te zjevne nehorazne stve, ze jsem si ke svemu Golfu prisel formou spolecenstvi v s.r.o., ze? Myslis si, jak sis vsechno vydrel apod., jenze prodej kradenych dilu z Polska ti do toho tak nejak z moralniho hlediska nezapada. Navic, ty ve sve tupe naivite netusis jednu zasadni vec - toho Golfa jsem si jiz davno odkoupil (na zaklade znaleckeho posudku nezavisleho znalce) do osobniho vlastnictvi a nyni ho prodavam bratrovi. Navic, ja jsem v dobe, kdy jsi prozival nejspis "bezne mladi" chodil zpracovat po skole do toho s.r.o., takze ikdybych ho dostal, tak jsem ho mel zaslouzenyho. Ale tak klasika, zase delas mimo misu, kdy uz se konecne trefis ... stejne jako v mnoha dalsich pripadech.

Co se toho motoru tyce, mas pravdu, nezadarilo se - koupil jsem si nevedomky (inu, v roce 2005 jsem byl naivnejsi mozna nezli ty) a tak jsem si myslel, ze motor, ktery byl vyroben 12/2004 tak nemuze mit najeto v lete moc - zel, asi se jednalo o motor ze zkusebny ... nicmene, ja si myslim, ze na to, v jak katastrofickem stavu byl, tak nejel spatne:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=143711

Mimochodem, nechtej aby se tu "nalevalo cisteho vina", mohl bys z toho mit nechutnou kocovinu ;)

... a ted me napada, ze si predtim nepovedlo? To, ze jsem mel auto v CV a nedoslo ke mereni? Inu, vis jak, kovarovic kobyla, nevyslo to. A to, ze to jezdilo do posledni chvile (pred rozebranim a pripravou na dalsi vyvoj) hovori za sve.

Byt mi to neprislusi, uz jsi preci jen velky kluk, tak bych si dovolil ti doporucit, aby ses s nekterymi vecmi smiril ... ver, ze se ti ulevi.

Napsal: 23 bře 2015, 15:13
od Slavkov
Tyhle sračky tady fakt chyběly (wallbash)