VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper

Příspěvek od Forest »

Původní specifikace vozu:

* Volkswagen Golf Variant IV, 1,9TDI PD 8V R4 AJM r.v. 2001, FWD, 6° převodovka DRW

Úpravy:
- motor ASZ (v ne zrovna nejlepší kondici)
- trysky Fratelli Bosio RACE 783
- montáž hybridu GTB2264VK se specifickými úpravami, výrobce Turbopower, ovládané za pomocí elektronické regulace (REA) ... až najdu graf z vyvážení na VSR tak přidám
- downpipe 90mm -> 80mm -> 74mm průchozí výfuk
- náporové sání se sportovním filtrem určeným pro závodní účely
- chiptuning Dieselpower

Po kliknutí na obrázky se zobrazí lepší rozlišení.

Vyladění na zátěžové brzdě ve firmě Dieselpower:

Graf po vyladění na maximum (limitující byl špatný stav motoru a trysky):
Obrázek

Následný graf s ohledem na dvouhmotu, emise a možný provoz v "plné zátěži" v běžném provozu s ohledem na kondici motoru:
Obrázek

Nějaká ta videodokumentace (pozn. pro amatéry - nejedná se o glycerinový budík):

- povalečské vlažné poflakování po městě v nízkých otáčkách (ukázka pružnosti při slabém zatížení v rámci nízkých otáček)
- pružné zrychlení
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
4. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
6. převodový stupeň z 2000 otáček (na volnoběžné jsem si opravdu netroufnul)
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - záď
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - příď

... pravdou zůstává, že tato videa nemají moc dobrou vypovídací schopnost neboť se jedná o "vylágrovaný" motor, nedá se nic dělat, za "hříchy a blbosti mládí" se platí :( Nicméně, musím smeknout před tím motorem, že i v takovém stavu byl schopen podávat takové výstupy.

Kompletní informace zde (klikni).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

jsem teda čekal mnohem lepší výsledek :roll:
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nejsem-naivka píše:jsem teda čekal mnohem lepší výsledek :roll:
Nejsi jedinej, jsme v tom minimalne dva ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

kdyby jsi chtěl, tak ti seženu ty hnusný Firady 80% za speciální Forestí cenu, ať se to hejbne někam (LOL)
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nejsem-naivka píše:kdyby jsi chtěl, tak ti seženu ty hnusný Firady 80% za speciální Forestí cenu, ať se to hejbne někam (LOL)
Diky za nabidku, uprimne si ji vazim, nicmene auto je prodane bratrovi v temer seriovem stavu. A ja uz PD stavet nehodlam.

... nicmene, kdybys byl schopen/ochoten nekde sehnat HFLO-X .341 pro Kissiakose, tak bys mi/mu vytrhnul celkem trn z paty Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od shima »

dnes by uz vsetci vsetko chceli mat polozene pod nosom

treba napisat priamo do hflo - X a oni ti napisu presne ako to je s dodanim a dalsie potrebne informacie ktore sa opytas


treba pisat na info@hflox.com

pred rokom ked som zhanal 0,275 tak nikto ich nemal resp nevedel dodat
ked som napisal im v ten den mi dali info ze su skladom a vedia mi ich poslat

takze sup sup i ked neviem naco kisikakosovi take velke vstreky

PS netreba dakovat (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@shima: ... i tak dekuji.

Mimochodem, nemyslim si, ze bych byl clovek, ktery musi mit vse primo pod nosem ... a hledani alternativnich distribucnich kanalu neni imho nic, za co bych se mel stydet, nebo ... ? ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Bumbaclot
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 30 srp 2012, 07:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Bory

Příspěvek od Bumbaclot »

jestli chce kiss hodně velký trysky ať si sežene dss .360
Ibiza 1999 6k1 TDI 81kw AFN - R.I.P.
Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc :D
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Nějak v tom postrádám přínos té elektronické regulace a 64mm kompresoru.. Na to jak to tady každému cpeš tak v tomto případě je to spíš posun k horšímu ne?

Ale jinak to máš fakt hustý, nevím co mě víc pobavilo, jestli ten výfuk z kamionu, nebo video kouřivosti natáčené ve tmě :D
Na první pohled je poznat, že to auto vlastní ultra profesionální tuner.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Andre píše:Nějak v tom postrádám přínos té elektronické regulace a 64mm kompresoru.. Na to jak to tady každému cpeš tak v tomto případě je to spíš posun k horšímu ne?

Ale jinak to máš fakt hustý, nevím co mě víc pobavilo, jestli ten výfuk z kamionu, nebo video kouřivosti natáčené ve tmě :D
Na první pohled je poznat, že to auto vlastní ultra profesionální tuner.
No, cekal jsem vyssi uroven prispevku, ale zjevne nemas fakta pro profesionalni prispevek tak jsi zvolil takovouto "vidlackou" formu.

Ostatne, ja nikdy netvrdil ze jsi profesional, o tom zadna. Tobe, ani kdyz se daji data, fakta a dukazy pod nos tak je neumis zhodnotit.

Ostatne, je videt, ze netusis, ktera bije a musel ti to vysvetlit BH, ktery nejenze vyrabi turba ale i chipuje, coz ty ani nahodou ... takze na zaklade techto poznatku ti to patricne vysvetlil. Nicmene, podle vyse uvedeneho tveho prispevku to nemelo zadny dopad, zustal jsi stejne neznaly. Kdybys tomu alespon co se za nehet vejde rozumel, tak bys nepostoval takovy nesmysl jakoze "postradas prinos" (prinos regulace je videt predevsim pri pruznem vyuzivani, to si natlus do hlavy, aby ses priste uz tak neztrapnoval - ono je to ostuda kdyz prodavas turba a vlastne ani netusis jak funguji).

Prinos elektronicke regulace je videt na videu, ktery jsi jiz tak mylne komentoval, mimochodem, clovek nemusi byt ani "ultra profesionalni tuner" aby rozeznal "obycejny" budik od toho "glycerinoveho", takze ani na tuto uroven zjevne nemas.

Mimochodem, tebou Jenymu dodana GTB1756V nereguluje ani zdaleka tak rychle jako je videt na mnou zverejnenych videich - a to se jedna o vyrazne mensi turbo na zdravem motoru!

Zajimalo by me, kde je ten posun k horsim, zadam o vysvetleni.

Vyfuk z kaminu - ten rozmer (74x2) mi poradil Richard v roce 2009 takze to je na jeho bedrech, jinak ten downpipe nicemu neskodi a verim, ze pomaha spodku, navic ho mohu pouzit pri dalsich projektech protoze je dobre naddimenzovany. Ostatne, tusim, byl jsi to ty, kdo prvni zmeril vliv vetsiho downpipu (prosim, nenut me to hledat).

Co se videa v noci tyce, omlouvam se, ale to nebylo kvuli kourivosti ale zaznamu "hluku". Co se kourivosti tyce, spodek byl ponekud kourivejsi ale nahore to bylo v klidu, ostatne pri takovem velkem turbu se neni nad cim podivovat ...ze? ;) To, ze se jednalo o video s timto zamerenim ostatne dokazuje i video ze predku auta.

Jinak muj bratr neni zadny ultra profesionalni tuner, pokud tedy zminujes vlastnictvi vozu, ale vez, ze vzhledem k dosazenemu vzdelani, kdyby se pustil do tveho oboru tak by te dokazal prevalcovat maximalne v radu jednoho roku, nebot on by svoje experimenty zakladal na vypoctech, nikoliv uvahach a zcestnych myslenkach a uvedenim do praxe by si tyto vypocty pouze verifikoval.

Pokud to byla snad narazka na me (ten u.p.t.) tak vez, ze tento titul mi opravdu neprislusi. Ja jen sbiram data, vytvarim hypotezy (mnohdy na zaklade vypoctu) a nasledne se snazim je verifikovat v praxi. Shodou okolnosti, muj twin tyto vypocty dokonce prekonal (napr. 0,8baru ve 2000RPM na velkem turbu pri zcela otevrenych lopatkach kdy jsme ladili male turbo).

Mimochodem, ty by ses me nemel ani nahodou pokouset titulovat, protoze to bychom tady mohli diskutovat o tom, jakou profesionalni praci jsi odvedl na aute Lusti ... a to bys urcite nebyl rad, vzhledem k tomu, ze jsi to tema nechal radeji odstranit (z tohoto postupu jsi me shodou okolnosti sam narknul) ... ale neboj, ja si takovato palciva temata ukladam, takze ho mam ulozene.

A kdyz uz jsme u toho porovnavani, mrkni na graf tebou dodavane 2260, ktera je mensi nezli muj hybrid (o potencialu nemluve), nebo abychom to srovnavali na stejne urovni, bylo by mozna dobre to srovnavat s tebou dodany "300k" hybridem u Jastera, protoze ten take nema motor v nejake super kondici ...no, jen porovnej sam, klikni, at tu neporovnavame jablka s hruskama ;)

... takze jak Andre, mas tam nejaka fakta nebo zase jen budes placat?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Forest, ty mas od Boha "dar" takeho zvlastneho vystupovania, že po precitani kazdeho prispevku sa v cloveku vybuduje naval negativnej energie (noteeth)
hod sa do kludu, zbytocne si robis vrasky na cele a vysoky krvny tlak a neprospieva to ani tebe, a ani atmosfere tu na fore
zbytocne budes robit rozbory kazdeho slova v kritike voci tebe, aj tak si s tym nepomozes, iba sa viac rozhadas, nehovoriac o tom kolko energie do toho vrazas
radsej sa na to vykasli a ries si technicke veci, posunie ta to dalej
a co sa tyka vykonu tak je to by som povedal je to priemerny alebo lahko pod-priemerny vysledok, otazka je kde je problem...
keby do toho chcel niekto rypat, tak nech si uvedomi, ze su proste auta/motory, ktore jednoducho nedosahuju ocakavane parametre, samozrejme, veci sa daju opravovat, lenze ked si rozumne uvazujuci clovek dopredu spocita kolko to bude stat penazi, je mozne, ze sa na to radsej vykasle, a myslim si, ze toto bol presne ten pripad
a navyse s R783 sa asi neda ocakavat 300 koni, takze by som ten vysledok vobec neprezival

andre mal inak trefny komentar s turbom
o elektronickej regulacii je sice uplne mimo (noteeth) (to si dovolim tvrdit pretoze to mam odladene, otestovane, a odmerane) a ak to niekoho zaujima, kludne mozem o tom napisat kratky "referat" :D
ale co sa tyka upravy turba je na tom nieco
vec sa ma tak, teda moj nazor je taky, ze ked chces robit vyvoj bolo by to fajn aj technicky podlozit
moja predstava je taka, ze by ste mali postavit auto, na ktorom je klasicka 2260tka malo, odmerala by sa na brzde najprvo seriova 2260, a potom upravena dajme tomu 2264, a kazdy (aj laik) by videl rozdiel jednak v nabehu a vo vykone a ziskali by ste s tym jedno obrovske plus a to :
kolko vykonu dostanem(a co stratim) ked za ten komponent nieco zaplatim
v tomto konkretnom pripade by seriova 2260 stacila az az, a to vies aj ty sam, skor by som povedal, ze si na zaciatku cakal, ze z toho bude o trochu vyssi vykon ako v skutocnosti bol
ale pri vyvoji je aj krok spat posun vpred...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

berem ta za slovo acryll a cakam na ten referat, kludne to mozes nazvat: REA to MSA15 guide ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Výsledek hezký,ale od člověka skoro "vševěda" jako jsi ty bych čekal že si vybereš motor v TOP stavu na lazení.......
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

ja na 2260VK mel 280HP a nic zvlastniho jsem tam nemel (rofl)
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

toefuk píše:...
ak to budem spracovavat, tak tym sposobom, ze sa vyjadrim k el.reg. ako takej, navod na prerabku verejne davat nebudem, a myslim si, ze tu nie je vhodne miesto pretrcat sa s tym ako som to spravil, to si mozem dovolit tak niekde na svojej stranke
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“