Stránka 1 z 1

Golf IV r.v99 81kw do otačkoch nejde SURNE

Napsal: 10 led 2017, 17:55
od DBrndiar
Zdravím všetkých ;) Potreboval by som poradiť čo s tým môže byť. Golf viac ako 3tis otáčok nepustí a aj keď pustí to je ako keby ho niečo dusilo proste nemá ani ťah. Váhu vzduchu som už menil asi 3 krát. Raz z golfa a octavíí. Niekto povie že je preskočený rozvod niekto že bolo búrane a je zablokovaná RJ a niekto že je to turbo. Lenže. Auto chytí ťah 2,1 do 2,3 potom zas ako keby to nemalo ťah. V hadici do nasavania sú stružlinky ako keby hlinikové. Olej bol menený. Teraz čaká na rozvod. Chcel by som vedieť čo s tým môže byť. Bol som aj na diagnostike a vypísalo chyby (budú napísané dole). Maximálne som šiel na ňom 130km aj to dole kopcom. Chlapi neviete čo s tým môže byť? Bude to ten rozvod? alebo Turbo? Ďakujem všetkým čo mi tu pomôžete :)
Kód motora: AHF
Chyby čo ukázal PC:
18034- datovy BUS pohonu
P1626- 35-00- chybejici sdeleni od ridici jednotky prevodu

17656- rizeni zacatku vstriku
P1248- 35-00- regulacni odchylka

17978- ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem
P1570- 35-00-
To je všetko. Ak niečo môžete sa pýtať.
Po vymazaní chýb cez PC ukázalo len tú prvú chybu čiže "dátovy BUS pohonu".

Napsal: 10 led 2017, 18:26
od Marek001
A to je automat? RJ pôvodná, s čipom alebo bez? Naftový filter si niekedy menil? Začalo to zo dňa na deň? Veľa otáznikov je tam... Ale pre začiatok by som pozrel predvstrek a nebolo by od veci urobiť potom aj log.

Napsal: 10 led 2017, 19:51
od DBrndiar
Marek001 píše:A to je automat? RJ pôvodná, s čipom alebo bez? Naftový filter si niekedy menil? Začalo to zo dňa na deň? Veľa otáznikov je tam... Ale pre začiatok by som pozrel predvstrek a nebolo by od veci urobiť potom aj log.
Manuál. RJ Pôvodná (údajne). Vymenil som všetky filtre aj olej. To auto som kúpil už také. Ten "log" znamená čo?

Napsal: 12 led 2017, 16:03
od Petr Játi
Log na Turbo uděláš takhle : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825

Hlníkové piliny v sání ? Jestli se nepřidírá turbo.

Napsal: 13 led 2017, 09:13
od roman1648
sundej klapku na sání a podívej se do sání jestli není zarostlé od EGR sraček, někdy je tam díra tak na malíček...

Napsal: 10 bře 2017, 18:15
od FandaTDI
Vyřešeno? Jak moc byl rozhozenej ten počátek vstřiku? Čerpadlo o zub?