Stránka 1 z 1

1.9TDI PD 110KW ARL

Napsal: 14 zář 2011, 22:10
od Twins-Peta
zdravím pánové, vím že už takových podobných témat tu už bylo, ale já pořád hledám a tak nějak se nemůžu přesně dohledat
Chci se zeptat...chci koupit leona cupru 110kw arl...a chci vedet, jake nejcastejsi problemy to ma, na co si dat pri koupi pozor a taky za kolik to asi tak jezdi...v klidu a pak kdyz je tezka noha. Mockrát díky za rady. :)

Napsal: 15 zář 2011, 06:59
od boobika
pozor si dej hlavně na špatný kousek ;)

Napsal: 15 zář 2011, 07:19
od Forest
Nebrat ARL vyrobene na Slovensku, dat pozor na prolinani oleje v sacim traktu, zvlast zkontrolovat svar uprostred te plastove trubky zda plne a zcela tesni (staci neodborna montaz nebo decentni tukanec a uz jsi o znacny balik lehci).

Taky jsem se setkal s pripadem, kdy tam bylo turbo z ASZ, protoze proste puvodni nebylo. ARLka byvaji dost zatezovana, protoze si je kupovali lide "sportovneji orientovani", alespon v CR + SR, pro D a A to neplati. Byt Tebou, zjistim si, zda to nebylo flashovane a zda je tam originalni RJ. V pripade, ze jedno z toho nesedi, zajimal bych se o puvodce chiptuningu, v druhem pripade bych patral po duvodu vymeny RJ.

Take bych se zajimal o stav a predchozi servis haldexu (v pripade, ze bych bral ctyrkolku), protoze to byva v CR problem, protoze na to vetsina lidi hazi bobek. Neopomenul bych vstrikovace, vahu vzduchu a stav turba - dle diagnostiky.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825

Dalsi Ti sdeli mechanici a odbornici, kteri se tim zabyvaji denne.

Napsal: 15 zář 2011, 19:15
od Twins-Peta
Díky za informaci...jinak to auto je původ Itálie.
Teď nevím co myslíš na sání tu plastovou trubku, ta je kde přesně?
Jinak ještě jednou díky.

Napsal: 15 zář 2011, 19:23
od Jayson
Přesně před motorem, nemůžeš jí minout.

Napsal: 15 zář 2011, 19:31
od Baťa1
hlavně aqt to nemaš slatane ze 3 aut jak je tady v čr (wallbash)

Napsal: 15 zář 2011, 19:36
od Rider.23
Twins-Peta píše:Díky za informaci...jinak to auto je původ Itálie.
Teď nevím co myslíš na sání tu plastovou trubku, ta je kde přesně?
Jinak ještě jednou díky.
Tak původ Italie= dost pravděpodně upravené km, ikdyž je k autu serviska a taky sou ty auta dost "rozježděný", tam se pomalu opravdu nejezdí, ale to nemusí být až tak nutně na škodu... Zase bude pravděpodobně dobrej podvozkově, a bez koroze...

Napsal: 16 zář 2011, 07:47
od toby66kw
Jak se pozná ARL vyrobené na slovensku , :roll:

Napsal: 16 zář 2011, 08:03
od mir77
Dal bych bacha, aby to nebylo něco, co parkovalo někde u moře. Dělat pak cokoliv na podvozku bejvá peklo...

Napsal: 16 zář 2011, 08:42
od hozyp
ahoj, ke spotřebě- pokud nejezdíš po městě, tak i s těžkou nohou se budeš pohybovat kolem 6-6,5 l. To je na tom krásný... Ikdyž já se i při kombinaci město a dálnice nikdy nedostal na víc jak 6,5.

Napsal: 16 zář 2011, 17:29
od ALES
Nesmysl s těžkou nohou budeš ve městě na 8-9 litrech.Na dálnici a okreskách 7-8. Když se budeš hlídat tak o 1-1,5 míň. A když se nebudeš vůbec hlídat tak to jde i přes 10. Beru těžkou nohu v tomto autě. Aby někdo nepřesedl z třeba trabanta a pak hodně pomalé jízdě v ARL okolo volnoběhu říkal těžká noha a byl unešenej jak neletí. :D