To ale nebude fungovat, já jsem také tak uvažoval a nefunguje to ..
pomoc s výběrem SUV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Klidne to ML. Pokud motor tak idealne CDI 270-320, starej radovej 5-6valec. A nebo novější 350 V6, ale to uz neni zadna hitparada. Pocitej s tim, ze to budou vsechno sunky. Kazdej rok budes delat cepy a tycky rizeni, pokud to bude mit automat nech si 50tis stranou. Ja bych to nechtel ani zadara 
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Neřekl bych, potřebovali jsme prsa motoru na I20, kde je nálitek na držák motoru a bylo to k prodeji pouze s blokem motoru...Fahrer píše:Kdysi se mi kolem baráku mihnul Hnůjdaj a nebylo pravé ořechové. Hlavně proto, že v origo servise prodávali díly po montážních celcích. Ale třeba už se to změnilo.
lpg pokud je už v autě, taky nebude ošetřovanej kousek z garáže.
kdejaká felda a octa v plynu maj taky dost přes půl mega na hrbu
kdejaká felda a octa v plynu maj taky dost přes půl mega na hrbu
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Jo je to možný. Za mě třeba nešel objednat tlumič výfuku, ale celé potrubí. To ale ještě nebyl Hnůdaj česká firma.Tomas.cz píše:Neřekl bych, potřebovali jsme prsa motoru na I20, kde je nálitek na držák motoru a bylo to k prodeji pouze s blokem motoru...Fahrer píše:Kdysi se mi kolem baráku mihnul Hnůjdaj a nebylo pravé ořechové. Hlavně proto, že v origo servise prodávali díly po montážních celcích. Ale třeba už se to změnilo.
radkin - Octavia CLHA
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Pokaď chceš jezdit na lyže a ještě něco občas taháš kolem 2 tun , tak by nemusel být špatný Touareg nejlépe v manuálu a 3.0 dieslu to je ale minimálně 300.tis Kč ale dráhy provoz, zejména pneu-to je ale u každého SUV..radkin píše:![]()
tak pánové děkuji vám za názory.... Vůbec nevím co pořídit. Jde o bagřík takové kopatko do 1500kg + vlek 500kg ale jen krátké vzdalenosti. Prostě chci něco co ty 2t občas utáhne ale převážně to chci na běžné ježdění. Ještě jsem koukal na mondeo to má na tažné taky myslím dokonce 2200kg
Hlavně neber Subaru v dieslu, nikdo to neumí opravit, nejsou na to díly, diagnostika zkrátka nic, jediná výhoda-nikdo to nekrade
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
