Prave mi umrelo turbo tak resim nejakou nahradu ktera me lehce posune. Hlavu cerpadla, cooler... (resit nechci) premyslim zatim o zachovalem VAcku (nemate nekdo)? Casem mozna i nejake spicky ma to cenu kdyz nechci resit hlavu ani cooler? Na aute mam pruchozi vyfuk a pipekit. Co vsechno je potreba na upgrade turba z 81 na 96kw? Diky za rady
Menší HW stavba Toledo II 81Kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Menší HW stavba Toledo II 81Kw
Ahoj kluci potrebuji mensi pomoc;)
Prave mi umrelo turbo tak resim nejakou nahradu ktera me lehce posune. Hlavu cerpadla, cooler... (resit nechci) premyslim zatim o zachovalem VAcku (nemate nekdo)? Casem mozna i nejake spicky ma to cenu kdyz nechci resit hlavu ani cooler? Na aute mam pruchozi vyfuk a pipekit. Co vsechno je potreba na upgrade turba z 81 na 96kw? Diky za rady
Prave mi umrelo turbo tak resim nejakou nahradu ktera me lehce posune. Hlavu cerpadla, cooler... (resit nechci) premyslim zatim o zachovalem VAcku (nemate nekdo)? Casem mozna i nejake spicky ma to cenu kdyz nechci resit hlavu ani cooler? Na aute mam pruchozi vyfuk a pipekit. Co vsechno je potreba na upgrade turba z 81 na 96kw? Diky za rady
Re: Menší HW stavba Toledo II 81Kw
Tak kdyz das turbo VA a k tomu vstriky FB Sprint 764 , tak se seriovou 10mm hlavou by jsi se mel dostat ke 160konikum a 350+ Nm bezpecnych dlouhodobe. Zalezi v jakym stavu mas Motor a jakyho si vyberes upravce. A mel by jsi to uchladit se seriovym IC, myslim tim beznou jizdu, ne pul hodiny po dalnici na plnej. K tomu VA potrebujes redukci na hadici, urcite ji sezenes tady v inzerci, kluci to tam prodavaji. Pak staci redukci cvaknout do bajonetu turba, pootocit kompresorem do pozice vhodny k nasazeni hadice a utahnout. Hadici pripadne upravit , nasadit a zapaskovat. Potom uz hura na upravu SW, ale v nejhorsim se s tim necha jezdit i tak. Spicky dej nasadit urcite jen tomu, kdo ma zkousecku , aby ti nastavil dobre otviraci tlaky a podival jestli pekne prasiDimo píše:Ahoj kluci potrebuji mensi pomoc;)
Prave mi umrelo turbo tak resim nejakou nahradu ktera me lehce posune. Hlavu cerpadla, cooler... (resit nechci) premyslim zatim o zachovalem VAcku (nemate nekdo)? Casem mozna i nejake spicky ma to cenu kdyz nechci resit hlavu ani cooler? Na aute mam pruchozi vyfuk a pipekit. Co vsechno je potreba na upgrade turba z 81 na 96kw? Diky za rady
EDIT : tady je odkaz na ty redukce http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=redukce
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Re: Menší HW stavba Toledo II 81Kw
Díky za info
VAčko je konečně namontované. Podle logu funguje vše jak má. Už jenom sehnat nějaké ty kvalitnější špičky za rozumné peníze (jaké a kde koupit)?
VAčko je konečně namontované. Podle logu funguje vše jak má. Už jenom sehnat nějaké ty kvalitnější špičky za rozumné peníze (jaké a kde koupit)?
Ja mam to same na AHU trysky 764 a VA pak chip vstko na seriovom IC co samozrejme uz nestiha odbrzdena 165koniku a 385 Nm ale samozrejme s HDS spojkou.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
No ano,naj.je FB ,ja teraz jazdievam BOSCH brazil a zatial vsetko dobre,na skusacke krasne rozprasovali.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
no ano mal som k tomu aj podlozku....toho roku pojdu von na skusku,a ked dobre fakcia dalej tak pojdu naspet...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm