Menší HW stavba Toledo II 81Kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Dimo
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08 úno 2013, 11:29
Odpovědi: 0

Menší HW stavba Toledo II 81Kw

Příspěvek od Dimo »

Ahoj kluci potrebuji mensi pomoc;)
Prave mi umrelo turbo tak resim nejakou nahradu ktera me lehce posune. Hlavu cerpadla, cooler... (resit nechci) premyslim zatim o zachovalem VAcku (nemate nekdo)? Casem mozna i nejake spicky ma to cenu kdyz nechci resit hlavu ani cooler? Na aute mam pruchozi vyfuk a pipekit. Co vsechno je potreba na upgrade turba z 81 na 96kw? Diky za rady ;)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Re: Menší HW stavba Toledo II 81Kw

Příspěvek od cin »

Dimo píše:Ahoj kluci potrebuji mensi pomoc;)
Prave mi umrelo turbo tak resim nejakou nahradu ktera me lehce posune. Hlavu cerpadla, cooler... (resit nechci) premyslim zatim o zachovalem VAcku (nemate nekdo)? Casem mozna i nejake spicky ma to cenu kdyz nechci resit hlavu ani cooler? Na aute mam pruchozi vyfuk a pipekit. Co vsechno je potreba na upgrade turba z 81 na 96kw? Diky za rady ;)
Tak kdyz das turbo VA a k tomu vstriky FB Sprint 764 , tak se seriovou 10mm hlavou by jsi se mel dostat ke 160konikum a 350+ Nm bezpecnych dlouhodobe. Zalezi v jakym stavu mas Motor a jakyho si vyberes upravce. A mel by jsi to uchladit se seriovym IC, myslim tim beznou jizdu, ne pul hodiny po dalnici na plnej. K tomu VA potrebujes redukci na hadici, urcite ji sezenes tady v inzerci, kluci to tam prodavaji. Pak staci redukci cvaknout do bajonetu turba, pootocit kompresorem do pozice vhodny k nasazeni hadice a utahnout. Hadici pripadne upravit , nasadit a zapaskovat. Potom uz hura na upravu SW, ale v nejhorsim se s tim necha jezdit i tak. Spicky dej nasadit urcite jen tomu, kdo ma zkousecku , aby ti nastavil dobre otviraci tlaky a podival jestli pekne prasi



EDIT : tady je odkaz na ty redukce http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=redukce
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Dimo
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 08 úno 2013, 11:29
Odpovědi: 0

Re: Menší HW stavba Toledo II 81Kw

Příspěvek od Dimo »

Díky za info
VAčko je konečně namontované. Podle logu funguje vše jak má. Už jenom sehnat nějaké ty kvalitnější špičky za rozumné peníze (jaké a kde koupit)?
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Ja mam to same na AHU trysky 764 a VA pak chip vstko na seriovom IC co samozrejme uz nestiha odbrzdena 165koniku a 385 Nm ale samozrejme s HDS spojkou.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

jedine fratelli bosio
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

No ano,naj.je FB ,ja teraz jazdievam BOSCH brazil a zatial vsetko dobre,na skusacke krasne rozprasovali.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

pokud jsou to origo tak jo, ty kopie moc nefungujou ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nic proti origo bosch,ale tam jedna stoji cca 60€, oem maju podlozku, kopie nie
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

no ano mal som k tomu aj podlozku....toho roku pojdu von na skusku,a ked dobre fakcia dalej tak pojdu naspet...
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“