ARL - asi mrtvy vstriky?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

ARL - asi mrtvy vstriky?

Příspěvek od milda100 »

Auto nema vykon v celym spektru otacek, nekouri, motor jde hezky a necuka. Vstriky ve vagu nic suprovyho, ale ani ne tragickyho.
Rozvody na pripravkach. Auto melo na volnobeh spotrebu cca 1.2l/h, aby to kleslo na aspon 0.9,musela se pootocit vacka na +2. Pri jizde je prumer 10l/100km. Evidentne tam nejde nafta,muzou byt ko vstriky?
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

evidentně tam nejde nafta a má to spotřebu 10l/100km .. to je záhada.

KO můžou být ale poznal bys to na chodu motoru. Když něco nefunguje tak jak má, zvlášt u vstřiků, mělo by se to někde projevit. Můžeš je vyndat a nechat ozkoušet.
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

naloguj VAGem skupiny 1,3,11 od volnoběhu po projetí na 3 nebo 4 s plným plynem do 4000ot/min až po zastavení a upni to na ulozto.cz a sem zkopíruj odkaz na ten uložený log. Pak se dá něco vymejšlet :)
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Log se delal a kontroloval...
Spis jsem myslel,jestli se s tim nekdo uz nesetkal...
Jeste nutne zminit,ze auto trosicku zatahne az od 3800ot/minmin, ale zadnej zazrak, jinak mrtvolka...
Zkouseny byly i ruzne vahy vzduchu, pak byla v softu vypnuta, ale vysledek stejny.
Naposledy upravil(a) milda100 dne 17 čer 2015, 21:56, celkem upraveno 1 x.
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

neměnil někdo vačku?
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Ne
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

tak bych zkusil nejdřív vstřiky z jinýho auta
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Probehla vymena vstriku,tandemu a ridici jednotky. Auto jede stale stejne,temer v celym spektru jalovina,trochu zacne tahat az kdyz se rucicka blizi ke 4000ot/min a to citelne.
Na palubaku 1l/h,nezakouri si to ani po softu. Jde tam malo nafty,chova se to velice zvlastne. Jedina vec na vymenu zbyva vacka,ale nezda se mi,ze by za tim vsim stala ona..
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

aha nějak mi ušlo, že vstřiky už jste zkoušeli, tak jedině ta vačka
Kralevic
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 02 čer 2015, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice,Usti,Decin

Příspěvek od Kralevic »

A co pedal,nemuze bejt v limbu?
Fabia ATD->zatim soft + 6q JNC 240mm hds
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Pedal chodil normalne jeste na rotacce nez se to prestavelo na pd,takze mu nic nebude.
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
golfgti16v
Přispěvovatel
Příspěvky: 475
Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: šumava

Příspěvek od golfgti16v »

taky jsem resil jedno ARL neslo odspodu a co kat zkus rozpojit pred katem a pojezdit mne to pomohlo kat ven a jelo to
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

milda100 píše:Pedal chodil normalne jeste na rotacce nez se to prestavelo na pd,takze mu nic nebude.
Nepsal tady někdo někde, že je jinak (rotačka vs. PD) zadrátovanej do řj?
GIV Variant TDi ???kW
tomtva
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 01 dub 2014, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomtva »

napada me jeste čerpadlo v nádrži

prehazujede rotačku za PD, rotačka si cucne přes čerpadlo pd má problém

není problém tam
třeba jen zalepenej sací koš

jinak opravdu se takto chová i vačka auto ma problem se rozjet do kopce nema proste sílu
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

kdyz to takhle prehazujes tak vag mas bez chyb?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“