Výměna čerpadla na 1.9tdi Afn chyba 00539

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

Elektrika je z golfa mk3 1.9tdi 66kw
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

jo ta sedi...ale propipej to jak pise kolega vyse... jsem myslel ze si to uz udelal, proto jdes menit elektriku :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

Tak 66kw z trojky má úplně jinou tu elektriku,lidí chci se zeptat ještě na něco vypíná mi turbo může to bejt zapříčiněny tou chybou??
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jak jako vypina...fascinuje me terminologie zapina a vypina turbo... (rofl)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

vis ale porad nevim na jaky auto z G3 chces davat afn bylo v passatu b5 audine a4 a6 jak na pricne motory tak na podelne ... porad nikdo nevime jestli si vzal multimetr a propipal si tech par kablu co jde s dvou konektoru cerpadla do RJ ??
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

bez chyby

Příspěvek od RomanPears »

Tak lidi už mám motor bez chyb,koukněte na foto co sem uvidel kdyz jsem sundal vícko :? ,nekdo asi jezdil na nejaky sracky snímac sem vymenil,elekriku sem měril z jineho auta napětí a odpory a kabely jsou v pořádku,všechno sedí měřil sem to na motoru se stejnym označením AFN,opravdu to bylo tim snímačem a tim bordelem co jsem tam objevil,ale mám pořád maly problém s tim, nastavil sem čerpadlo podle grafu,ale moto nejak pocukáva a nejvíc to dela kdyz je zahřáty jako kdyby mel snahu jet na 3 co by to mohlo být?motor je bez chybObrázek
Obrázek
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nizka/vysoka volnobezna davka, skontroluj kanal 1 na zohriatom motore a zreferuj kolko mg ti tam ide na volnobeh
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

a co je za bordel v cerpadle ses dival ? nebo si sundal jen vicko ?
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

To se dá zjistit na kompu kolik jde mg?, sundaval jen víčko :) kvuly tomu snímaci teploty paliva
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Akoze tvoje myslienkove pochody su mi zahadne. Zjavne ti chyba logicke myslenie. Ked si dal dole vicko zo stelwerku a uvidel si podnim ten sajrajt, tak logicky z toho vypliva, ze ten bordel nebol iba pod vickom, ale je zjavny predpoklad ze bude aj v zbytku cerpadla? Preco si ho cele nerozbral, neskontroloval, nevicistil a nanovo nepretesnil, aby si mal 100% istotu? A ktomu nepravidelnemu chodu ako pise kolega treba zostelovat davku paliva.
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

No bez vás by mě to nenapadlo :o :D nechtěl sem rozebírat celé čerpadlo protože se toho bojím že to nedam do kupy
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

no tak ho nekomu dej kdo to umi... protoze pak bys mohl taky resit trysky...
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

Tak to pocukavani je tim že asi SOU v hájí podložky pod vstrikama,ale mám dotaz měl swm to ohřátý na 90stupnu a predvstrik sedi a 4 vstřik neukazuje dávku ,ty mg čím by to mohlo bejt???
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

No tak ty sa teda vyznas (LOL)
Prepalene tepelno izolacne podlozky maju za nasledok podfukovanie popd vstrek do atmosfery, ale predpokladam ze tie vstreky tam budu tak zazrate, ze aj keby prdli tie podlozky tak to nema sancu podfuknut, ale nepravidelny chod motora rozhodne nezapricinia (crazy) Nielen ja som ti pisal ze treba nastavit davku paliva aby motor bezal plynule, ale ty vies, ty mas kluce od miesacky, tak si teda kludne vymen tie tepelnoizolacne podlozky. A ten rozdiel hodnot oproti referencnej hodnote je u strych elktronikach normalny, pretoze sa zobrazuju odchylky ostatnych 3 valcov oproti jednemu ktoreho davka sa povazuje za referencnu.
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanPears »

Nojo to je sice zajímavé co tu pises ale já vytahnul jede vstřikováním byl suchej celek a jeden byl do půlky od nafty,ale zajímavý že komprese ven nesla nikde to neutikala proto si myslím že to mělo vliv na ten volnobeh,čím se nastavuje ta dávka do vstriku?takže když se to napichne tak jdou vidět vždy jen 3 vstriky a jeho množství?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“