Výměna čerpadla na 1.9tdi Afn chyba 00539
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 dub 2014, 19:37
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 dub 2014, 19:37
vis ale porad nevim na jaky auto z G3 chces davat afn bylo v passatu b5 audine a4 a6 jak na pricne motory tak na podelne ... porad nikdo nevime jestli si vzal multimetr a propipal si tech par kablu co jde s dvou konektoru cerpadla do RJ ??
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 dub 2014, 19:37
bez chyby
Tak lidi už mám motor bez chyb,koukněte na foto co sem uvidel kdyz jsem sundal vícko
,nekdo asi jezdil na nejaky sracky snímac sem vymenil,elekriku sem měril z jineho auta napětí a odpory a kabely jsou v pořádku,všechno sedí měřil sem to na motoru se stejnym označením AFN,opravdu to bylo tim snímačem a tim bordelem co jsem tam objevil,ale mám pořád maly problém s tim, nastavil sem čerpadlo podle grafu,ale moto nejak pocukáva a nejvíc to dela kdyz je zahřáty jako kdyby mel snahu jet na 3 co by to mohlo být?motor je bez chyb




-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Akoze tvoje myslienkove pochody su mi zahadne. Zjavne ti chyba logicke myslenie. Ked si dal dole vicko zo stelwerku a uvidel si podnim ten sajrajt, tak logicky z toho vypliva, ze ten bordel nebol iba pod vickom, ale je zjavny predpoklad ze bude aj v zbytku cerpadla? Preco si ho cele nerozbral, neskontroloval, nevicistil a nanovo nepretesnil, aby si mal 100% istotu? A ktomu nepravidelnemu chodu ako pise kolega treba zostelovat davku paliva.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 dub 2014, 19:37
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 dub 2014, 19:37
No tak ty sa teda vyznas
Prepalene tepelno izolacne podlozky maju za nasledok podfukovanie popd vstrek do atmosfery, ale predpokladam ze tie vstreky tam budu tak zazrate, ze aj keby prdli tie podlozky tak to nema sancu podfuknut, ale nepravidelny chod motora rozhodne nezapricinia
Nielen ja som ti pisal ze treba nastavit davku paliva aby motor bezal plynule, ale ty vies, ty mas kluce od miesacky, tak si teda kludne vymen tie tepelnoizolacne podlozky. A ten rozdiel hodnot oproti referencnej hodnote je u strych elktronikach normalny, pretoze sa zobrazuju odchylky ostatnych 3 valcov oproti jednemu ktoreho davka sa povazuje za referencnu.

Prepalene tepelno izolacne podlozky maju za nasledok podfukovanie popd vstrek do atmosfery, ale predpokladam ze tie vstreky tam budu tak zazrate, ze aj keby prdli tie podlozky tak to nema sancu podfuknut, ale nepravidelny chod motora rozhodne nezapricinia

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Nojo to je sice zajímavé co tu pises ale já vytahnul jede vstřikováním byl suchej celek a jeden byl do půlky od nafty,ale zajímavý že komprese ven nesla nikde to neutikala proto si myslím že to mělo vliv na ten volnobeh,čím se nastavuje ta dávka do vstriku?takže když se to napichne tak jdou vidět vždy jen 3 vstriky a jeho množství?