Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

když odpojím přívod podtlaku tak tlačí ale jenom podle vagu (tlačí podle toho kolik mám plynu ikdyž to vůbec nejede)
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

vyborne, mas moznost skusit druhu rj? inak by som povedal ze to je pripad pre skuseneho, nie na riesenie po nete..... a to nemyslim nijako zle, len symptomy su zvlastne...
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

můžu si pujčit od kámoše, imo má vyplé tak to vyzkouším :)
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

nooo, idealny kamarat (noteeth)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ak tam fúkaš 2570mbar tak sa nečuduj,že to hádže senzor ked ide mimo rozsah,naloguj seriu,naloguj upravu a hned vieme na čom to stojí. (noteeth)
vidím to tak,že to fúka buď cez max. zlý soft-SVBL alebo nejaká podobná "chybička" alebo limiter seriovy,turbo zle poskladane,daky expert n75 mapu prekopal,chyba v turbe,kým nedáš log tak je zbytočné polemizovat. ;)
niekde je chyba (noteeth)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Ma tam logy, pozri to... Vyzera to naozaj na divnu upravu, aj ked ja cez softy niesom...
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Až budeš mít tu tkaničku, tak dej LOG 3,10,11 podle tohoto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825

Jinak to tlačí móóóóóóc jak psal Ucho.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to nereguluje vôbec ani pred chipom a po už vôbec lebo tam ide nafty..
daj tu 003,008,011.
ale to neexistuje,ta regulácia nechodí,toto nieje možné.
nastav tiahlo regulácie na predpetie 1mm.
isto si neotočil prstenec naopak? koľko chodí regulácia?
založ podtlakovú hadičku na banku,naštartuj,zatiahne ju na plno?
zhoď hadičku dole-spadne regulácia uplne na spodok?
banka chodí v poriadku nepridiera? cítit proti tlak struny v banke?
s červíkom nikto nehýbal?
nemáš prehodený konektor N18/N75?
odfuk čo ide do vzduchoveho filtru nieje zapchaty?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

no ved prave ze je to nejake divne.... ale ked som mu pisal ze ma vsetko skontrolovat, tak tvrdi ze to uz 5x kontrolova a vsetko je ok..... no nieco zjavne nebude....
bol by som zvedavy co to spravi s tou rj z druheho auta
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak tvári sa to,že výstup na n75 je funkčný,keby nebol tak nezatiahne regulaciu.
podľa mňa určite nekontroloval odfuk prebytočného podtlaku-hadička čo ide do vzduch filtra.
ked odpovie na všetky moje body tak budeme múdrejší-možno
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

jo, ten odfuk by zodpovedal, to ma nenapadlo.... raz som sa s tym pekne potrapil na Focuse....
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

UchoTD píše:to nereguluje vôbec ani pred chipom a po už vôbec lebo tam ide nafty..
daj tu 003,008,011.
ale to neexistuje,ta regulácia nechodí,toto nieje možné.
nastav tiahlo regulácie na predpetie 1mm.
isto si neotočil prstenec naopak? koľko chodí regulácia?
založ podtlakovú hadičku na banku,naštartuj,zatiahne ju na plno?
zhoď hadičku dole-spadne regulácia uplne na spodok?
banka chodí v poriadku nepridiera? cítit proti tlak struny v banke?
s červíkom nikto nehýbal?
nemáš prehodený konektor N18/N75?
odfuk čo ide do vzduchoveho filtru nieje zapchaty?
něják nechápu to předpětí 1mm? prstenec je tam určitě dobře, na to jsem se zaměřoval když jsem turbo po druhé rozdělával viz foto.. regulace chodí úplně hladce, když hadičku odpojím tak regulace spadne dolů, když jí připojím tak opět vyleze hladce nahoru, banku jsem zkoušel jinou, hadičky mám nové silikonové, konektor snad ani není možný přehodit jsou úplně na jiné straně, ventili jsem zkoušel zaměnit ale bezezměny tak jsem je znovu vrátil zpět.. ten odfuk jsem byl tedka raději zkontrolovat a nádherně průchozí od n75 do váhy, od váhy do n18 a od n75 do n18 vše ok..

https://goo.gl/photos/XsczJwvqsXWWv4jL9
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

no podla mna to nemas dobre poskladane, ked pozries na posledne foto, tak kde mas napr vodiaci kolik? sak ti to nemohlo pasovat dokopy...a prstenec mas pootoceny, aj celu regulaciu.....
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Obrázek
Obrázek[/img]
Tomasb5
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 úno 2016, 09:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tomasb5 »

amater píše:no podla mna to nemas dobre poskladane, ked pozries na posledne foto, tak kde mas napr vodiaci kolik? sak ti to nemohlo pasovat dokopy...a prstenec mas pootoceny, aj celu regulaciu.....

tak to by mě zajímalo kde to mám pootočený?.. a jaký vodící kolík máš na mysli? tohle je foto přímo když jsem to vyčistil.. skládal jsem to asi po další půl hodině kdy jsem čistil druhou půlku turba..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“