Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ak tam fúkaš 2570mbar tak sa nečuduj,že to hádže senzor ked ide mimo rozsah,naloguj seriu,naloguj upravu a hned vieme na čom to stojí.
vidím to tak,že to fúka buď cez max. zlý soft-SVBL alebo nejaká podobná "chybička" alebo limiter seriovy,turbo zle poskladane,daky expert n75 mapu prekopal,chyba v turbe,kým nedáš log tak je zbytočné polemizovat.
niekde je chyba
vidím to tak,že to fúka buď cez max. zlý soft-SVBL alebo nejaká podobná "chybička" alebo limiter seriovy,turbo zle poskladane,daky expert n75 mapu prekopal,chyba v turbe,kým nedáš log tak je zbytočné polemizovat.
niekde je chyba
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Až budeš mít tu tkaničku, tak dej LOG 3,10,11 podle tohoto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825
Jinak to tlačí móóóóóóc jak psal Ucho.
Jinak to tlačí móóóóóóc jak psal Ucho.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
to nereguluje vôbec ani pred chipom a po už vôbec lebo tam ide nafty..
daj tu 003,008,011.
ale to neexistuje,ta regulácia nechodí,toto nieje možné.
nastav tiahlo regulácie na predpetie 1mm.
isto si neotočil prstenec naopak? koľko chodí regulácia?
založ podtlakovú hadičku na banku,naštartuj,zatiahne ju na plno?
zhoď hadičku dole-spadne regulácia uplne na spodok?
banka chodí v poriadku nepridiera? cítit proti tlak struny v banke?
s červíkom nikto nehýbal?
nemáš prehodený konektor N18/N75?
odfuk čo ide do vzduchoveho filtru nieje zapchaty?
daj tu 003,008,011.
ale to neexistuje,ta regulácia nechodí,toto nieje možné.
nastav tiahlo regulácie na predpetie 1mm.
isto si neotočil prstenec naopak? koľko chodí regulácia?
založ podtlakovú hadičku na banku,naštartuj,zatiahne ju na plno?
zhoď hadičku dole-spadne regulácia uplne na spodok?
banka chodí v poriadku nepridiera? cítit proti tlak struny v banke?
s červíkom nikto nehýbal?
nemáš prehodený konektor N18/N75?
odfuk čo ide do vzduchoveho filtru nieje zapchaty?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
tak tvári sa to,že výstup na n75 je funkčný,keby nebol tak nezatiahne regulaciu.
podľa mňa určite nekontroloval odfuk prebytočného podtlaku-hadička čo ide do vzduch filtra.
ked odpovie na všetky moje body tak budeme múdrejší-možno
podľa mňa určite nekontroloval odfuk prebytočného podtlaku-hadička čo ide do vzduch filtra.
ked odpovie na všetky moje body tak budeme múdrejší-možno
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
něják nechápu to předpětí 1mm? prstenec je tam určitě dobře, na to jsem se zaměřoval když jsem turbo po druhé rozdělával viz foto.. regulace chodí úplně hladce, když hadičku odpojím tak regulace spadne dolů, když jí připojím tak opět vyleze hladce nahoru, banku jsem zkoušel jinou, hadičky mám nové silikonové, konektor snad ani není možný přehodit jsou úplně na jiné straně, ventili jsem zkoušel zaměnit ale bezezměny tak jsem je znovu vrátil zpět.. ten odfuk jsem byl tedka raději zkontrolovat a nádherně průchozí od n75 do váhy, od váhy do n18 a od n75 do n18 vše ok..UchoTD píše:to nereguluje vôbec ani pred chipom a po už vôbec lebo tam ide nafty..
daj tu 003,008,011.
ale to neexistuje,ta regulácia nechodí,toto nieje možné.
nastav tiahlo regulácie na predpetie 1mm.
isto si neotočil prstenec naopak? koľko chodí regulácia?
založ podtlakovú hadičku na banku,naštartuj,zatiahne ju na plno?
zhoď hadičku dole-spadne regulácia uplne na spodok?
banka chodí v poriadku nepridiera? cítit proti tlak struny v banke?
s červíkom nikto nehýbal?
nemáš prehodený konektor N18/N75?
odfuk čo ide do vzduchoveho filtru nieje zapchaty?
https://goo.gl/photos/XsczJwvqsXWWv4jL9
amater píše:no podla mna to nemas dobre poskladane, ked pozries na posledne foto, tak kde mas napr vodiaci kolik? sak ti to nemohlo pasovat dokopy...a prstenec mas pootoceny, aj celu regulaciu.....
tak to by mě zajímalo kde to mám pootočený?.. a jaký vodící kolík máš na mysli? tohle je foto přímo když jsem to vyčistil.. skládal jsem to asi po další půl hodině kdy jsem čistil druhou půlku turba..

[/img]