O1 1.9TDi 66kw ALH - NYNÍ NEFUNGUJE TURBO - VYŘEŠENO

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Rozvody sou nastavený správně? Předvstřik?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
smoto
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 05 led 2010, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od smoto »

Volal jsem do servisu kde to dělali a prý to bylo zaaretované na čerpadle i vačce, takže by toto rozhozené být nemělo. Prý to vypadá na turbo. Doma to zkusím nakopnout a ještě projet. Podívám se jestli jdou ty bublinky k čerpadlu a dám vědět.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Co to je za filtr??
Pravda ze jednou jsem taky dal nejakou jebku a auto nejelo...
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Pokud máš přívodní hadičku od filtru k čerpadlu plnou nafty, tak to palivem nebude. Filtr bude také dobrý. Bude potřeba udělat logy skupin 1,3,11 a 3,4,8 při plné akceleraci, jak bylo uvedeno dříve.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
smoto
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 05 led 2010, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od smoto »

Ok, objednal jsem kabel na diagnostiku takze zitra odpoledne ty logy zkusim vytvorit s pak je sem povesim. Je mi ale divne ze to del bordel od te doby co jsem vymenil ten palivovy filtr, do te doby to jelo jak z praku.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Při přerušení přívodu paliva nebo nasátí nějaké nečistoty může dojít k zablokování válečku, který nastavuje předvstřik nebo samotného ventilu počátku vstřiku N-108. Závada ventilu počátku vstřiku bývá zapsána v paměti závad. Když uděláš výše uvedené logy, tak to poznáme.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
smoto
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 05 led 2010, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od smoto »

Neda mi to spat a zase jsem se na to sel podivat. Nastartoval jsem, turoval jsem to cca ke 3000rpm a sly trochu bublinky od filtru. Kdyz jsem z filtru sundal tu plastovou zpatecku tak byl filtr skoro suchy-nechapu. Tak jsem tam vrazil ten stary filtr ale bohuzel to same. Turbo pri jizde jakoby ma snahu sycet ale auto jede jako bych mel za nim na voziku nalozene 2 tuny, do otacek to jde jen z kopce, po rovince to do otacek vubec jit nechce.
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Chcípklapka ok, je naplno otevřená ? Při těch pokusech s baterkama se mohla seknout
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
smoto
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 05 led 2010, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od smoto »

Chcipaci klapka je ok, tu jsem kontroloval nekolikrat. Jak radil prka ventil n108 tak jsem zkusil rozpojit ten konektor u cerpadla a nastartovat. Auto nechytlo, tak jsem to zapojil zpatky a zacala blikat kontrolka zhaveni.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Já jsem Ti ale neradil rozpojovat konektor vedoucí do čerpadla. Koukám, že jsi pořádnej střelec. Co jsi tím chtěl zjistit ? Pokud chceš kontrolovat práci ventilu počátku vstřiku, tak musíš VAGem provést kontrolu akčních členů, jejichž součástí je i ventil N-108. Správná činnost tohoto ventilu se projeví změnou zvuku motoru při jeho aktivaci.
Pár bublinek v hadičce od filtru k čerpadlu nevadí. Pokud je hadička mezi filtrem a čerpadlem po vypnutí motoru bez bublin, tak je to v pohodě. Do čerpadla se dostává dostatek paliva. Když vyndáš ten termoventil z filtru, tak většinou nebývá celá vložka zaplavena. Záleží na konstrukci filtru. Věřím, že rozvody Ti v servisu udělali dobře. Kdyby to bylo moc "rozhozené" /velmi malý předvstřik/, tak by to pořádně nestartovalo. Větší posunutí klikové hřídele vůči vačkové se zase projeví hlukově.
Chce to nalogovat a budeme moudřejší.
Naposledy upravil(a) prka dne 27 črc 2016, 20:04, celkem upraveno 1 x.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
smoto
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 05 led 2010, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od smoto »

Ano u vypnuteho motoru je hadicka uplne bez bublinek. Snad ta zitrejsi diagnostika neco ukaze. Auto chyta studene i teplne na prvni otoceni, uplne paradne. Ale proste to turbo nezabere, jako bych za sebou tahl kotvu :)
smoto
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 05 led 2010, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od smoto »

VYŘEŠENO: s montáží nového paliváku byl vyměněn i vzduchový filtr (ALCO) a tento filtr byl pěkně na ho*no. Když jsem kolem toho chodil, tak jsem si říkal, že je to jako by to někdo škrtil. Tak mě napadl ten vzduch. Auto bylo nastartované a jen co jsem povolil ty dva šroubky od vzducháče, tak se chod uklidnil, hodil jsem tam starý filtr (najeto na něm cca. 12000km) a jede to zase jako z praku. Takže nafty bylo dost, ale vzduch nebyl.. Děkuji všem za pomoc a cenné rady.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20382
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele to se me nezda,Alco davam bezne a bez problemu...
Mels odpojenou vahu jak jsi menil filtr a zapomnel ji zapojit co (rofl)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Mě se to také nezdá. Alco není žádný amatér ve výrobě filtrů. Kdyby byla jiná vada na filtru, tak výjimečně snad. Ale že by vyrobil filtr s menší propustností vzduchu, jež by neodpovídala motoru, pro který je určen, se mi zdá téměř nemožné. Kdyby k takové chybě od výrobce došlo, tak by určitě bylo mnoho reklamací. Jakmile by to výrobce zjistil, tak by určitě vadnou sérii ve svém zájmu stáhnul z prodeje. Mohl bys vyfotit tento "vadný" filtr a jeho označení ?
Hlavně však, že ti auto jede jak má.
A na závěr rada do budoucna a ne jen pro Tebe ! Chceš-li poradit, tak pořádně popiš, co jsi s autem všechno dělal. Také bych Ti doporučil více a pozorněji číst rady zkušenějších, více přemýšlet a potom teprve konat /ne "vymlátit" při startování několik baterek a to opakovaně, nebo odpojit čerpadlo od elektroniky a startovat/
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
smoto
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 05 led 2010, 19:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od smoto »

Filtr vyfotim. Vaha vzduchu byla zapojena. Filtr jsem zkousel opakovane zamontovat zpatky a auto s nim proste nejede. Dam stary a jede jak ohen. Nevim co s tim filtrem je ale koupil jsem dneska novy a zitra jej tam zkusim hodit a dam vedet jak to dopadlo. Kazdopadne jsem se zase poucil a aspon jsem prisel na par skoro prodrenych hadicek od podtlaku atd.. Dekuji.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“